Gå til innhold

God helg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, FjellOgDalar skrev:

God helg alle :)

Her er det flyttesjau, og jeg er i full gang med å komme i orden i min nye bolig som jeg tror jeg kommer til å trives godt i. I morgen er det ut å shoppe noe møbler, plundre med montering før jeg skal finne på noe med noen venner. 

Jeg ble overrasket over hvor mye aktivitet og planer det var her i tråden! Det blir sikkert trivelig å komme på plass i ny bolig :)

Anonymkode: 2bd6d...7ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God helg alle sammen😊

Har besøkt en venninne i dag og i morgen skal jeg hjelpe min gamle mor. Ellers så skal jeg bare tusle rundt å kose meg. Ser fram til en dag uten en eneste avtale eller noe jeg må gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal dere denne helgen? :)

Jeg har akkurat kommet til akuttposten på sykehuset da jeg ble traumetrigget av eksen på tirsdag. Har ekstremt med russug og destruktive tanker i meg. Har forsøkt å se an noen dager, men det har bare økt på så dro til fastlegen i stad som gav meg ros for at jeg klarte å komme dit i forkant av at noe skjer. Så skal tilbringe helgen her og forhåpentligvis få hjelp til å roe meg ned. Det føles bra å ha klart å ta et godt valg. Selv om det er ganske kjedelig å være på sykehus. :)

God helg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Glitter skrev:

Hva skal dere denne helgen? :)

Jeg har akkurat kommet til akuttposten på sykehuset da jeg ble traumetrigget av eksen på tirsdag. Har ekstremt med russug og destruktive tanker i meg. Har forsøkt å se an noen dager, men det har bare økt på så dro til fastlegen i stad som gav meg ros for at jeg klarte å komme dit i forkant av at noe skjer. Så skal tilbringe helgen her og forhåpentligvis få hjelp til å roe meg ned. Det føles bra å ha klart å ta et godt valg. Selv om det er ganske kjedelig å være på sykehus. :)

God helg. :)

Jeg skal kanskje komme meg ut av sofaen i kveld og gå en liten kveldstur, men ikke sikkert altså :D

I morgen skal vi til foreldrene mine på middag og kaffebesøk. Min far har bursdag, så det blir fint.

Ingen planer søndag. Kanskje i kirka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, påskelilje skrev:

Jeg skal kanskje komme meg ut av sofaen i kveld og gå en liten kveldstur, men ikke sikkert altså :D

I morgen skal vi til foreldrene mine på middag og kaffebesøk. Min far har bursdag, så det blir fint.

Ingen planer søndag. Kanskje i kirka?

Høres jo fint ut det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...