Gå til innhold

God helg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet at mange her kanskje ikke har det så bra, men drister meg likevel til å ønske dere en god helg :). Skal dere finne på noe i helga, eller komme dere ut på tur?

Anonymkode: 2bd6d...7ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Alwaysfeeling skrev:

God helg! Det blir nok å komme seg ut med barna. Litt barnevakt og litt familietid🙂

Bra :) Jeg oppfordrer alle på dol til å komme seg ut på tur i helga selv om noen ikke ser nytten.. Men det er bra og sunt 🌞 kort eller lang tur 

Anonymkode: 2bd6d...7ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet at mange her kanskje ikke har det så bra, men drister meg likevel til å ønske dere en god helg :). Skal dere finne på noe i helga, eller komme dere ut på tur?

Anonymkode: 2bd6d...7ea

God helg til deg og :) 

Kommer nok til å grue meg i helga, skal ta celleprøve og operere ut visdomstann neste uke. Kjenner meg urolig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

God helg til deg og :) 

Kommer nok til å grue meg i helga, skal ta celleprøve og operere ut visdomstann neste uke. Kjenner meg urolig. 

Det går sikkert bra. Da får du det i alle fall gjort og blir ferdig med det. 

Anonymkode: 2bd6d...7ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet at mange her kanskje ikke har det så bra, men drister meg likevel til å ønske dere en god helg :). Skal dere finne på noe i helga, eller komme dere ut på tur?

Anonymkode: 2bd6d...7ea

God helg til deg også! Her har det begynt å snø og det er koselig synes jeg. Skal ta meg en tur ut i morgen. I dag var jeg på trening. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det går sikkert bra. Da får du det i alle fall gjort og blir ferdig med det. 

Anonymkode: 2bd6d...7ea

Takk håper det, ja vil bare bli ferdig med det nå. 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Alwaysfeeling skrev:

Jeg har klart å begynne på trening! Andre gang i dag. Litt stolt av meg selv😁

Så bra!

Anonymkode: 2bd6d...7ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, stjernestøv skrev:

Kommer nok til å grue meg i helga, skal ta celleprøve og operere ut visdomstann neste uke. Kjenner meg urolig. 

Da kan du jo samtidig forsøke å glede deg til du er ferdig med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Xtra skrev:

Da kan du jo samtidig forsøke å glede deg til du er ferdig med det :)

Ja skal prøve på det :) Bare håper de får ut den tannen, er redd de ikke får den ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja skal prøve på det :) Bare håper de får ut den tannen, er redd de ikke får den ut. 

De får den nok ut, og du får masse bedøvelse, så du vil ikke kjenne smerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Xtra skrev:

De får den nok ut, og du får masse bedøvelse, så du vil ikke kjenne smerte.

Ååå håper du har rett,vil ha masse bedøvelse. De måtte kanskje skjære i benet mitt også, det høres så brutalt ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God helg til alle!

Her er det snø i lufta og det ligger an til vinterens første skitur i morgen (kunstsnø,  så det er ikke så lang løype) 😊

I kveld skal vi være hjemme, i morgen skal vi på en forhåpentligvis hysterisk morsom teaterforestilling og spise ute etterpå 😃😃😃

Søndag blir det avslapping og kanskje være tilskuer på håndballkamp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg alle. :)

Denne helga blir ei uvanlig bra helg med nordnorsk gatecup hvor vårt lag er verter for turneringen, og til min store skrekk ble jeg pluss en annen spiller intervjuet av avisa. Så det er litt skummelt. Men skal legge vekk tunge tanker, spille fotball, sove på hotell og ha et fint avbrekk fra hverdagen. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Glitter skrev:

God helg alle. :)

Denne helga blir ei uvanlig bra helg med nordnorsk gatecup hvor vårt lag er verter for turneringen, og til min store skrekk ble jeg pluss en annen spiller intervjuet av avisa. Så det er litt skummelt. Men skal legge vekk tunge tanker, spille fotball, sove på hotell og ha et fint avbrekk fra hverdagen. 

Det hørtes ut som en innholdsrik og spennende helg :) Det var mange her som hadde mange planer for helga!

Anonymkode: 2bd6d...7ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det hørtes ut som en innholdsrik og spennende helg :) Det var mange her som hadde mange planer for helga!

Anonymkode: 2bd6d...7ea

Ja. Virkelig en helg utenom det vanlige. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Martine

God helg!  🙂 

Jeg ser frem til en rolig helg med turer med hunden, boklesing og kos.  Har vært gjennom en dårlig periode i det siste, Og dennne uken har det vært ekstra mye.  Men i dag fikk jeg vasket hele leiligheten  så nå skal helgen bare nytes 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg alle :)

Her er det flyttesjau, og jeg er i full gang med å komme i orden i min nye bolig som jeg tror jeg kommer til å trives godt i. I morgen er det ut å shoppe noe møbler, plundre med montering før jeg skal finne på noe med noen venner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Martine skrev:

God helg!  🙂 

Jeg ser frem til en rolig helg med turer med hunden, boklesing og kos.  Har vært gjennom en dårlig periode i det siste, Og dennne uken har det vært ekstra mye.  Men i dag fikk jeg vasket hele leiligheten  så nå skal helgen bare nytes 🙂 

Det hørtes koselig ut :)

Anonymkode: 2bd6d...7ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...