Gå til innhold

Hvilke sjokolade er din favoritt?


Thebutterfly

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Aldri hørt om kina snacks, men er veldig glad i klassisk Freia Melkesjokolade og Firkløver. Og Spesial småsjokolader.

 

Men nå piner jeg meg selv til hverken å spise sjokolade eller potetchips. Nekter å gi opp litt vin i ny og ne (relativt ofte) eller å gå sulten. Så får vi se om det monner på vekta ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Xtra skrev:

Aldri hørt om kina snacks, men er veldig glad i klassisk Freia Melkesjokolade og Firkløver. Og Spesial småsjokolader.

 

Men nå piner jeg meg selv til hverken å spise sjokolade eller potetchips. Nekter å gi opp litt vin i ny og ne (relativt ofte) eller å gå sulten. Så får vi se om det monner på vekta ;).

Jeg har tatt av 4/ 5 kg pga kutt av Coca cola med sukker i. Jeg var stordrikker dermed så blir jeg svimmel iblant og må ty til litt sjokolade for jeg kjenner på sukkerbehov iblant. Men det meste har gitt seg. Var verst i starten  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Thebutterfly skrev:

Jeg er ufattelig glad i kina snacks til fazer . 

Sjokolade med fyll! Hobby, snickers, bounty - nam! Noen unntak er det, spesial (det meste med nougatfyll) og jeg er heller ikke så voldsomt glad i mint, men After eight går ned. Ren sjokolade er kjedelig synes jeg, om jeg skal spise vanlig melkesjokolade skal jeg være rimelig desperat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Lillemus skrev:

Sjokolade med fyll! Hobby, snickers, bounty - nam! Noen unntak er det, spesial (det meste med nougatfyll) og jeg er heller ikke så voldsomt glad i mint, men After eight går ned. Ren sjokolade er kjedelig synes jeg, om jeg skal spise vanlig melkesjokolade skal jeg være rimelig desperat.

Haha, motsatt av meg. Jeg er ikke så glad i disse fylte sjokoladene du nevner, om det da ikke er nougat, som jeg er glad i :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker sjokolade,  enkelt og greit. Toblerone, smarties, lakrisgutta, hobby, melkesjokolade, firkløver,  japp + +

Prøver jo å holde meg unna, men lett er det ikke

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spiser nesten aldri sjokolade. Men jeg klarte ikke la være å prøve Troika appelsin da den kom. Den var - som jeg hadde ventet - helt fantastisk.

Jeg har også smakt Kvikklunsj (storplate) med havsalt en gang og husker den som veldig god. Nå så jeg nettopp et bilde av Firkløver med både appelsin og havsalt. For meg må det være den ultimate kombinasjonen, så jeg tror ikke jeg bør teste den...

Jeg liker verken lakris, kokos, peppermynte eller sånne seige karamellgreier (Japp o.l.) særlig godt. Snickers er et unntak, men da som is.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Glitter skrev:

Sport lunsj og Stratos med salt karamell. :) Ikke så ofte jeg spiser sjokolade da. Er mer glad i boller og kaker. :)

Stratos med salt karamell har jeg faktisk ikke smakt, men den høres jo god ut da😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, emilie321 skrev:

Stratos med salt karamell har jeg faktisk ikke smakt, men den høres jo god ut da😋

Meget god! Fåes både som liten sjokolade og stor plate. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

jeg er ikke så veldig glad i sjokolade, men på tur har jeg med en , hører liksom med, og da liker jeg sjokolade. Da liker jeg best kvikklunsj også firkløver.

men ellers er alt av sjokolade fint på tur:-)

bare det ikke inneholder, salt, chilli, lakris, eller appelsin, eller andre rare ting.

men best er chips:-) der har jeg mine favoritter-)
Og det er sofakos på det beste 🙂

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det sånn at de som liker hobby her også liker troika? De har noen likhetstrekk. Har aldri skjønt hvordan noen kan like troika... 

Anonymkode: c4141...6ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det sånn at de som liker hobby her også liker troika? De har noen likhetstrekk. Har aldri skjønt hvordan noen kan like troika... 

Anonymkode: c4141...6ad

Jeg liker Troika, men ikke Hobby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det sånn at de som liker hobby her også liker troika? De har noen likhetstrekk. Har aldri skjønt hvordan noen kan like troika... 

Anonymkode: c4141...6ad

Begge er to av mine all time favoritter. 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Madelenemie skrev:

Hei!

jeg er ikke så veldig glad i sjokolade, men på tur har jeg med en , hører liksom med, og da liker jeg sjokolade. Da liker jeg best kvikklunsj også firkløver.

men ellers er alt av sjokolade fint på tur:-)

bare det ikke inneholder, salt, chilli, lakris, eller appelsin, eller andre rare ting.

men best er chips:-) der har jeg mine favoritter-)
Og det er sofakos på det beste 🙂

 

Chips er ikke jeg så glad i. Spiser det innimellom da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...