Gå til innhold

Mange psykosetråder her nå


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 13.11.2019 den 14.11, AnonymBruker skrev:

Før var det asperger, nå er det psykose det handler om.

Anonymkode: b01e4...4ba

Kanskje det er samme person.

Anonymkode: 0a751...19e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje det er samme person.

Anonymkode: 0a751...19e

Jeg skjønner ikke helt logikken bak det at noen tror at det kun er én og samme person som lurer på forskjellige ting innenfor et tema. 

Anonymkode: 5fa54...6c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke helt logikken bak det at noen tror at det kun er én og samme person som lurer på forskjellige ting innenfor et tema. 

Anonymkode: 5fa54...6c8

Skrivemåten er lik.

Anonymkode: 0a751...19e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det burde være det samme hvem som skriver. At det er mange tråder om psykoser på et psykiatriforum, synes jeg er naturlig.

Jeg skulle ønske alle kunne bruke et nick. En er like anonym med nick som uten. Men en får langt bedre svar fordi en kan se innlegg i sammenheng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, kupton skrev:

Det burde være det samme hvem som skriver. At det er mange tråder om psykoser på et psykiatriforum, synes jeg er naturlig.

Jeg skulle ønske alle kunne bruke et nick. En er like anonym med nick som uten. Men en får langt bedre svar fordi en kan se innlegg i sammenheng.

Men så kommer det folk og kritiserer for at man lager tråder og da blir det ubehagelig å skrive med nick...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Glitter skrev:

Men så kommer det folk og kritiserer for at man lager tråder og da blir det ubehagelig å skrive med nick...

Dessuten forblir man ikke like anonym med nick fordi med tiden vil det samles opp mye 'info' knyttet til nicket og da blir man lettere gjenkjennelig. 

Anonymkode: 5fa54...6c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Glitter skrev:

Men så kommer det folk og kritiserer for at man lager tråder og da blir det ubehagelig å skrive med nick...

Hvis du tillater deg å ha en mening, vil det alltid være noen som kritiserer deg. Ta det som et kompliment :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, kupton skrev:

Hvis du tillater deg å ha en mening, vil det alltid være noen som kritiserer deg. Ta det som et kompliment 🙂

Joda. Sant nok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kunne ikke brydd meg mindre om noen synes det er plagsomt å ikke bruke fast nick. 

Anonymkode: 6dd71...89a

Jeg synes ikke det er plagsomt, men brukerene får dårligere svar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, kupton skrev:

Jeg synes ikke det er plagsomt, men brukerene får dårligere svar. 

Det spørs nok litt. Det er ingen som gidder å svare noen visse personer med nick som for 1000ende gang stiller det samme spørsmålet om energier og ødelagt hjernemasse

Anonymkode: 9f696...e8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det spørs nok litt. Det er ingen som gidder å svare noen visse personer med nick som for 1000ende gang stiller det samme spørsmålet om energier og ødelagt hjernemasse

Anonymkode: 9f696...e8d

Når du først nevner det så har jeg lagt merke til at disse har en egen fanskare av like faste etablerte brukere som dem selv, som iler til for å støtte hver gang. 

Anonymkode: 5fa54...6c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, kupton skrev:

Jeg synes ikke det er plagsomt, men brukerene får dårligere svar. 

Det er jo bare tull. 

Anonymkode: 6dd71...89a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når du først nevner det så har jeg lagt merke til at disse har en egen fanskare av like faste etablerte brukere som dem selv, som iler til for å støtte hver gang. 

Anonymkode: 5fa54...6c8

Jepp, sånn er det her. 

Anonymkode: 6dd71...89a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎17‎.‎11‎.‎2019 den 1.52, AnonymBruker skrev:

Hva er greia med at folk "liker" sine egne innlegg egentlig? 

Anonymkode: 9f696...e8d

Det går bare an hvis man "liker" et innlegg man selv har skrevet som anonym, og da kan ikke andre vite (sikkert) at det er ens eget innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.11.2019 den 10.40, kupton skrev:

Hvis du tillater deg å ha en mening, vil det alltid være noen som kritiserer deg. Ta det som et kompliment 🙂

EN kompliment :P forsåvidt er jeg helt enig med deg.

Anonymkode: 0a751...19e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når du først nevner det så har jeg lagt merke til at disse har en egen fanskare av like faste etablerte brukere som dem selv, som iler til for å støtte hver gang. 

Anonymkode: 5fa54...6c8

Det har jeg også sett. 

Det er de samme som fraråder folk å oppsøke lege.

Sjalu på legen kanskje?

Anonymkode: 0a751...19e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...