Gå til innhold

Jeg klarte det.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Å ta celleprøve i dag, fikk tatt EKG også men vet ikke resultatet av den. Men blodtrykket har vært høyt i dag og pulsen likeså, og er det enda. Nå gruer jeg meg til tannlegen i morgen. Skal bli så godt når jeg er ferdig, håper det går bra. Hun sa blodtrykket ikke var så høyt at jeg trengte medisiner for det, så tok hun noen blodprøver også. Syns hun var grei med meg i dag så er takknemlig for det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå kan du bruke erfaringen du har fra i dag til i morgen :) bra jobba 👍

Anonymkode: a0199...40f

Takk for det :) 

Ja det gikk jo bra selv om jeg så for meg det verste og trodde hun kom til å kommentere vekten min på en spydig måte, hun gjorde jo ikke det. Dessverre ser jeg for meg det verste i morgen også,men tenker at i morgen på denne tiden er det over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Å ta celleprøve i dag, fikk tatt EKG også men vet ikke resultatet av den. Men blodtrykket har vært høyt i dag og pulsen likeså, og er det enda. Nå gruer jeg meg til tannlegen i morgen. Skal bli så godt når jeg er ferdig, håper det går bra. Hun sa blodtrykket ikke var så høyt at jeg trengte medisiner for det, så tok hun noen blodprøver også. Syns hun var grei med meg i dag så er takknemlig for det :) 

Kjempebra! Att blodtrykket og pulsen var høy siden du skulle eller nettopp hadde tatt celleprøve også, er jo ikke noe rart. :) Tannlegen i morgen går nok bra den også, skal du se! Som du selv sier - tenk på at "om en time er det over", sannsynligvis raskere enn det også. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lillemus skrev:

Kjempebra! Att blodtrykket og pulsen var høy siden du skulle eller nettopp hadde tatt celleprøve også, er jo ikke noe rart. :) Tannlegen i morgen går nok bra den også, skal du se! Som du selv sier - tenk på at "om en time er det over", sannsynligvis raskere enn det også. :) 

Ja er glad det er over :) Nei det er ikke så rart det, grudde meg jo sånn og nå gruer jeg meg til i morgen. Håper du har rett i at det går bra, sønnen min skal være med meg. Ja skal tenke det når jeg sitter der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja er glad det er over :) Nei det er ikke så rart det, grudde meg jo sånn og nå gruer jeg meg til i morgen. Håper du har rett i at det går bra, sønnen min skal være med meg. Ja skal tenke det når jeg sitter der. 

Du kan sikkert ha musikk på ørene om du vil. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Lillemus skrev:

Du kan sikkert ha musikk på ørene om du vil. :) 

Ikke dumt det,men liker å få med meg hva som skjer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Så var operasjonen over,phu! Godt det er gjort men kom til å bli vondt sa hun. 

Så bra! Nå slipper du å grue deg for nå er du ferdig. Du har vært kjempetøff denne uka! 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lillemus skrev:

Så bra! Nå slipper du å grue deg for nå er du ferdig. Du har vært kjempetøff denne uka! 👍

Takk for det, føler meg litt tøff og nå :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Takk for det, føler meg litt tøff og nå :) 

Mestring avler mestring. Så enkelt, men også så vanskelig. 

Og for å mestre må man være tøff og møte ubehaget, slik du nå gjør. Det er lov å være stolt nå 🙂 

Håper du utnytter momentumet du har skaffet deg og fortsetter å møte utfordringer på denne måten. Da kan det skje mye positivt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, stjernestøv skrev:

Så var operasjonen over,phu! Godt det er gjort men kom til å bli vondt sa hun. 

Du er tøff når du vil! :) . Bra jobbet, du har grunn til å være stolt.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutter siden, Janus30 skrev:

Mestring avler mestring. Så enkelt, men også så vanskelig. 

Og for å mestre må man være tøff og møte ubehaget, slik du nå gjør. Det er lov å være stolt nå 🙂 

Håper du utnytter momentumet du har skaffet deg og fortsetter å møte utfordringer på denne måten. Da kan det skje mye positivt. 

Ja lett var det ikke men nå er det gjort,får fortsette å ta utfordringer. Det gjør nå vondt nå var ikke godt å spise...kan kanskje gå ned noen kilo da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det gjør nå vondt nå

Det gjør vondt etter alle typer operasjoner når bedøvelsen går ut. Men da er det opprinnelige problemet som regel løst, slik at det ordner seg etter en periode med smertestillende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, laban skrev:

Det gjør vondt etter alle typer operasjoner når bedøvelsen går ut. Men da er det opprinnelige problemet som regel løst, slik at det ordner seg etter en periode med smertestillende.

Ja håper det, sist fikk jeg betennelse. Kjøpte noe på apoteket jeg skal begynne å skylle med i morgen. Måtte ta det med ro og de første dagene så det ikke blør sånn, så kan ikke trene på torsdag. Men det kan jeg vel neste uke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...