Gå til innhold

Å bli eldre utseendemessig


 cilie

Anbefalte innlegg

15 timer siden, Lillemus skrev:

Nei, jeg må innrømme at jeg ikke tenker stort over det - ikke annet enn at jeg synes så mange andre på min alder ser mye eldre ut enn meg. 🤣 Et naturlig eldet ansikt er mye vakrere enn et botox-ansikt uansett.

Da er det verre med den fysiske helsa som er litt dårligere, jeg er frisk og rask altså, men vintrene blir litt hardere år for år, hendene litt vondere og jeg har nettopp fått beskjed om at jeg har slitasje i ryggen... 

Enig i det med botox-ansikt. Men kosmetiske injeksjoner el kirurgi gjort på en diskret og rett måte, kan være bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, Sagasus skrev:

Jeg kjenner meg veldig igjen. Til tross for alderen min har jeg slitt med traumer og søvnløshet ca halve livet, noe som har satt spor. Ikke nok til at det synes så innmari enda kanskje, men jeg ser det allikevel. Har vanskelig for å akseptere at jeg blir eldre også av en eller annen grunn, liker på en måte ikke at tiden flyr avgårde og både en selv og de man elsker eldes.

Enig m deg. 
Jeg ønsker overhodet verken å se unaturlig ung el kunstig ut, men fresh og opplagt, ikke grå og sliten... Dessuten vil jeg gjerne kunne være 5 år yngre enn 5 år eldre enn virkelig alder.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker utstrålingen er det som teller. Se på Åshild Ulstrup født 1934 https://www.tv2.no/v/905874/

 

 

Anonymkode: 56b87...54c

Nydelig dame! Utstråling og vitalitet spiller helt klart inn, sammen med blondt hår, en god del sminke og spreke klær. 

Anonymkode: 67311...dd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
17 timer siden, cilie skrev:

Jeg har tenkt på det lenge og nå har det skjedd; utseendet forfaller... Jeg ser det tydelig i kinn og hake/hals og under øynene. Jeg trodde i hvert fall at å veie for mye skulle gi mindre volumtap... men nå tenker jeg med gru på om jeg går ned de 10-15 kg jeg gjerne skulle og hva som da skjer med huden...

Uff 2-3 timer i frisørstolen fikk meg bare til å gremmes og tenke på hva jeg kan gjøre med dette... Jeg tror jeg er villig til å gå langt, men det koster jo en formue. Volumtap er mye verre å fikse enn feks rynker i panna. Trodde ikke det skulle skje så raskt. Flere som synes det er vanskelig å se at utseendet forfaller? 
 

 

Jeg er forfengelig og jeg synes heller ikke det er noe gøy å forfalle. 

Men jeg har heldigvis andre interesser enn bare utseendet, så det går veldig greit. Jeg er mellom 50 og 60 og de andre rundt meg forfaller de også. 

Jeg tenker at du kanskje burde hatt en hobby ? Et eller annet å interessere deg for ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg er forfengelig og jeg synes heller ikke det er noe gøy å forfalle. 

Men jeg har heldigvis andre interesser enn bare utseendet, så det går veldig greit. Jeg er mellom 50 og 60 og de andre rundt meg forfaller de også. 

Jeg tenker at du kanskje burde hatt en hobby ? Et eller annet å interessere deg for ? 

Hallo - har jo det da😳 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
16 timer siden, Lillemus skrev:

Nei, jeg må innrømme at jeg ikke tenker stort over det - ikke annet enn at jeg synes så mange andre på min alder ser mye eldre ut enn meg. 🤣 Et naturlig eldet ansikt er mye vakrere enn et botox-ansikt uansett.

Da er det verre med den fysiske helsa som er litt dårligere, jeg er frisk og rask altså, men vintrene blir litt hardere år for år, hendene litt vondere og jeg har nettopp fått beskjed om at jeg har slitasje i ryggen... 

Til det første avsnittet.

Det er helt vanlig å tenke. De fleste synes at alle andre ser eldre ut. 

Men helt enig i dette med botoxtryne. Det virker motsatt. De ser bare eldre ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kari Bremnes, 62. Rocka, elegant og vakker!🥰

A7C7D864-D1A3-4A65-B7A6-471BA3670A4B.jpeg

Anonymkode: 67311...dd9

 En av Norges vakreste kvinner uansett alder.  Det hjelper nok å ha et liv man trives i. Hun har tatt noen sjanser. Turt å gå utenfor komfortsonen. Er i utvikling. 

Anonymkode: 56b87...54c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har et litt annet utgangspunkt når det gjelder det å eldes: For meg er det selve alderen jeg ikke er komfortabel med, utseendemessig har jeg lite å klage over. Jeg har bikket 60, men blir ofte tatt for å være opptil 20 år yngre og vet jeg holder meg godt både i ansikt og kropp  - men så var det dette med alderen, da. Jeg hater å være den eldste i ulike sammenhenger både i  jobbsammenheng og privat, og depper for hver bursdag.

Man er ikke eldre enn man føler seg, sies det, men alderen kan vi ikke løpe fra.

Endret av Babette
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
17 timer siden, cathlin skrev:

Jeg tenker at jeg ser bedre og bedre ut dag for dag:-)

 

Jeg synes livet har blitt bedre og bedre også jeg, jo eldre jeg har blitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, cilie skrev:

Enig m deg. 
Jeg ønsker overhodet verken å se unaturlig ung el kunstig ut, men fresh og opplagt, ikke grå og sliten... Dessuten vil jeg gjerne kunne være 5 år yngre enn 5 år eldre enn virkelig alder.. 

Du får glede deg over at du nå er fem år yngre enn om fem år 😉. Husk, om 5-10 år vil du se tilbake på den du er i dag og synes du var fin DA. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Xtra skrev:

Du får glede deg over at du nå er fem år yngre enn om fem år 😉. Husk, om 5-10 år vil du se tilbake på den du er i dag og synes du var fin DA. 

Det er sant, men veldig vanskelig. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.11.2019 den 11.38, cathlin skrev:

Jeg tror hobbyen til cicilie er å rakke ned på seg selv:-) 

Jeg synes det er tøft å bli eldre. Og synes mange menn klarer seg bedre. Det er vel også en grunn til at så mange menn finner yngre partnere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...