Gå til innhold

Kjønnsidentitet


Gjest Kallemari

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, Kallemari skrev:

Hvordan kan jeg finne ut av det uten å være utro?

 

5 minutter siden, Kallemari skrev:

Ja lengter på en måte etter noe annet. En kvinne og få barn. Han jeg er gift med vil jeg ikke ha barn med. Men er glad i han.

Gjøre som folk flest og si ifra hvordan du føler til mannen din, finne ut hvor dere står og ta det derfra. Enten jobbe med forholdet eller bryte opp og finne mer ut av deg selv? :) 

Anonymkode: f668b...b51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, Kallemari skrev:

Ja lengter på en måte etter noe annet. En kvinne og få barn. Han jeg er gift med vil jeg ikke ha barn med. Men er glad i han.

Da ville jeg vurdert å gå ut av forholdet. Men ville samtidig lagt vekt på følelsen og tanken om jeg er for glad i han til å gå eller ikke. Vil du savne han om du går? Eller vil du bli lykkeligere? Det er ikke lett. Men man lever kun en gang og føler man at det blir feil så er det bedre å gå istedet for å være i et forhold som gjør deg trist og ulykkelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.10.2019 den 0.31, Gargamel skrev:

Hvordan kjenner du at du er mannlig? Hva innebærer det?

Jeg er mann. Det er et faktum og ikke en følelse. Jeg kan ikke vite om det kjennes annerledes for andre menn eller kvinner. 

 

17 timer siden, laban skrev:

Jeg har kort hår, realfaglig utdannelse og lite opptatt av klær og sminke. For 30 år siden ble jeg mistenkt for å være lesbisk pga. disse trekkene. Jeg trodde ikke man brukte så klisjéaktige kriterier lenger. Jeg er verken bifil eller lesbisk eller harry selv om jeg ikke er spesielt feminin.

Enig med dere begge. Fryktelig gammeldags å beskrive kjønn via egenskaper og interesser syns jeg. Det verste begrepet jeg hører i denne sammenhengen er «guttejente», og det brukes da alltid som noe positivt, akkurat som «gutteatferd- og interesser» som bil, motor, fotball og skitt gjør «jente» bedre. Gammeldags og teit. 

Selv liker jeg både shopping, klær & sminke, fotball, rock, bil og å bli møkkete på hendene og er jente fordi jeg har pupper, innovertiss og vagina, punktum. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...