Gå til innhold

Mange psykosetråder her nå


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og? Problemet er?

Anonymkode: a0f86...a13

Jeg er enig. Det er irriterende. Svært irriterende. Psykisk syke skjønner ofte ikke hvor belastende de er for folk rundt.

Anonymkode: 0a751...19e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig. Det er irriterende. Svært irriterende. Psykisk syke skjønner ofte ikke hvor belastende de er for folk rundt.

Anonymkode: 0a751...19e

Men dette er jo et psykiatriforum. Hvis det oppleves belastende at det lages mange tråder om ett tema, er dette da rette forum å være på? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig. Det er irriterende. Svært irriterende. Psykisk syke skjønner ofte ikke hvor belastende de er for folk rundt.

Anonymkode: 0a751...19e

Hallo. Hvorfor sier du det? Er det ikke greit at folk får spurt om det de lurer på om det så er om psykose eller depresjon eller bipolar osv? 

Om noe må ryddes i tar admin seg av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også det er veldig mange slike tråder, mest sannsynlig med samme ts. Kunne vært greit om spørsmålene kunne vært samlet i en tråd, eller i hvertfall noen få.

Uansett så velger jeg ikke å lese alle disse trådene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Fionys skrev:

Synes også det er veldig mange slike tråder, mest sannsynlig med samme ts. Kunne vært greit om spørsmålene kunne vært samlet i en tråd, eller i hvertfall noen få.

Uansett så velger jeg ikke å lese alle disse trådene.

Hva får deg til å tro at det er samme tid som stiller alle spørsmålene om psykoser og psykosesymptomer? 

Jeg tror ikke det fordi ting har en tendens til å være litt "smittsomt". Når et tema taes opp så begynner ofte andre å finne ting de lurer på innenfor det temaet, og da spørres det. Ingenting rart ved det.

Anonymkode: 5fa54...6c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig. Det er irriterende. Svært irriterende. Psykisk syke skjønner ofte ikke hvor belastende de er for folk rundt.

Anonymkode: 0a751...19e

Hvorfor vil du lese på psykiatriforumet når du synes psykiatri er så irriterende? 

Anonymkode: 5fa54...6c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor vil du lese på psykiatriforumet når du synes psykiatri er så irriterende? 

Anonymkode: 5fa54...6c8

Jeg leser ikke på psykiatriforumet, all dritten dukker opp på førstesiden på forumet. Alå? Selvfølgelig gidder jeg ikke å lese der inne, er jo bare de samme som stiller de samme spm hver gang. Man kan ta copy-paste i alle trådene.

Anonymkode: 0a751...19e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Glitter skrev:

Men dette er jo et psykiatriforum. Hvis det oppleves belastende at det lages mange tråder om ett tema, er dette da rette forum å være på? 

Nei. Doktoronline handler om mer enn hva som skjer inni huet til 2 forskjellige personer i Norge.

Anonymkode: 0a751...19e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Undulaten skrev:

Hallo. Hvorfor sier du det? Er det ikke greit at folk får spurt om det de lurer på om det så er om psykose eller depresjon eller bipolar osv? 

Om noe må ryddes i tar admin seg av det. 

Ikke når de overtar hele forumet. Da får de skrive ned alle tankene og spørsmålene og lage en samletråd med det. Der de kan stille alle de identiske 530 spørsmålene sine. Problem løst.

Anonymkode: 0a751...19e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Doktoronline handler om mer enn hva som skjer inni huet til 2 forskjellige personer i Norge.

Anonymkode: 0a751...19e

Du virker å være en særdeles sympatisk type! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Før var det asperger, nå er det psykose det handler om.

Anonymkode: b01e4...4ba

Jeg skulle akkurat skrive det. Ikke nok med at DOL er 90% psykiatri, men en stund var det rene autistforumet, og nå psykoseforum. Med så smale temaer er det ikle rart det blir for en liten gjeng som har sitt daglige tilholdssted. Men ikke så interessant for veldig mange andre. 

Anonymkode: 6dd71...89a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skulle akkurat skrive det. Ikke nok med at DOL er 90% psykiatri, men en stund var det rene autistforumet, og nå psykoseforum. Med så smale temaer er det ikle rart det blir for en liten gjeng som har sitt daglige tilholdssted. Men ikke så interessant for veldig mange andre. 

Anonymkode: 6dd71...89a

Da må jo DU ta ansvar for å opprette en tråd du mener er interessant da? Det er plass til alle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Glitter skrev:

Da må jo DU ta ansvar for å opprette en tråd du mener er interessant da? Det er plass til alle. 

Det hender. På åpent forum mest. Men slapt med svar vanligvis. Mer fart i tråder om symptomer og dosering av antipsykotika. 

Anonymkode: 6dd71...89a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det hender. På åpent forum mest. Men slapt med svar vanligvis. Mer fart i tråder om symptomer og dosering av antipsykotika. 

Anonymkode: 6dd71...89a

Får som oftest ikke så mye svar jeg heller. Noen få stk kanskje, men jeg klager ikke over trådene andre lager likevel. Synes det skal være takhøyde her. Jeg er relativt ny på forumet, men ja. Det synes jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Glitter skrev:

Får som oftest ikke så mye svar jeg heller. Noen få stk kanskje, men jeg klager ikke over trådene andre lager likevel. Synes det skal være takhøyde her. Jeg er relativt ny på forumet, men ja. Det synes jeg. 

Det var ikke klaging, men en stadfesting av hvordan det er på DOL. Fint forum men for en, som sagt, veldig smal gruppe. 

Anonymkode: 6dd71...89a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...