Gå til innhold

Hva tenker dere om siste nyheter om Marthas kjæreste?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at Martha helt har mistet bakkekontakten, og jeg syntes synd på kongen og dronningen.

Anonymkode: 5f115...4b2

Jeg tenker akkurat det samme.  Mener at både Martha og nye kjæresten er sprø. Det er ikke bare han som er sprø alene. Hun er sprø også. 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Denne måneden var det bok skrevet av Durek i Energica, ikke en gang jeg ville ha den så jeg avbestillte. 

Fornuftig. Men synes ikke bare at det er han som virker sprø i media. Hun virker like sprø. Jeg vet ikke hvor mye som jeg hører som er rett eller ikke. Men det siste jeg har hørt virker helt sprøtt. Ari virket som en drømmeprins i forhold til hvordan nye kjæresten fremstilles i media. 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Jeg bryr meg fint lite. Vil de drite seg ut så kjør på. Det er ikke forbudt å være gal. Det er dog bedre å ikke bringe det ut i offentligheten. Han tenkte sikkert det ville være bra for karrieren å date Mærta, men maset vil nok sikkert gjøre han lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Worrysome plenty skrev:

Jeg bryr meg fint lite. Vil de drite seg ut så kjør på. Det er ikke forbudt å være gal. Det er dog bedre å ikke bringe det ut i offentligheten. Han tenkte sikkert det ville være bra for karrieren å date Mærta, men maset vil nok sikkert gjøre han lei.

Jeg tror ikke på at det forholdet vil vare, men vi får se. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er spik, spenna gæærn. Ikke rett på en plass. Finnes ikke i vater. Splitter pine gal. Fullstendig ko-ko. Og hun følger tett bak.

Jeg synes oppriktig synd på stakkars kongen og dronningen, som må forholde seg til disse folka.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, mariaflyfly skrev:

Han er spik, spenna gæærn. Ikke rett på en plass. Finnes ikke i vater. Splitter pine gal. Fullstendig ko-ko. Og hun følger tett bak.

Jeg synes oppriktig synd på stakkars kongen og dronningen, som må forholde seg til disse folka.
 

Ifølge hva jeg leser i media så er jeg helt enig med deg. Helt sprøtt. Er glad for at Martha ikke arver tronen. 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Thebutterfly skrev:

Fornuftig. Men synes ikke bare at det er han som virker sprø i media. Hun virker like sprø. Jeg vet ikke hvor mye som jeg hører som er rett eller ikke. Men det siste jeg har hørt virker helt sprøtt. Ari virket som en drømmeprins i forhold til dette. 

Det bli bare litt for voldsomt syns jeg,men jeg vet ikke om det er sant eller ikke. Jeg sitter ikke med sannheten om alt. Liker Ari jeg, har alltid likt han. Han er en ærlig fyr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Jeg liker Durek mer en Ari. Ari var frittalende type vestkantliberal. En jålebukk. Dessuten reklamerte han for spillselskaper etter det ble slutt med Mærta. Det synes jeg mindre om enn alternativ tullball.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det bli bare litt for voldsomt syns jeg,men jeg vet ikke om det er sant eller ikke. Jeg sitter ikke med sannheten om alt. Liker Ari jeg, har alltid likt han. Han er en ærlig fyr. 

Jeg mener at Ari virker mer normal enn hva Martha og nye kjæresten er. Tror det var Martha som dumpet Ari. Tror Ari skal prise seg lykkelig med å ha kommet ut av det forholdet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Thebutterfly skrev:

Jeg mener at Ari virker mer normal enn hva Martha og nye kjæresten er. Tror det var Martha som dumpet Ari. Tror Ari skal prise seg lykkelig med å ha kommet ut av det forholdet. 

Jeg vil ikke dømme noen av dem, de må få leve det livet de ønsker. Og de som velger å tro på dem har rett til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg vil ikke dømme noen av dem, de må få leve det livet de ønsker. Og de som velger å tro på dem har rett til det.

Jeg vil heller ikke dømme dem. Men utifra utdrag i boka til kjæresten hennes så synes jeg at han er sprø. Jeg synes også at Martha er sprø med tanke på "engleskolen" og alt det hun driver med innenfor slike ting. Dersom det er riktig det jeg leser om dem så er de sprø men om det er feil så er det en annen sak. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Thebutterfly skrev:

Jeg vil heller ikke dømme dem. Men utifra utdrag i boka til kjæresten hennes så synes jeg at han er sprø. Jeg synes også at Martha er sprø med tanke på "engleskolen" og alt det hun driver med innenfor slike ting. Dersom det er riktig det jeg leser om dem så er de sprø men om det er feil så er det en annen sak. 

Jeg syns jo ikke det alternative er sprøtt,ingen har lært meg det men har levdmed det hele livet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han er definitivt ikke god. Jeg har en venninne som selv er medisinert (bp2 tror jeg) og hun mener han burde vært tungt medisinert...  

For all del - hva han og Mærta-bærta gjør sammen bryr meg overhodet ikke, men når han går ut og hevder at kvinner som har mye sex med forskjellige menn får avtrykk i vagina og må renses - da er han waaaaaay out! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lillemus skrev:

Han er definitivt ikke god. Jeg har en venninne som selv er medisinert (bp2 tror jeg) og hun mener han burde vært tungt medisinert...  

For all del - hva han og Mærta-bærta gjør sammen bryr meg overhodet ikke, men når han går ut og hevder at kvinner som har mye sex med forskjellige menn får avtrykk i vagina og må renses - da er han waaaaaay out! 

Jeg ser at han gråter i opptaket av linken jeg sendte. Jeg synes at det virker som om begge de to er syke psykisk. Både han og henne. Det virker sånn. Det virker som om at hun har tatt skade av å være født og oppvokst i kongefamilien. Alt har gått til "hode" på henne. 

Jeg mener at de kan gjerne være kjærester og begge har sikkert mye godt i seg, men kunne ønske at de våknet opp og forsto at det de driver med er sprøtt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at jeg får lyst til riste litt i Martha, men det vil jo ikke hjelpe 🤔🙂

Nei, hva skal man si til dette. Jeg synes jo synd på Martha som er blind og naiv. 

I hennes øyne , så er det nok vi andre som er trangsynte. 

Egentlig synes jeg media bør beskytte henne litt og slutte å skrive om han. 

Vi har ikke behov for å vite at den homofile mannen ikke klarer å få orgasme når han ligger med ei dame. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg tenker at jeg får lyst til riste litt i Martha, men det vil jo ikke hjelpe 🤔🙂

Nei, hva skal man si til dette. Jeg synes jo synd på Martha som er blind og naiv. 

I hennes øyne , så er det nok vi andre som er trangsynte. 

Egentlig synes jeg media bør beskytte henne litt og slutte å skrive om han. 

Vi har ikke behov for å vite at den homofile mannen ikke klarer å få orgasme når han ligger med ei dame. 

Tror at hun har blitt syk av livet hun har levd som kongelig. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker dere? 

Anonymkode: 12ec6...4e7

At han må være djevelsk god i senga ettersom han gang på gang får seg kjæreste, sprøyte gal som han er ;) 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...