Gå til innhold

Durek og hans galskap. er prinsessen Gal som elsker en galning?


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det forundrer meg egentlig mange ganger ang dette med trosfrihet og ytringsfrihet. For det har vi faktisk i Norge???? Det er utrolig mye rart folk i verden og Norge mener og tror på. Mye som folk flest aksepterer også som jeg personlig reagerer på men ikke kan si noe på. Vi har mange programmer om ånder, spøkelser , og synske ol i beste sendetid og ingen reagerer på det. Det finnes meninger om kvinner og seksualitet i kulturer også i Norge som vi ikke tørr å snakke om. Durek har en del meninger og tanker som jeg ikke støtter men det er da opp til meg om jeg vil tro på det eller betale for det? Hva med alternativ messer som samler nordmenn i hopetall. Med spådom, åndemaning og healing. De tar også penger. Til og med her på Dol har det vært reklame for hvem man kontakte for å bli spådd. Syns det er bra at man har et våkent blikk til alt som er usunnt  i samfunnet men det er rart hvordan en hel nasjon  henger ut og hetser en person på denne måten. 

Anonymkode: 9f478...ec5

jeg mente ikke å hedse ham. men jeg syns det for meg virker som at Martha blir manipulert, akkurat lignende som de i folkets tempel ble lurt til å dra ut å leve i jungelen fordi gud og osv, og som de som trodde at en verdensromvesen skulle komme å hente dem så ble de så troende på dette at de tok selvmord av det. tenk om Martha eller kongen får kreft, da kan jo Durek manipulere dem til å tro at Kreften er deres egen skyld og at medisin ikke hjjelper, kun renselse av ånder og sånne nonsens… ..

 

det er da forskjell på ytringsfrihet og tro, og på ren kvakksalveri??

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...