Gå til innhold

Jeg klarte det.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men det kan jeg vel neste uke?

Sannsynligvis, dersom alt går som normalt. Jeg har aldri fjernet visdomstenner, men uten komplikasjoner skulle mye være i orden etter en uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, laban skrev:

Sannsynligvis, dersom alt går som normalt. Jeg har aldri fjernet visdomstenner, men uten komplikasjoner skulle mye være i orden etter en uke.

Ok. Da håper jeg på det. Skal se barnebarnet mitt i helga så får stappe innpå med ibux og paracet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, stjernestøv skrev:

Ja håper det, sist fikk jeg betennelse. Kjøpte noe på apoteket jeg skal begynne å skylle med i morgen. Måtte ta det med ro og de første dagene så det ikke blør sånn, så kan ikke trene på torsdag. Men det kan jeg vel neste uke?

Man har godt grokjøtt i munnen så bare du passer på å holde det rent ved å tygge på den andre siden og skylle slik du har fått beskjed om og ikke pelle borti så gror det fort, tenker jeg. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Lillemus skrev:

Man har godt grokjøtt i munnen så bare du passer på å holde det rent ved å tygge på den andre siden og skylle slik du har fått beskjed om og ikke pelle borti så gror det fort, tenker jeg. 😊

Ok. Ser det er hovent på den siden av fjeset men det er vel kanskje normalt og ikke betennelse? Må si det er vanskelig å tygge nå, har spist grøt og yoghurt. Prøvde med fiskegrateng men det var vondt,får holde meg til myke ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, Glitter skrev:

Så godt jobba. :)

Jeg synes du er tøff. En slik operasjon hadde jeg nektet uten narkose

Takk :) 

Fikk skryt der jeg lå helt stille i en og en halv time, de styrte masse på. Hadde jo tatt vival og sønnen min holdt meg i forten. Det hjalp på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Takk :) 

Fikk skryt der jeg lå helt stille i en og en halv time, de styrte masse på. Hadde jo tatt vival og sønnen min holdt meg i forten. Det hjalp på det. 

Så bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Ser det er hovent på den siden av fjeset men det er vel kanskje normalt og ikke betennelse? Må si det er vanskelig å tygge nå, har spist grøt og yoghurt. Prøvde med fiskegrateng men det var vondt,får holde meg til myke ting. 

Du har grunn til å være stolt av deg selv som klarte å gjennomføre dette.

Det er normalt at man kan bli hoven, men har du først blitt hoven nå? Har du prøvd å se i munnen hvordan såret ser ut? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Ser det er hovent på den siden av fjeset men det er vel kanskje normalt og ikke betennelse? Må si det er vanskelig å tygge nå, har spist grøt og yoghurt. Prøvde med fiskegrateng men det var vondt,får holde meg til myke ting. 

Det er nok ganske vanlig de første dagene, men om smertene øker på og begynner å banke bør du kontakte tannlegen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Fionys skrev:

Du har grunn til å være stolt av deg selv som klarte å gjennomføre dette.

Det er normalt at man kan bli hoven, men har du først blitt hoven nå? Har du prøvd å se i munnen hvordan såret ser ut? 

Takk :) 

Ble hovnen i natt tror jeg,men er det betennelse kommer det sikkert til å vokse enda mer. Har ikke sett inni munnen,men kan prøve på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Lillemus skrev:

Det er nok ganske vanlig de første dagene, men om smertene øker på og begynner å banke bør du kontakte tannlegen igjen.

Ok. Får se det litt an da, håper det ikke er betennelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Takk :) 

Ble hovnen i natt tror jeg,men er det betennelse kommer det sikkert til å vokse enda mer. Har ikke sett inni munnen,men kan prøve på det. 

Jeg ville ringt til tannlegen og forhørt meg etter at jeg hadde tatt en titt inni munnen, husk lommelykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

48 minutter siden, Fionys skrev:

Jeg ville ringt til tannlegen og forhørt meg etter at jeg hadde tatt en titt inni munnen, husk lommelykt.

Ringte dem nå og de skulle ringe meg opp igjen,om de skulle få meg inn igjen i dag eller i morgen sa hun. Uff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ringte dem nå og de skulle ringe meg opp igjen,om de skulle få meg inn igjen i dag eller i morgen sa hun. Uff!

Det går nok bra, bedre å dra dit for en sjekk før det blir for ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Fionys skrev:

Det går nok bra, bedre å dra dit for en sjekk før det blir for ille.

Skal dit klokken ett,angrer på at jeg ringte nå for det ble et styr. Men tannlegen ville se på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Skal dit klokken ett,angrer på at jeg ringte nå for det ble et styr. Men tannlegen ville se på det. 

Veldig bra du skal dit. Hvis du ikke klarer å spise har du ganske vondt og da er det best å få sjekket det før det blir enda verre. Det kommer til å gå helt fint, selv om det kanskje ikke føles slik. Jeg heier på deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Fionys skrev:

Veldig bra du skal dit. Hvis du ikke klarer å spise har du ganske vondt og da er det best å få sjekket det før det blir enda verre. Det kommer til å gå helt fint, selv om det kanskje ikke føles slik. Jeg heier på deg :)

Takk for det :) Får bare la henne se på det, det er jo bare det hun skal...se på det. Ikke noe annet styr i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Takk for det :) Får bare la henne se på det, det er jo bare det hun skal...se på det. Ikke noe annet styr i dag. 

Du kan jo oppdatere oss her etter på hvis du føler for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...