Gå til innhold

Må leses: Trenger nye vintersko/støvler men hva finns der ute?


cathlin

Anbefalte innlegg

1 time siden, cathlin skrev:

Du har ikke gått for et par til alt. Spennende og imponerende liste! Likte flere av disse.

Nei det ville ikke fungert å gått for et par til alt, jeg er mye ute året rundt og har derfor veldig mange sko til forskjellige formål. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, cathlin skrev:

Jeg har det helt strålende, takk.

Dol er nyttig på mange måter! Heng litt rundt her, da:-) 

Vanskelig å finne et par sko til alt, men lov å prøve,  hehe. 

Så bra! Nå ble jeg glad 😃

Ja, jeg kan henge litt jeg, har trykket på «husk meg» sånn at jeg blir husket når jeg kommer på noe glupt eller uglupt å bidra med 😄

 

Håper du finne sko som kan brukes om ikke til alt, så til det aller meste.

 

 

Endret av Shira!
skriveleifer 😅
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.11.2019 den 20.57, cathlin skrev:

Jeg trengte nye vintersko i fjor, men fikk aldri til å kjøpe noe. Derfor har problemet hopet seg opp til i år. Har ikke orientert meg i markedet.. på lenge.

Det jeg ønsker av vintersko/støvler er at de:

  • har god kvalitet, sko/støvler som gjerne varer flere år
  • uttrykker seriøsitet og naturlig selvtillit uten å være prangende, heller nøytrale med en liten edge av svakt tøff/kjølig estetikk
  • ikke noe som nødvendigvis roper sporty men gjerne relativt vanntette
  • er varme, men trenger ikke 100% full innpakning og isolasjon
  • ikke glatte og ikke veldig høy hæl, om noe høy hæl
  • passer til byvinter

 

Noen som har noen tips om hvilken ende jeg bør begynne å lete i? Merker? Om ikke annet fortell meg hva dere går i da? 🙂

 

Mulig noe på nettsiden get inspired? 

Anonymkode: 6c146...118

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Jeg håper virkelig ikke du kjøpte de jeg linket til. De viste seg å ha skikkelig dårlige glidelåser og fargen de har brukt på skinnet sitter ikke som den skal. Jeg kommer ikke til å kjøpe sko fra Stockholm Design Group flere ganger. Stiv pris og dårlig kvalitet.

👎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, tonie skrev:

Jeg håper virkelig ikke du kjøpte de jeg linket til. De viste seg å ha skikkelig dårlige glidelåser og fargen de har brukt på skinnet sitter ikke som den skal. Jeg kommer ikke til å kjøpe sko fra Stockholm Design Group flere ganger. Stiv pris og dårlig kvalitet.

👎

Fant et par gamle som var brukbare og utsatte problemet. Skal holde meg unna den designgruppen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...