Gå til innhold

Hvordan takle at jeg er ille å forholde seg til uten å bli syk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville ikke de fleste gjord det de kunne for å forhindre alvorlg sykdom? 

Anonymkode: ee7be...9c5

Det virker for meg som om du allerede er alvorlig syk/lidende. Går du i terapi?

Anonymkode: 4f218...f18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne tråden fører ikke lenger noe godt med seg. 

Anonymkode: ee7be...9c5

Men kjære deg, du lider jo åpenbart under disse tingene. Jeg lurte bare på om du gikk i terapi? Hvis ikke så tror jeg det er lurt om du begynner med det :)

Anonymkode: 4f218...f18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ps. Jeg er jkke sint. Jeg er trist og lei meg og på vei inn i depresjon fordi det bllr for mye for meg. Over tid tror jeg de fleste ville blitt syk med så store belastninger som jeg har. Spørsmålet var derfor konstruktivt, Men jeg beklager at jeg stilte det siden jeg ble misforstått. 

Anonymkode: ee7be...9c5

Det virker som om du trenger at andre gir deg lov og bekreftelse til å føle og reagere som du gjør. Andre kan ikke gi deg det. Du må bare prøve å gi deg selv den støtten og omsorgen du ikke fikk som barn. Du fortjente det da, og du fortjener det nå. Du ER god nok, selv om det kanskje ikke føles sånn. 

Anonymkode: 8dab5...4f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.11.2019 den 21.40, laban skrev:

Det tror jeg på. Men drit i hvert fall i hva mer perifere folk som ikke kjenner situasjonen deres, måtte mene.

Men da må jo noen følge opp videre? Plag saksbehandler og gjeldsrådgiver så godt du kan. Ikke tenk at det er flaut, de lever av dine og andres problemer.

Vi har fortsatt ikke fått svar fra nav og forstår ikke hva som har skjedd. Men han fikk uføretrygd den 20, og det er ikke blitt trukket noe på den. Lønnstrekket ble registert for 2 uker siden. Uansett spiller det ikke så stor rolle. Ett og ett lån bllr betalt ned nå, det første som bllr betalt ned nå er på ca 65.000 (opprinnelig 50.000 men det har tilkommet gebyrer på ca 15.000 pga inkassoen - surt...). Dette lånet blir betalt ned på 14 mnd, og det er på sett og vis en fordel. De andre lånene «fryses» fordi det er «intet til utlegg» - men om rentene løper på dette vet jrg ikke. Ville bare oppdatere deg. 

Anonymkode: ee7be...9c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har fortsatt ikke fått svar fra nav og forstår ikke hva som har skjedd. Men han fikk uføretrygd den 20, og det er ikke blitt trukket noe på den. Lønnstrekket ble registert for 2 uker siden. Uansett spiller det ikke så stor rolle. Ett og ett lån bllr betalt ned nå, det første som bllr betalt ned nå er på ca 65.000 (opprinnelig 50.000 men det har tilkommet gebyrer på ca 15.000 pga inkassoen - surt...). Dette lånet blir betalt ned på 14 mnd, og det er på sett og vis en fordel. De andre lånene «fryses» fordi det er «intet til utlegg» - men om rentene løper på dette vet jrg ikke. Ville bare oppdatere deg. 

Anonymkode: ee7be...9c5

Det høres ut som om lånene blir nedbetalt i ordnede former nå da, det er bra. Hvem er det som har ordnet det for dere? Klarer dere å endre livsstilen og slutte å ta unødvendige lån? Dere burde nok slutte å bruke kredittkort 

Anonymkode: 2d35f...811

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har fortsatt ikke fått svar fra nav og forstår ikke hva som har skjedd. Men han fikk uføretrygd den 20, og det er ikke blitt trukket noe på den. Lønnstrekket ble registert for 2 uker siden. Uansett spiller det ikke så stor rolle. Ett og ett lån bllr betalt ned nå, det første som bllr betalt ned nå er på ca 65.000 (opprinnelig 50.000 men det har tilkommet gebyrer på ca 15.000 pga inkassoen - surt...). Dette lånet blir betalt ned på 14 mnd, og det er på sett og vis en fordel. De andre lånene «fryses» fordi det er «intet til utlegg» - men om rentene løper på dette vet jrg ikke. Ville bare oppdatere deg. 

Anonymkode: ee7be...9c5

Nav vil nå klage på lønnstrekket, for vi har ikke gjort noe galt 

Anonymkode: ee7be...9c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...