Gå til innhold

Du som reiser alene, hva slags typer hotell? Hvor mye betale for 3 netter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Xtra skrev:

Nice er fantastisk :) 

Det kan nok tenkes, jeg har bare hatt et kort opphold der. Og så innrømmer jeg at steder der de snakker fransk, må være litt - eh - ekstra fantastiske for å komme på min favorittliste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen av de dårligste hotellene jeg noensinne har bodd på, har vært i London. Ville holdt meg unna de aller billigste hotellene.

 

Min erfaring er at anbefalingene på f.eks. booking.com er til å stole på. Der (og en del andre steder) kan du søke etter ulike kriterier, f.eks. pris.  Tror du må regne med å betale min. 1000 kroner pr. natt for ok standard og plassering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, laban skrev:

Det kan nok tenkes, jeg har bare hatt et kort opphold der. Og så innrømmer jeg at steder der de snakker fransk, må være litt - eh - ekstra fantastiske for å komme på min favorittliste ;)

Har vært der mange ganger og skal helt sikkert dit igjen :). Koselig gamleby og et flott utgangspunkt for å utforske Provence og Rivieraen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Xtra skrev:

Noen av de dårligste hotellene jeg noensinne har bodd på, har vært i London. Ville holdt meg unna de aller billigste hotellene.

Samme her. Og kjedehoteller kan være greit. Det er som regel grenser for hvor dårlige de er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med Xtra og mariaflyfly i at man bør styre unna de aller billigste hotellene i London.

Jeg liker booking.com, fordi den siden har de filtrene jeg synes er nyttige (men jeg reiser sjelden alene). Har brukt hotels.com også. Pris kan man sjekke flere steder, f.eks. på hotellets egen nettside, etter å ha funnet noen aktuelle på disse søkesidene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, cathlin skrev:

Vet ikke. Tror ikke det er superdyrt til å være London. Jeg bruker å legge rundt 400 kr per natt men bor svært sjelden/aldri på hotell. Det er del hosteller som også har enerom eller evt tomannsrom som sikkert er billigere. Vet du ikke selv hva du har råd til? 

Velter ikke lasset om jeg bestiller 3 netter for 4000 liksom, men såpass har jeg ikke tenkt å bruke. Jeg vil bare ha er rent sted å være, noenlunde sentralt . Skal jo ikke sitte inne på rommet mesteparten av tiden heller.

Anonymkode: 89153...005

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, laban skrev:

Det kan nok tenkes, jeg har bare hatt et kort opphold der. Og så innrømmer jeg at steder der de snakker fransk, må være litt - eh - ekstra fantastiske for å komme på min favorittliste ;)

Pardon?

Qu'est ce que tu dites? 😃

Ah - j'aime la France ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, påskelilje skrev:

Pardon?

Qu'est ce que tu dites? 😃

Ah - j'aime la France ❤

Jeg kan såpass lite fransk at jeg synes det er stressende å reise i Frankrike - enhver situasjon der man må veksle et par ord med noen, blir en påkjenning.  

Jeg snakker jo ikke spansk, portugisisk eller italiensk heller, men i de landene føler jeg ikke at man blir fordømt på samme måte.

Dette har trolig blitt bedre nå som verden er litt mindre og yngre generasjoner er mer språkmektige og har mindre anti-engelske holdninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Xtra skrev:

Dis, Påskelilje, dis :P

Å nei 😮😮😮

Så flaut 🙁😮🙁😊😮

*gremmer meg dypt og inderlig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...