Gå til innhold

Småunger på fly


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er mange andre grunner til å fly enn ferieturer.  Jeg flyr mye og har flydd mye på alle mulige turer og ser ikke flere uoppdragne unger på fly enn andre steder. 

Litt selvskryt som vanlig. Skal du ikke nevne den fine utdannelsen din også når du først er i gang?

Anonymkode: 7deed...a3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt selvskryt som vanlig. Skal du ikke nevne den fine utdannelsen din også når du først er i gang?

Anonymkode: 7deed...a3d

Er du i gang igjen?  Gå en tur, trekk frisk luft, gjør noe meningsfullt så får du det bedre.

Anonymkode: 9b7f7...f5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt selvskryt som vanlig. Skal du ikke nevne den fine utdannelsen din også når du først er i gang?

Anonymkode: 7deed...a3d

?

 

Kjenner du vedkommende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Xtra skrev:

?

 

Kjenner du vedkommende?

Dette er en som harselerer med mange og mener at hun kjenner et eller annet.  For mitt vedkommende har jeg ikke en anelse hvem hun er eller hva hun mener.  Administratorene burde reagere.

Anonymkode: 9b7f7...f5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.10.2019 den 12.47, AnonymBruker skrev:

Grining og hyling, sparking i seter, og lignende.

Hvordan takler dere det? Jeg for min del blir superstressa og irritabel. Ødelegger hele flyturen for meg. Grrrr

Anonymkode: 981ea...d89

Leser, sover, eller har musikk på ørene for å slippe å høre på grining. Etter vedvarende sparking sier jeg "du, det er veldig ekkelt når nå sparker i setet, for jeg sitter foran deg skjønner du, og da føles det nesten som du dunker meg i ryggen" til kidden mens jeg smiler til den voksne. Det pleier å funke, har knapt opplevd at ikke den voksne tar ansvar etter det. 

 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke alltid mulig å roe ned barn, og på et fly kan ikke foreldre gå ut og fjerne barn fra situasjonen.  Mange hadde kanskje roet seg med en film, men ikke alle.  Det er situasjoner hvor det ikke går.

Anonymkode: 9b7f7...f5e

Selvfølgelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner igjen ja.

Anonymkode: 7deed...a3d

Nei du kjenner meg ikke, og vet ingenting hvem jeg er.  Du er en sur megge som forgifter atmosfæren rundt deg fordi du har ikke noe annet å ta deg til.  Man må ta ansvar for seg selv, og ikke skylde på andre eller annet.

Anonymkode: 9b7f7...f5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei du kjenner meg ikke, og vet ingenting hvem jeg er.  Du er en sur megge som forgifter atmosfæren rundt deg fordi du har ikke noe annet å ta deg til.  Man må ta ansvar for seg selv, og ikke skylde på andre eller annet.

Anonymkode: 9b7f7...f5e

Jeg tror vedkommende tror du er meg. Jeg har et par som syns det er veldig provoserende at jeg har utdannelse, jobb, at jeg ikke er feit og ellers ikke lever et liv jeg er misfornøyd med. Gjør som meg, overse kommentarene, det er nada å gjøre med sånne ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Jeg opplevde det senest på flyet i går. En hylende baby rett bak meg. 

Hvordan jeg reagerte ? Jo jeg tenkte st det var litt slitsomt, men jeg tenkte også at dette har jeg selv vært gjennom og vet hvor stressende og fortvilende det er å ikke klare roe en baby som sikkert gråt pga av trykket i ørene. Jeg tenkte at det er verre for mammaen enn meg.

Mer irritert kan jeg bli hvis større barn bak meg begynner å knuffe, sparke og lugge meg i håret uten at foreldre anstrenger seg det minste for å roe barna. Da blir jeg irritert på foreldrene for det handler om barneoppdragelse. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...