Gå til innhold

Juleforberedelser


Fionys

Anbefalte innlegg

16 minutter siden, FjellOgDalar skrev:

En sånn fb gruppe skal jeg aldri bli medlem av, blir helt andpusten av sånt hehe. 

Julegaver og sånt begynner jeg sjelden med før uti desember, men så er det ikke så mange jeg kjøper til heller. Noen få nære venner, og til noen barn i familien. Sant å si er jeg mer opptatt av å skape gode opplevelser enn av ting, så vi møtes heller og gjør noe hyggelig sammen når det passer.

 

Hva for noe hyggelig?

Anonymkode: c2f1b...c57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva for noe hyggelig?

Anonymkode: c2f1b...c57

Spise en bedre middag, gå på teater, konsert, utstilling, spa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har begynt å planlegge gaver. Jeg har PTSD. Stress er ikke greit for meg. Har også en fysisk sykdom som forverres av stress! 

I tillegg har jeg dårlig økonomi.

Så jeg må planlegge gavene i god tid. Skriver liste i world med alle navnene, og hva de skal få :)

Men én ting jeg sliter med er å kjøpe lite... Dvs ikke bruke mye penger. Føler aldri gavene er gode nok om jeg ikke når en viss sum. Det er jo bare tull! 

Anonymkode: c2f1b...c57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, FjellOgDalar skrev:

Spise en bedre middag, gå på teater, konsert, utstilling, spa...

Ok :) Gjør aldri sånt med familie :o Bortsett fra mann og barn

Anonymkode: c2f1b...c57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men én ting jeg sliter med er å kjøpe lite... Dvs ikke bruke mye penger. Føler aldri gavene er gode nok om jeg ikke når en viss sum. Det er jo bare tull! 

Anonymkode: c2f1b...c57

Jeg har bevisst holdt prisnivået på gaver nede (unntatt til ungene, kjæresten og en spesiell venninne). Og siden jeg har gjort det i alle år så vet de andre at de ikke får kjempedyre gaver fra meg selv om de gir meg gaver som er verdt det dobbelte. Om de har råd og lyst så er det opp til dem, jeg har (hadde) ikke råd og har ikke økt gavebudsjettet selv om jeg nå har bedre råd heller. :) Lager gjerne noe selv (strikker eller syr) og det blir folk utrolig glade for og det er koselig! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.10.2019 den 17.37, Fionys skrev:

 er det ikke veldig lenge igjen til jul.

Jo. 
Tenker nada på jul før ut i november, og misliker at butikkene fyller hyller med juleting før Halloween er over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.10.2019 den 23.55, AnonymBruker skrev:

Ok :) Gjør aldri sånt med familie :o Bortsett fra mann og barn

Anonymkode: c2f1b...c57

Det er stort sett venner jeg gjør slikt sammen med da. Men jeg har ikke noe problem med f.eks. å gå på en konsert sammen med familiemedlemmer :) Jeg verdsetter at vi har et så godt forhold til hverandre. Jeg er en av de som har vært heldig med familie.    

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...