Gå til innhold

Durek og hans galskap. er prinsessen Gal som elsker en galning?


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blomsterfluen
12 minutter siden, Atium skrev:

Hva er det som er så kontroversielt med å tro at vi lever i en matrix eller at syndig sex er demonisk? 

jeg vet ikke. han skrev at kreft er din egen skyld (selvpåført) og da han spurte barn hvorfor de ville ha kreften, så hadde barna svart "fordi jeg ikke vil være mer"…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Blomsterfluen skrev:

jeg vet ikke. han skrev at kreft er din egen skyld (selvpåført) og da han spurte barn hvorfor de ville ha kreften, så hadde barna svart "fordi jeg ikke vil være mer"…

🤦‍♀️

Anonymkode: 3c9d7...aee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Atium skrev:

Hva er det som er så kontroversielt med å tro at vi lever i en matrix eller at syndig sex er demonisk? 

Hva er syndig sex? 

Anonymkode: 5d603...4aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å tro hva man vil. Det er usympatisk av pressen å  henge han ut i media. Dette gjøres kun fordi han er pressens kjæreste. Latterliggjøring hører ikke hjemme.. Dette er tabloidjournalistikk. Selvfølgelig er det han tror på merkelig og uten rot i virkeligheten. Men bør kanskje forbigås i stillhet.

 

 

Anonymkode: c19ac...c9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er lov å tro hva man vil. Det er usympatisk av pressen å  henge han ut i media. Dette gjøres kun fordi han er pressens kjæreste. Latterliggjøring hører ikke hjemme.. Dette er tabloidjournalistikk. Selvfølgelig er det han tror på merkelig og uten rot i virkeligheten. Men bør kanskje forbigås i stillhet.

 

 

Anonymkode: c19ac...c9a

jeg har aldri ment at man ikke må tro hvs mann vil…  men uskyld for at jeg virket usympatisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

jeg har aldri ment at man ikke må tro hvs mann vil…  men uskyld for at jeg virket usympatisk.

Jeg skrev pressen ikke deg ;)

 

Du er ikke usympatisk. Du har ikke ett samfunnsansvar. Man skulle tro pressen hadde det, med å beskytte folk mot seg selv. Det har de ikke gjort her, de driter han ut, fordi han er kjæresten med Märtha.

Anonymkode: c19ac...c9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skrev pressen ikke deg ;)

 

Du er ikke usympatisk. Du har ikke ett samfunnsansvar. Man skulle tro pressen hadde det, med å beskytte folk mot seg selv. Det har de ikke gjort her, de driter han ut, fordi han er kjæresten med Märtha.

Anonymkode: c19ac...c9a

ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde han ikke vært kjæreste med Märtha så hadde boken hans ikke blitt omtalt og latterligjort og spyttet på.

Mannen kan jo være syk.

Anonymkode: c19ac...c9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Gargamel skrev:

Jeg savner Ari Behn. Det sprøeste han gjorde var å gå på ski med slips.

Ja, det måtte en sjaman til for å få Ari til å fremstå ganske A 4.

 

Denne tåler et gjensyn 

bilde.jpg

 

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skrev pressen ikke deg ;)

 

Du er ikke usympatisk. Du har ikke ett samfunnsansvar. Man skulle tro pressen hadde det, med å beskytte folk mot seg selv. Det har de ikke gjort her, de driter han ut, fordi han er kjæresten med Märtha.

Anonymkode: c19ac...c9a

Durek har også klart helt fint å drite ut sin kjæreste med avsløringene i sin egen podkast. 

Anonymkode: 3c9d7...aee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er lov å tro hva man vil. Det er usympatisk av pressen å  henge han ut i media. Dette gjøres kun fordi han er pressens kjæreste. Latterliggjøring hører ikke hjemme.. Dette er tabloidjournalistikk. Selvfølgelig er det han tror på merkelig og uten rot i virkeligheten. Men bør kanskje forbigås i stillhet.

Anonymkode: c19ac...c9a

Normalt sett ville jeg vært enig, men ikke når han holder seminarer/tilstelninger (aner ikke hva som er riktig betegnelse) og forkynner sitt syn i bokform. Da blir det viktig å parkere det middelalderske rælet. Jeg er likevel enig med deg at man lett kan få en opplevelse av at han ufortjent "henges ut". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er lov å tro hva man vil. Det er usympatisk av pressen å  henge han ut i media. Dette gjøres kun fordi han er pressens kjæreste. Latterliggjøring hører ikke hjemme.. Dette er tabloidjournalistikk. Selvfølgelig er det han tror på merkelig og uten rot i virkeligheten. Men bør kanskje forbigås i stillhet.

 

 

Anonymkode: c19ac...c9a

Nei, det er faktisk pressens fordømte ansvar å avkle og avsløre svindlere og kvakksalvere. Spesielt høyprofilerte svindlere som tjener betydelige summer på tullballet sitt. Disse skal aldri få slippe unna det kritiske søkelyset. 

Durek og hans like tjener penger på ukritiske mennesker med ekte problemer. Dette er åpenbart etisk og moralsk ugreit. Pressen har derfor et særlig ansvar overfor de som ikke selv klarer å gjennomskue svindelen.

Dette ansvaret blir forsømt når pressen henfaller til stillhet, koseprat og ukritiske kvinnebladreportasjer. De eneste som tjener på det er svindlere som Durek og andre som lever av å utnytte sårbare mennesker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er lov å tro hva man vil. Det er usympatisk av pressen å  henge han ut i media. Dette gjøres kun fordi han er pressens kjæreste. Latterliggjøring hører ikke hjemme.. Dette er tabloidjournalistikk. Selvfølgelig er det han tror på merkelig og uten rot i virkeligheten. Men bør kanskje forbigås i stillhet.

 

 

Anonymkode: c19ac...c9a

er Durek kjæreste med pressen, i tillegg til å være kjæreste med prinsessen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forundrer meg egentlig mange ganger ang dette med trosfrihet og ytringsfrihet. For det har vi faktisk i Norge???? Det er utrolig mye rart folk i verden og Norge mener og tror på. Mye som folk flest aksepterer også som jeg personlig reagerer på men ikke kan si noe på. Vi har mange programmer om ånder, spøkelser , og synske ol i beste sendetid og ingen reagerer på det. Det finnes meninger om kvinner og seksualitet i kulturer også i Norge som vi ikke tørr å snakke om. Durek har en del meninger og tanker som jeg ikke støtter men det er da opp til meg om jeg vil tro på det eller betale for det? Hva med alternativ messer som samler nordmenn i hopetall. Med spådom, åndemaning og healing. De tar også penger. Til og med her på Dol har det vært reklame for hvem man kontakte for å bli spådd. Syns det er bra at man har et våkent blikk til alt som er usunnt  i samfunnet men det er rart hvordan en hel nasjon  henger ut og hetser en person på denne måten. 

Anonymkode: 9f478...ec5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...