Blomsterfluen Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 https://www.dagbladet.no/kultur/gal-manns-tale/71711831 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
XbellaX Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 Denne er også ganske "fin": https://www.dagbladet.no/kultur/mener-ander-forarsaker-kjonnssykdommer/71710736 Takk og lov at vi har dyktige fagpersoner i dette landet som setter mannens uttalelser på plass. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atium Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 Hva er det som er så kontroversielt med å tro at vi lever i en matrix eller at syndig sex er demonisk? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 Skulle ønske at de bare sluttet helt å skrive om ham i media. Anonymkode: 3c9d7...aee 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterfluen Skrevet 16. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2019 12 minutter siden, Atium skrev: Hva er det som er så kontroversielt med å tro at vi lever i en matrix eller at syndig sex er demonisk? jeg vet ikke. han skrev at kreft er din egen skyld (selvpåført) og da han spurte barn hvorfor de ville ha kreften, så hadde barna svart "fordi jeg ikke vil være mer"… 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 1 minutt siden, Blomsterfluen skrev: jeg vet ikke. han skrev at kreft er din egen skyld (selvpåført) og da han spurte barn hvorfor de ville ha kreften, så hadde barna svart "fordi jeg ikke vil være mer"… 🤦♀️ Anonymkode: 3c9d7...aee 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 1 time siden, Atium skrev: Hva er det som er så kontroversielt med å tro at vi lever i en matrix eller at syndig sex er demonisk? Hva er syndig sex? Anonymkode: 5d603...4aa 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gargamel Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 3 timer siden, Blomsterfluen skrev: https://www.dagbladet.no/kultur/gal-manns-tale/71711831 Jeg savner Ari Behn. Det sprøeste han gjorde var å gå på ski med slips. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 Det er lov å tro hva man vil. Det er usympatisk av pressen å henge han ut i media. Dette gjøres kun fordi han er pressens kjæreste. Latterliggjøring hører ikke hjemme.. Dette er tabloidjournalistikk. Selvfølgelig er det han tror på merkelig og uten rot i virkeligheten. Men bør kanskje forbigås i stillhet. Anonymkode: c19ac...c9a 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterfluen Skrevet 16. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er lov å tro hva man vil. Det er usympatisk av pressen å henge han ut i media. Dette gjøres kun fordi han er pressens kjæreste. Latterliggjøring hører ikke hjemme.. Dette er tabloidjournalistikk. Selvfølgelig er det han tror på merkelig og uten rot i virkeligheten. Men bør kanskje forbigås i stillhet. Anonymkode: c19ac...c9a jeg har aldri ment at man ikke må tro hvs mann vil… men uskyld for at jeg virket usympatisk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 19 minutter siden, Blomsterfluen skrev: jeg har aldri ment at man ikke må tro hvs mann vil… men uskyld for at jeg virket usympatisk. Jeg skrev pressen ikke deg Du er ikke usympatisk. Du har ikke ett samfunnsansvar. Man skulle tro pressen hadde det, med å beskytte folk mot seg selv. Det har de ikke gjort her, de driter han ut, fordi han er kjæresten med Märtha. Anonymkode: c19ac...c9a 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterfluen Skrevet 16. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg skrev pressen ikke deg Du er ikke usympatisk. Du har ikke ett samfunnsansvar. Man skulle tro pressen hadde det, med å beskytte folk mot seg selv. Det har de ikke gjort her, de driter han ut, fordi han er kjæresten med Märtha. Anonymkode: c19ac...c9a ok. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 Hadde han ikke vært kjæreste med Märtha så hadde boken hans ikke blitt omtalt og latterligjort og spyttet på. Mannen kan jo være syk. Anonymkode: c19ac...c9a 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xtra Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 (endret) 1 time siden, Gargamel skrev: Jeg savner Ari Behn. Det sprøeste han gjorde var å gå på ski med slips. Ja, det måtte en sjaman til for å få Ari til å fremstå ganske A 4. Denne tåler et gjensyn Endret 16. oktober 2019 av Xtra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skrev pressen ikke deg Du er ikke usympatisk. Du har ikke ett samfunnsansvar. Man skulle tro pressen hadde det, med å beskytte folk mot seg selv. Det har de ikke gjort her, de driter han ut, fordi han er kjæresten med Märtha. Anonymkode: c19ac...c9a Durek har også klart helt fint å drite ut sin kjæreste med avsløringene i sin egen podkast. Anonymkode: 3c9d7...aee 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
XbellaX Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er lov å tro hva man vil. Det er usympatisk av pressen å henge han ut i media. Dette gjøres kun fordi han er pressens kjæreste. Latterliggjøring hører ikke hjemme.. Dette er tabloidjournalistikk. Selvfølgelig er det han tror på merkelig og uten rot i virkeligheten. Men bør kanskje forbigås i stillhet. Anonymkode: c19ac...c9a Normalt sett ville jeg vært enig, men ikke når han holder seminarer/tilstelninger (aner ikke hva som er riktig betegnelse) og forkynner sitt syn i bokform. Da blir det viktig å parkere det middelalderske rælet. Jeg er likevel enig med deg at man lett kan få en opplevelse av at han ufortjent "henges ut". 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janus30 Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er lov å tro hva man vil. Det er usympatisk av pressen å henge han ut i media. Dette gjøres kun fordi han er pressens kjæreste. Latterliggjøring hører ikke hjemme.. Dette er tabloidjournalistikk. Selvfølgelig er det han tror på merkelig og uten rot i virkeligheten. Men bør kanskje forbigås i stillhet. Anonymkode: c19ac...c9a Nei, det er faktisk pressens fordømte ansvar å avkle og avsløre svindlere og kvakksalvere. Spesielt høyprofilerte svindlere som tjener betydelige summer på tullballet sitt. Disse skal aldri få slippe unna det kritiske søkelyset. Durek og hans like tjener penger på ukritiske mennesker med ekte problemer. Dette er åpenbart etisk og moralsk ugreit. Pressen har derfor et særlig ansvar overfor de som ikke selv klarer å gjennomskue svindelen. Dette ansvaret blir forsømt når pressen henfaller til stillhet, koseprat og ukritiske kvinnebladreportasjer. De eneste som tjener på det er svindlere som Durek og andre som lever av å utnytte sårbare mennesker. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterfluen Skrevet 16. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er lov å tro hva man vil. Det er usympatisk av pressen å henge han ut i media. Dette gjøres kun fordi han er pressens kjæreste. Latterliggjøring hører ikke hjemme.. Dette er tabloidjournalistikk. Selvfølgelig er det han tror på merkelig og uten rot i virkeligheten. Men bør kanskje forbigås i stillhet. Anonymkode: c19ac...c9a er Durek kjæreste med pressen, i tillegg til å være kjæreste med prinsessen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Admin Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 Tråden er ryddet for støtende innlegg. Admin 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 Det forundrer meg egentlig mange ganger ang dette med trosfrihet og ytringsfrihet. For det har vi faktisk i Norge???? Det er utrolig mye rart folk i verden og Norge mener og tror på. Mye som folk flest aksepterer også som jeg personlig reagerer på men ikke kan si noe på. Vi har mange programmer om ånder, spøkelser , og synske ol i beste sendetid og ingen reagerer på det. Det finnes meninger om kvinner og seksualitet i kulturer også i Norge som vi ikke tørr å snakke om. Durek har en del meninger og tanker som jeg ikke støtter men det er da opp til meg om jeg vil tro på det eller betale for det? Hva med alternativ messer som samler nordmenn i hopetall. Med spådom, åndemaning og healing. De tar også penger. Til og med her på Dol har det vært reklame for hvem man kontakte for å bli spådd. Syns det er bra at man har et våkent blikk til alt som er usunnt i samfunnet men det er rart hvordan en hel nasjon henger ut og hetser en person på denne måten. Anonymkode: 9f478...ec5 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.