Gå til innhold

Bipolar/eupf


Alwaysfeeling

Anbefalte innlegg

Alwaysfeeling

Jeg går til dps- neste steg er å begynne med psykodynamisk terapi. Alt tar så lang tid. Kjenner du til den type terapi, Glitter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, Alwaysfeeling skrev:

Jeg går til dps- neste steg er å begynne med psykodynamisk terapi. Alt tar så lang tid. Kjenner du til den type terapi, Glitter?

Ja. Eller, har aldri blitt fortalt at det vi driver med er psykodynamisk terapi eller mentaliseringsbasert terapi for den saks skyld, men jeg vet det er mye disse to som har vært opplegget med meg. Når det ikke kun har vært fokus på stabilisering og krisesituasjoner. 

Jeg har i hvert fall fått mye større forståelse for meg selv og hvorfor jeg har blitt som jeg har blitt. Har også blitt mindre impulsiv for jeg forstår mer hva som skjer med meg. Ut over det vet jeg ikke helt hva jeg kan si som vil være nyttig for jeg er fortsatt i en prosess med å få et langvarig behandlingsforhold hvor det er en rød tråd i behandlingen. Ut over behandler jeg har på akuttposten da. Så har fortsatt en lang vei å gå i forhold til å komme inn i en god behandlingsflyt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...