Gå til innhold

Hva tenker dere om siste nyheter om Marthas kjæreste?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

28 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Vi har ikke behov for å vite at den homofile mannen ikke klarer å få orgasme når han ligger med ei dame. 

Dette var en drøy insinuasjon. Innenfor tantrafilosofien er det vanlig og et mål i seg selv å ikke få utløsning.

Det er mye som ikke henger på greip av Dureks uttalelser, men det virker nok ekstra crazy når man ikke har noen som helst kjennskap til feltet han bekjenner seg til. 

Anonymkode: 1334e...9bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette var en drøy insinuasjon. Innenfor tantrafilosofien er det vanlig og et mål i seg selv å ikke få utløsning.

Det er mye som ikke henger på greip av Dureks uttalelser, men det virker nok ekstra crazy når man ikke har noen som helst kjennskap til feltet han bekjenner seg til. 

Anonymkode: 1334e...9bc

Du trenger ikke kjennskap til det "feltet" for å reagerer på uttalelsene hans om kreft, f.eks. 

Anonymkode: 5f115...4b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger ikke kjennskap til det "feltet" for å reagerer på uttalelsene hans om kreft, f.eks. 

Anonymkode: 5f115...4b2

Som sagt, det er mye som ikke henger på greip. Tror du misset poenget mitt. 

Anonymkode: 1334e...9bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Få personer i kongefamilien lager så mye underholdning som Mærta. Jeg synes litt synd på henne, hun må mangle ett eller annet. 

Jeg har ikke noe imot att hun casher inn på prinsessetittelen, det burde hun, som må tåle offentlighetens lys hele tiden. På en måte søker hun den jo selv, men det virker som hun har dårlig forståelse av hva offentligheten består av. DVS att hun ikke skjønner att det hun tror på, er noe de fleste ser på som latterlig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Worrysome plenty skrev:

 

Jeg har ikke noe imot att hun casher inn på prinsessetittelen, det burde hun, som må tåle offentlighetens lys hele tiden. 

Det hadde jeg gjort også. Jeg hadde fullstendig driti i hele kongelig-driten og kjørt hele systemet på ræva. Kanskje er det det hun prøver på. Som opprørsk hevn for alt hun ufrivillig har måttet gjennomgå. 

Anonymkode: f9cb4...9cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kallemari
3 minutter siden, Dorthe skrev:

Stakkar Sonja og Harald.  Jeg hadde ikke likt at sexlivet til dattera mi ble brettet ut på den måten.

Er ikke noe synd på dem. I allefall ikke kongen. Han er jo så liberal og altomfavnende at han humrer nok bare på sin sedvanlige måte av dette herre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det hadde jeg gjort også. Jeg hadde fullstendig driti i hele kongelig-driten og kjørt hele systemet på ræva. Kanskje er det det hun prøver på. Som opprørsk hevn for alt hun ufrivillig har måttet gjennomgå. 

Anonymkode: f9cb4...9cc

Jeg synes at Madeleine og broren av Sverige virker langt klokere. De virker til å drite i hele tittelen langt mer enn hva Martha gjør. 

De har måtte tåle mye. Tenker på kamera fra lang avstand med zoom inn mot vinduer osv. Martha har vært forfulgt hele oppveksten. Hun forteller det selv. Og slikt kan nok gi psykiske problemer.  Og nå blir hun ytterligere forfulgt pga nye forholdet med en spesiell mann med overnaturlige evner pluss merkelige uttalelser. Men hun har merkelige uttalelser selv som tyder på psykiske problemer / skader fra forfølgelse i oppvekst kanskje?  Mulig både nye kjæresten og Martha er psykisk syke... Det er min tanke om dette. 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
19 timer siden, Kallemari skrev:

Er ikke noe synd på dem. I allefall ikke kongen. Han er jo så liberal og altomfavnende at han humrer nok bare på sin sedvanlige måte av dette herre.

Det tror jeg ikke han gjør. 

Jeg tror dette er ubehagelig for dem, men de har vært opptatt av at barna skal få velge partnere selv og  det skulle jo bare mangle. Selv måtte de vente i 9 år og ønsket ikke at barna skulle måtte oppleve det samme. 

MEN, de hadde nok ikke tenkt seg noe i nærheten av dette. 

Selv jeg som ikke er kongelig ville synes det var svært vanskelig å være vitne til hvis en av mine døtre hadde gjort så ( beklager å måtte si det ) dumme valg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kallemari
4 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Det tror jeg ikke han gjør. 

Jeg tror dette er ubehagelig for dem, men de har vært opptatt av at barna skal få velge partnere selv og  det skulle jo bare mangle. Selv måtte de vente i 9 år og ønsket ikke at barna skulle måtte oppleve det samme. 

MEN, de hadde nok ikke tenkt seg noe i nærheten av dette. 

Selv jeg som ikke er kongelig ville synes det var svært vanskelig å være vitne til hvis en av mine døtre hadde gjort så ( beklager å måtte si det ) dumme valg. 

Joa. Må nok være ganske vanskelig og slitsomt å utad måtte fremstå som tolerant og altomfavnende nenshan innvendig koker av skam skuffelse og irritasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Det tror jeg ikke han gjør. 

Jeg tror dette er ubehagelig for dem, men de har vært opptatt av at barna skal få velge partnere selv og  det skulle jo bare mangle. Selv måtte de vente i 9 år og ønsket ikke at barna skulle måtte oppleve det samme. 

MEN, de hadde nok ikke tenkt seg noe i nærheten av dette. 

Selv jeg som ikke er kongelig ville synes det var svært vanskelig å være vitne til hvis en av mine døtre hadde gjort så ( beklager å måtte si det ) dumme valg. 

Enig i dette. Jeg tror at dette er ubehagelig for kongefamilien. Og jeg tror at de er opptatt av at barna skal få velge partnere selv. Skulle bare mangle ja. Jeg hadde også synes det var grusomt om et av mine barn hadde gjort så dumme valg som Martha har gjort. 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kupton skrev:

Jeg tenker at de fortjener hverandre 🙂

https://www.abcnyheter.no/nyheter/norge/2019/10/18/195619825/redaktorforeningen-maertha-louise-bor-tenke-seg-om

Jeg har hele tiden spekulert på hva som er sant eller ikke om hva pressen legger ut, men jeg begynner faktisk å tro at pressen legger ut dokumenterte fakta fra boken til Sjarmanen osv, og at dette er fakta. 

Jeg tenker at Martha og Sjarmanen har en ting til felles: begge er sprø, og jeg tror at begge har psykriatriske problemer tiltross for at det er tro man liksom prater om. Jeg tror ikke at noen av dem har sunt av å være i et forhold sammen under slike omstendigheter for jeg tror de påvirker hveandre og driver hveandre til vannvidd. Men dersom begge fikk psykriatrisk hjelp og kom på fornuftige tanker så tror jeg på kjærligheten mellom dem. Men begge har desverre mistet bakkekontakten fullstendig virker det som. 

Man har rett og lov til å tro på hva som helst uten å være syke, men noe kan vel iblant grense til det sykelige / psykotiske...? 

Ellers må jeg faktisk si at Kongen, dronningen, og Kronprinsen Håkon pluss Kronprinsesse Mette Marit virker heldigvis veldig fornuftige med god bakkekontakt. Samme gjør Kongefamilien av Sverige. Synes kongen av Sverige har gjort et klokt valg med å ta bort prinsesse og prinsetitler. 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kallemari
Akkurat nå, Thebutterfly skrev:

https://www.abcnyheter.no/nyheter/norge/2019/10/18/195619825/redaktorforeningen-maertha-louise-bor-tenke-seg-om

Jeg har hele tiden spekulert på hva som er sant eller ikke om hva pressen legger ut, men jeg begynner faktisk å tro at pressen legger ut dokumenterte fakta fra boken til Sjarmanen, og at dette er fakta. 

Jeg tenker at Martha og Sjarmanen har en ting til felles: begge er sprø, og jeg tror at begge har psykriatriske problemer tiltross for at det er tro man liksom prater om. Jeg tror ikke at noen av dem har sunt av å være i et forhold sammen under slike omstendigheter for jeg tror de påvirker hveandre og driver hveandre til vannvidd. Men dersom begge fikk psykriatrisk hjelp og kom på fornuftige tanker så tror jeg på kjærligheten mellom dem. Men begge har desverre mistet bakkekontakten fullstendig virker det som. 

De kommer aldri til å innse at de lider av noen form for sykdom overhodet. Og det er også usikkert for meg om de er syke eller ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Kallemari skrev:

De kommer aldri til å innse at de lider av noen form for sykdom overhodet. Og det er også usikkert for meg om de er syke eller ikke. 

Jeg lurer på hvor grensen går fra å være betegnet psykotisk eller ikke når det kommer til tro på det åndelige / at man er synsk / magiske helbredende krefter osv? Jeg har null peiling... Jeg tror det samme som deg: Martha og Sjarmanen vil nok ikke komme til å innse hvorfor mange av oss synes de er sprø og de vil nok heller ikke innse at de mulig trenger hjelp til å komme seg på riktig spor. 

Jeg vil bare deres beste. Og det betyr ikke at forholdet deres skal bli ødelagt men at de skal innse at de trenger å komme seg på riktig spor istedet for å drive på slik de nå holder på. Jeg mener at begge to er like sprø. Kan ikke skylde på at Martha er naiv og blind heller. Hun er voksen og forholdet hennes med Sjarmanen er frivillig valgt av hennes egne frie vilje. Forstår godt at folk med kreftsyke mennesker i familien blir oppgitte av dem. Kjenner folk som sliter med kreft i familiene og de er sjokket over uttalelsen til sjarmanen samt støtten fra prinsessen. Men viktigste er å håpe på at sjarmanen og prinsessen får den hjelp de trenger til å forstå hvor kjipe uttalelser de kan ha. 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom jeg satt her inne å skrev at jeg hadde sittet å pratet med min døde bestefar, bestemor og tante i hele kveld rundt et bord hjemme i leiligheten min , så tror jeg at jeg hadde blitt betegnet som psykotisk med en gang. Og det hadde det vært full grunn til. Det er jo slik jeg har oppfattet Martha drive på. Men det er liksom bare troen hennes, og den må hun liksom få tro på.. merkelige greier. ... Nei Martha og Sjarmanen behøver nok psykriatrisk hjelp. 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Thebutterfly skrev:

Dersom jeg satt her inne å skrev at jeg hadde sittet å pratet med min døde bestefar, bestemor og tante i hele kveld rundt et bord hjemme i leiligheten min , så tror jeg at jeg hadde blitt betegnet som psykotisk med en gang. Og det hadde det vært full grunn til. Det er jo slik jeg har oppfattet Martha drive på. Men det er liksom bare troen hennes, og den må hun liksom få tro på.. merkelige greier. ... Nei Martha og Sjarmanen behøver nok psykriatrisk hjelp. 

Voldsomt oppheng du har på dette. 

Tror neppe de hadde blitt prioritert ihht. prioriteringsveiledninger. De er alt for oppegående - tross alt. 

Anonymkode: 1334e...9bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Voldsomt oppheng du har på dette. 

Tror neppe de hadde blitt prioritert ihht. prioriteringsveiledninger. De er alt for oppegående - tross alt. 

Anonymkode: 1334e...9bc

Jeg ble bare engasjert av å lese om det. Men jeg kjenner dem ikke, men jeg synes uttalelsene som jeg leser fra dem er helt sjokkerende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kallemari
1 time siden, Thebutterfly skrev:

Men viktigste er å håpe på at sjarmanen og prinsessen får den hjelp de trenger til å forstå hvor kjipe uttalelser de kan ha.

Ja. Märtha har ihvertfall rådgiver tror jeg. Hun bør få vite at hun ikke kan støtte slike saker som Durek spyr ut av seg. For det er jo helt spinnvilt! Rart om hun ikke skjønner og forstår det selv. Men kanskje hun er litt dum? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kallemari
1 time siden, Thebutterfly skrev:

Dersom jeg satt her inne å skrev at jeg hadde sittet å pratet med min døde bestefar, bestemor og tante i hele kveld rundt et bord hjemme i leiligheten min , så tror jeg at jeg hadde blitt betegnet som psykotisk med en gang. Og det hadde det vært full grunn til. Det er jo slik jeg har oppfattet Martha drive på. Men det er liksom bare troen hennes, og den må hun liksom få tro på.. merkelige greier. ... Nei Martha og Sjarmanen behøver nok psykriatrisk hjelp. 

Det er forskjell på oss vanlige folk og dem som har et kjent navn. Vi hadde nok blitt bura inne på psyk ja om vi hadde fortalt om slike saker. Men jeg tror mye handler om funksjonsnivå. Hvis de fungerer fint i hverdagen så regnes det ikke som sykt. Aha! Kanskje det er svaret på hva som er psykose og nær-psykose også? Funksjonsnivået! ? Om man lever fint med sine annerledes virkelighetsoppfatninger og greier å ta vare på seg selv så er det ikke psykose? Men nær-psykose fordi det er på grensen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...