Gå til innhold

Kjønnsidentitet


Gjest Kallemari

Anbefalte innlegg

Gjest Kallemari

Er dame, men kjenner meg noen ganger som mer mannlig. Tror jeg også kan tenne på begge kjønn. Kanskje jeg er bifil? Er gift med en mann på 7. året, men ingen barn enda. Tenker på at om jeg treffer en dame som alt klaffer med, at jeg er i stand til å skille meg og prøve lykken med henne. Til og med å få barn med henne, noe jeg så langt ikke har villet med mannen min.

Tyder det på at jeg er bifil?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

39 minutter siden, Kallemari skrev:

Er dame, men kjenner meg noen ganger som mer mannlig. Tror jeg også kan tenne på begge kjønn. Kanskje jeg er bifil? Er gift med en mann på 7. året, men ingen barn enda. Tenker på at om jeg treffer en dame som alt klaffer med, at jeg er i stand til å skille meg og prøve lykken med henne. Til og med å få barn med henne, noe jeg så langt ikke har villet med mannen min.

Tyder det på at jeg er bifil?

 

Hva tror du selv? 🙄

Anonymkode: 7789a...639

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
59 minutter siden, Kallemari skrev:

Er dame, men kjenner meg noen ganger som mer mannlig. Tror jeg også kan tenne på begge kjønn. Kanskje jeg er bifil? Er gift med en mann på 7. året, men ingen barn enda. Tenker på at om jeg treffer en dame som alt klaffer med, at jeg er i stand til å skille meg og prøve lykken med henne. Til og med å få barn med henne, noe jeg så langt ikke har villet med mannen min.

Tyder det på at jeg er bifil?

 

Hvordan kjenner du at du er mannlig? Hva innebærer det?

Jeg er mann. Det er et faktum og ikke en følelse. Jeg kan ikke vite om det kjennes annerledes for andre menn eller kvinner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kallemari
Akkurat nå, Gargamel skrev:

Hvordan kjenner du at du er mannlig? Hva innebærer det?

Jeg er mann. Det er et faktum og ikke en følelse. Jeg kan ikke vite om det kjennes annerledes for andre menn eller kvinner. 

At jeg er litt harry kanskje. Liker fotball og motorsport blant annet. Ikke typisk feminin men kan bli fin tror jeg om jeg sminker meg litt og kler meg på en feminin måte. Men jeg har også kvinnelige kvaliteter. Jobber i et typisk kvinneyrke og jeg elsker det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
14 timer siden, Kallemari skrev:

At jeg er litt harry kanskje. Liker fotball og motorsport blant annet. Ikke typisk feminin men kan bli fin tror jeg om jeg sminker meg litt og kler meg på en feminin måte. Men jeg har også kvinnelige kvaliteter. Jobber i et typisk kvinneyrke og jeg elsker det. 

Du er altså en kvinne som liker fotball og motorsport. Kanskje du ser litt gutteaktig ut og kan tenne på andre kvinner også. En tipp topp kvinne i mine øyne.

De som tror man må være mann for å like kvinner, fotball og motorsport tar tydeligvis feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, Kallemari skrev:

Er dame, men kjenner meg noen ganger som mer mannlig. Tror jeg også kan tenne på begge kjønn. Kanskje jeg er bifil? Er gift med en mann på 7. året, men ingen barn enda. Tenker på at om jeg treffer en dame som alt klaffer med, at jeg er i stand til å skille meg og prøve lykken med henne. Til og med å få barn med henne, noe jeg så langt ikke har villet med mannen min.

Tyder det på at jeg er bifil?

 

 

15 timer siden, Kallemari skrev:

At jeg er litt harry kanskje. Liker fotball og motorsport blant annet. Ikke typisk feminin men kan bli fin tror jeg om jeg sminker meg litt og kler meg på en feminin måte. Men jeg har også kvinnelige kvaliteter. Jobber i et typisk kvinneyrke og jeg elsker det. 

 

Det tyder først og fremst på at du har en veldig snever definisjon på hva det vil si å være kvinne :

Dersom du tiltrekkes av begge kjønn kan du være bifil.

Anonymkode: f668b...b51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

 

Det tyder først og fremst på at du har en veldig snever definisjon på hva det vil si å være kvinne :

Dersom du tiltrekkes av begge kjønn kan du være bifil.

Anonymkode: f668b...b51

Da er man bifil pr. definisjon.

Anonymkode: 7789a...639

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Kallemari skrev:

At jeg er litt harry kanskje. Liker fotball og motorsport blant annet. Ikke typisk feminin men kan bli fin tror jeg om jeg sminker meg litt og kler meg på en feminin måte. Men jeg har også kvinnelige kvaliteter. Jobber i et typisk kvinneyrke og jeg elsker det. 

Føler meg litt sånn jeg også, ikke at fotball og bil er noen høydare hos meg, men sminke, negler og mote er fullstendig uinteressant. Jeg synes mange kvinner syter over dill og tull og er ofte mer bekvem sammen med menn enn med kvinner. Når det er sagt kan jeg godt kle meg i kjoler og fremheve formene mine, men jeg kan like gjerne pusle i hagen i slagstøvler og en gammel "hagejakke" og bli møkkete på hendene og uflidd på håret. :) Ikke skjønner jeg det der med at "kvinner vil ikke ha sex med mindre golvet er vasket" - med mindre det skal skje på golvet spiller det da ingen rolle om golvet er nyvasket!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kallemari
3 minutter siden, Lillemus skrev:

Føler meg litt sånn jeg også, ikke at fotball og bil er noen høydare hos meg, men sminke, negler og mote er fullstendig uinteressant. Jeg synes mange kvinner syter over dill og tull og er ofte mer bekvem sammen med menn enn med kvinner. Når det er sagt kan jeg godt kle meg i kjoler og fremheve formene mine, men jeg kan like gjerne pusle i hagen i slagstøvler og en gammel "hagejakke" og bli møkkete på hendene og uflidd på håret. :) Ikke skjønner jeg det der med at "kvinner vil ikke ha sex med mindre golvet er vasket" - med mindre det skal skje på golvet spiller det da ingen rolle om golvet er nyvasket!?

Ja, som deg kan jeg godt pynte meg litt jeg også og være feminin. Men aldri med mye sminke og dill. Jeg trives best med å være en litt harry kvinne. Litt guttete kanskje, som Gargmel er inne på. Mannen min har ikke noe imot det tydeligvis, men kanskje han også er bifil som tenner på guttete jenter lol;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kallemari

Jeg er heller ikke grovbygd, men vanlig kvinnestørrelse 167 cm og i underkant av 60 kg. Men slikt har jo ikke noe å si for om en er bifil eller guttete som kvinne kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror jeg også kan tenne på begge kjønn. Kanskje jeg er bifil?

Det er i hvert fall hvem du tenner på, som avgjør dette. Man er ikke bifil selv om man liker fotball, tåler å bli skitten og ikke er noen pyntedokke. 

Jeg har kort hår, realfaglig utdannelse og lite opptatt av klær og sminke. For 30 år siden ble jeg mistenkt for å være lesbisk pga. disse trekkene. Jeg trodde ikke man brukte så klisjéaktige kriterier lenger. Jeg er verken bifil eller lesbisk eller harry selv om jeg ikke er spesielt feminin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kallemari
1 time siden, laban skrev:

Det er i hvert fall hvem du tenner på, som avgjør dette. Man er ikke bifil selv om man liker fotball, tåler å bli skitten og ikke er noen pyntedokke

Jeg tenner  nok på begge kjønn. Har igrunn alltid vært litt usikker på hvilken fil jeg tilhører, men jeg lever nå som heterofil i et ekteskap. Men kunne like gjerne vært med en kvinne. Og det at jeg heller ville hatt barn med en kvinne i stedet for mannen min sier nok også sitt. Så da er jeg nok bifil. Takk for alle svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel
24 minutter siden, Kallemari skrev:

Jeg tenner  nok på begge kjønn. Har igrunn alltid vært litt usikker på hvilken fil jeg tilhører, men jeg lever nå som heterofil i et ekteskap. Men kunne like gjerne vært med en kvinne. Og det at jeg heller ville hatt barn med en kvinne i stedet for mannen min sier nok også sitt. Så da er jeg nok bifil. Takk for alle svar!

Ikke minst sier det noe om ekteskapet ditt at du heller ville hatt barn med noen du ikke har møtt enda. Jeg synes det er det mest spesielle i denne tråden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kallemari
23 minutter siden, Gargamel skrev:

Ikke minst sier det noe om ekteskapet ditt at du heller ville hatt barn med noen du ikke har møtt enda. Jeg synes det er det mest spesielle i denne tråden. 

Han mannen min er ikke noe typisk pappa-emne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.10.2019 den 23.25, Kallemari skrev:

Er dame, men kjenner meg noen ganger som mer mannlig. Tror jeg også kan tenne på begge kjønn. Kanskje jeg er bifil? Er gift med en mann på 7. året, men ingen barn enda. Tenker på at om jeg treffer en dame som alt klaffer med, at jeg er i stand til å skille meg og prøve lykken med henne. Til og med å få barn med henne, noe jeg så langt ikke har villet med mannen min.

Tyder det på at jeg er bifil?

 

Jeg ville faktisk forsøkt å finne ut hva jeg egentlig var, og hva jeg ønsket i livet mitt, hvordan jeg ville leve det... Viktig å leve det slik at du blir lykkelig. Livet er kort nok. Derfor viktig å nyte det, og finne ut hva du vil i livet. 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kallemari
Akkurat nå, Thebutterfly skrev:

Jeg ville faktisk forsøkt å finne ut hva jeg egentlig var, og hva jeg ønsket i livet mitt, hvordan jeg ville leve det... Viktig å leve det slik at du blir lykkelig. Livet er kort nok. 

Hvordan kan jeg finne ut av det uten å være utro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Kallemari skrev:

Hvordan kan jeg finne ut av det uten å være utro?

Jeg har ikke vært i den situasjonen, så vet ikke. Jeg ville først og fremst følt etter hva jeg egentlig føler for min partner. Hva føler du for han som du er sammen med? Føler du at du er glad i han? Føler du at du er for glad i han til å forlate han? Eller føler du at du vil ut av forholdet? Er du ulykkelig sammen med han? Lengter du etter noe annet? Jeg ville gitt meg selv svar på disse spørsmålene og så vurdert situasjonen. 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...