Gå til innhold

Du som reiser alene, hva slags typer hotell? Hvor mye betale for 3 netter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tør ikke på på sånn rom der du sover med andre, så jeg vil ha alenerom. Men jeg vet ærlig talt ikke hvor mye jeg skal betale 

Anonymkode: 89153...005

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, E7H7 skrev:

Privat rom er en selvfølge synes jeg. 
 

Hva man er villig til å betale avhenger av sted - hvor skal du reise? 

 

London. 

Anonymkode: 89153...005

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet heller ikke hvilken app jeg skal bruke. Hotels eller booking. Bare brukt booking før. Er disse appene egentlig pålitelige. Trivago og alt det der..

Anonymkode: 89153...005

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har brukt hotels.com både ved private reiser og jobbreiser i mange år. Fungerer veldig greit - registrert forskjellige kredittkort til hvert sitt bruk. Hver tiende overnatting som bonus (gjennomsnittet av de ti siste bestillingene).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker airbnb, det er private som leier ut hele eller rom i egne leiligheter. Syns å huske at hotell i London var litt dyr og dårlig generelt, men heller det en sånne 8-manns doorms. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må man ha profil på hotels for å booke via norwegian? Og hvis jeg bruker Airbnb, hvordan holder man kontakt med utleier ig hent av nøkler osv?

Anonymkode: 89153...005

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tør ikke på på sånn rom der du sover med andre, så jeg vil ha alenerom. Men jeg vet ærlig talt ikke hvor mye jeg skal betale 

Anonymkode: 89153...005

Jeg sover KUN på enerom når jeg reiser, kunne ikke falle meg inn å sove med andre. Jeg sjekker priser på hoteller og sammenligner dem med hverandre mens jeg leser anbefalinger, da får du raskt en oversikt over hva som er ok pris i forhold til hva slags krav du har til rom/service/beliggenhet

Anonymkode: 4ac62...129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sover KUN på enerom når jeg reiser, kunne ikke falle meg inn å sove med andre. Jeg sjekker priser på hoteller og sammenligner dem med hverandre mens jeg leser anbefalinger, da får du raskt en oversikt over hva som er ok pris i forhold til hva slags krav du har til rom/service/beliggenhet

Anonymkode: 4ac62...129

Vil helst bo litt sentralt da jeg aldri har vært der før. Ikke langt uti der liksom. Men mange hoteller ser ikke særlig bra ut, jeg synes det er grusomt vanskelig å velge. Men nå skal jeg ikke sitte inne på rommet heller.

Anonymkode: 89153...005

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vil helst bo litt sentralt da jeg aldri har vært der før. Ikke langt uti der liksom. Men mange hoteller ser ikke særlig bra ut, jeg synes det er grusomt vanskelig å velge. Men nå skal jeg ikke sitte inne på rommet heller.

Anonymkode: 89153...005

Det viktigste for meg er ro til å sove, rent sengetøy og håndklær og seng som er behagelig nok.  Siste gang jeg var i London overnattet jeg i dormitory for en skole som hadde ferie.  Det var helt greit, men langt fra luksus.  Booking.com, hotels.com osv. har oversikten.  Du må selv finne ut hva du setter høyest og så søker du ut fra det.  Jeg husker ikke hvor mye jeg har betalt i London, men du finner fort ut av prisnivået.  Selv vil jeg alltid bo sentralt og ikke bruke tid og penger på reiser når jeg er i storbyer.

Anonymkode: 71807...273

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, cathlin skrev:

Men det var egentlog ganske mye for en natt?:)) eller er dette priser dere bestiller til?

Anonymkode: 89153...005

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det var egentlog ganske mye for en natt?:)) eller er dette priser dere bestiller til?

Anonymkode: 89153...005

Jeg bruker ofte ca. 500 kr per natt for alenerom, men da er det ikke alltid at det er eget badrom.  I sentrum av London ville jeg kanskje regne med å bruke litt mer siden London er dyr by. 

Anonymkode: 71807...273

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fryktelig lyst å ta med begge barna på en liten weekendtur neste år til Nice/ Alicante. Men det er nok dyrt. Synes prisene er steget. 

Anonymkode: 75311...e30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det var egentlog ganske mye for en natt?:)) eller er dette priser dere bestiller til?

Anonymkode: 89153...005

Vet ikke. Tror ikke det er superdyrt til å være London. Jeg bruker å legge rundt 400 kr per natt men bor svært sjelden/aldri på hotell. Det er del hosteller som også har enerom eller evt tomannsrom som sikkert er billigere. Vet du ikke selv hva du har råd til? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har fryktelig lyst å ta med begge barna på en liten weekendtur neste år til Nice/ Alicante. Men det er nok dyrt. Synes prisene er steget. 

Anonymkode: 75311...e30

Hvor gamle er barna? Det finnes rimeligere (og hyggeligere) steder enn Nice, men det kommer jo an på hva dere skal gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...