Gå til innhold

Hvis du hadde dummet deg loddrett ut...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

...overfor en person og den personen  i tillegg har reagert negativt på deg som følge av adferden din. Ville du klart å møte vedkommede igjen, og hvordan ville du i så fall fokusert? 

Anonymkode: d6864...d58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I blant går vi på trynet og vi gjør feil. Det er sånt som er kjipt, men vi overlever. I andre deler av verden sitter barn og sulter og har litt større problemer enn det vi driver å fyller dagene våre med.

Anonymkode: 7946e...7ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

...overfor en person og den personen  i tillegg har reagert negativt på deg som følge av adferden din. Ville du klart å møte vedkommede igjen, og hvordan ville du i så fall fokusert? 

Anonymkode: d6864...d58

Ja, sånt skjer. Jeg dummet meg loddrett ut og glemte et møte forrige uke. Det blir veldig flaut de første 5 minuttene jeg møter enkelte folk i morgen. Jo fortere man møter den det gjelder desto fortere går ting videre satser jeg på, men det er nødt til å komme en negativ reaksjon. 

Jeg passet på å ringe litt rundt og rydde opp mest mulig selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare å prøve å så raskt som mulig å beklage, og komme over det for egen del og ikke dvele så lenge ved det. 

Alle driter seg ut innimellom. 

Anonymkode: 12ce7...311

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

...overfor en person og den personen  i tillegg har reagert negativt på deg som følge av adferden din. Ville du klart å møte vedkommede igjen, og hvordan ville du i så fall fokusert? 

Anonymkode: d6864...d58

Kommer litt an på hva det er jeg har gjort, noe ille, flaut ,skamfullt eller uansvarlig?

Anonymkode: df948...529

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

...overfor en person og den personen  i tillegg har reagert negativt på deg som følge av adferden din. Ville du klart å møte vedkommede igjen, og hvordan ville du i så fall fokusert? 

Anonymkode: d6864...d58

Det kommer helt an på hva du har gjort.

Anonymkode: 5809d...192

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

...overfor en person og den personen  i tillegg har reagert negativt på deg som følge av adferden din. Ville du klart å møte vedkommede igjen, og hvordan ville du i så fall fokusert? 

Anonymkode: d6864...d58

Dersom det var aktuelt å møte personen for eksempel i en hobbysammenheng, så ville jeg ha latt som ingenting og forsøkt å være mest mulig nøytral i forhold til vedkommende. Det er ikke gitt at det er ønskelig med mer "snakking om det" eller flere unnskyldninger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, frosken skrev:

Dersom det var aktuelt å møte personen for eksempel i en hobbysammenheng, så ville jeg ha latt som ingenting og forsøkt å være mest mulig nøytral i forhold til vedkommende. Det er ikke gitt at det er ønskelig med mer "snakking om det" eller flere unnskyldninger. 

Jeg har ødelagt alt denne gang. Så jeg skal ikke møte vedkommede mer. Men takk for råd. 

Anonymkode: d6864...d58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vist følelser, er det jeg har gjort. 

Anonymkode: d6864...d58

Hvis du kjeftet opp noen kan du vurdere en kort setning om at du "mistet det" litt sist, så vedkommende vet at du er deg selv igjen.

Hvis du gråt e.l er det ikke vits i å si noen ting.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ødelagt alt denne gang. Så jeg skal ikke møte vedkommede mer. Men takk for råd. 

Anonymkode: d6864...d58

Du skal selvfølgelig få slippe å si noe som helst om hva som har skjedd, men det hadde vært interessant å vite hva du egentlig har gjort. Har en følelse av at du lager real vinterstorm i et ørlite vannglass her altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke si hva som har skjedd, men jeg vet at alt er min skyld og at vedkommende er sint på meg med god grunn. Jeg tar ansvar for alt jeg har gjort og konsekvensene av det. 

Anonymkode: d6864...d58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke lenger noe tema, så jeg avslutter tråden nå. Takk til dere som engasjerte dere. 

Anonymkode: d6864...d58

Husker du den gamle historien om å rope «ulv ulv!»? Hvis du fortsetter å si alt er ødelagt og lignende alt for mange ganger, så blir det vanskeligere å ta deg på alvor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, frosken skrev:

Husker du den gamle historien om å rope «ulv ulv!»? Hvis du fortsetter å si alt er ødelagt og lignende alt for mange ganger, så blir det vanskeligere å ta deg på alvor.

Jeg blir ikke tatt på alvor uansett. Eller hørt. Eller forstått. Folk tror jeg bare krisemaksimerer og tar ikke smerten min på alvor. Lager storm i et vannglass osv. 

Anonymkode: d6864...d58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir ikke tatt på alvor uansett. Eller hørt. Eller forstått. Folk tror jeg bare krisemaksimerer og tar ikke smerten min på alvor. Lager storm i et vannglass osv. 

Anonymkode: d6864...d58

Jeg synes nå at mange her inne har tatt deg på alvor, i alle fall! Det er mange her som har forsøkt å forstå og å hjelpe deg. 

Håper du finner riktig hjelp i rl. Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Visma skrev:

Jeg synes nå at mange her inne har tatt deg på alvor, i alle fall! Det er mange her som har forsøkt å forstå og å hjelpe deg. 

Håper du finner riktig hjelp i rl. Lykke til! :)

Setter pris på det. Takk :)

Anonymkode: d6864...d58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir ikke tatt på alvor uansett. Eller hørt. Eller forstått. Folk tror jeg bare krisemaksimerer og tar ikke smerten min på alvor. Lager storm i et vannglass osv. 

Anonymkode: d6864...d58

Jo, du blir tatt på alvor. Og nettopp derfor sier jeg at du bør gjøre noen endringer mht hvordan du bruker forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...