Gå til innhold

Vannet smaker gift


Cesium

Anbefalte innlegg

Jeg hadde mye uro så skulle prøve å sove, skulle få quetiapin men de prøvde å gi meg noe annet. Også skulle jeg få et glass vann, men vannet smakte gift. Måtte skjenke oppi 3 forskjellige glass for å sjekke at det ikke var noe galt med glassene. Vannet smakte like giftig i alle glassene. Vannet her har smakt godt tidligere. 

Nå kommer jo med en gang tanker om at de prøver å forgifte meg. Men hvis det var gift i vannet, hvor mye skal til for å drepe meg? Jeg tok bare en bitteliten slurk fra alle 3 glassene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og hvor fort oppstår forgiftningssymptomene? Hvis jeg innen en time ikke har noen symptomer, kan jeg da trygt legge meg til å sove? Eller kan akutte symptomer oppstå senere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan smaker gift?

Anonymkode: eca19...8b8

Det var en skikkelig bitter smak. Når jeg tenker meg om så smakte vannet Imovane. Kan det hende de har oppløst medisiner i vannet? For å få meg til å sove? De er sånne nattevakter som er mest opptatt av at alle skal holde rommene sine og ligge i senga når det er natt uansett hva de sliter med. Kanskje de bare er lei av meg og vil ha meg i søvn. Det er vel en mer rasjonell tanke. Men er redd for å dø i natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg prøver å slå meg til ro med at jeg er paranoid men jeg klarer det ikke. Nå har jeg ringt mamma og informert henne om hvem som har forgiftet meg, i tilfelle jeg dør i natt. Vil ikke at alle skal tro det var av en naturlig årsak, når jeg vet hvem som stod bak. Nå vet mamma hvertfall at hvis jeg dør i natt så er det fordi jeg ble forgiftet, og ikke en naturlig årsak. 

Takk for at dere prøver å forsikre meg, det var jo sånne svar jeg egentlig forventet å få inne på et psykiatri-forum. Skulle bare ønske jeg klarte å stole på det. Er så vanskelig når jeg vet hva som er rasjonelt, men likevel ikke klarer å tro på det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Cesium skrev:

Jeg hadde mye uro så skulle prøve å sove, skulle få quetiapin men de prøvde å gi meg noe annet. Også skulle jeg få et glass vann, men vannet smakte gift. Måtte skjenke oppi 3 forskjellige glass for å sjekke at det ikke var noe galt med glassene. Vannet smakte like giftig i alle glassene. Vannet her har smakt godt tidligere. 

Nå kommer jo med en gang tanker om at de prøver å forgifte meg. Men hvis det var gift i vannet, hvor mye skal til for å drepe meg? Jeg tok bare en bitteliten slurk fra alle 3 glassene. 

Hvorfor gidder du å bo et sted der du tror at folk prøver å forgifte deg egentlig?  Må jo være bedre å bare bo aleine da..

Anonymkode: 6bf81...ff5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Cesium skrev:

Jeg prøver å slå meg til ro med at jeg er paranoid men jeg klarer det ikke. Nå har jeg ringt mamma og informert henne om hvem som har forgiftet meg, i tilfelle jeg dør i natt. Vil ikke at alle skal tro det var av en naturlig årsak, når jeg vet hvem som stod bak. Nå vet mamma hvertfall at hvis jeg dør i natt så er det fordi jeg ble forgiftet, og ikke en naturlig årsak. 

Takk for at dere prøver å forsikre meg, det var jo sånne svar jeg egentlig forventet å få inne på et psykiatri-forum. Skulle bare ønske jeg klarte å stole på det. Er så vanskelig når jeg vet hva som er rasjonelt, men likevel ikke klarer å tro på det

Tror nok du innerst inne skjønner at de ikke har helt gift i vannet for å drepe deg..

Anonymkode: 6bf81...ff5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror nok du innerst inne skjønner at de ikke har helt gift i vannet for å drepe deg..

Anonymkode: 6bf81...ff5

Ja jeg tenker også at "innerst inne skjønner du jo dette", men det vil liksom ikke gi slipp. Men nå har det gått en time og jeg har enda ikke fått symptomer. Så føler meg litt tryggere nå. Skal vente litt til for å forsikre meg at det ikke er gift i systemet mitt, ifølge Dr Google tar enkelte stoffer 3-6 timer før de gir forgiftningssymptomer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, kupton skrev:

Har du tatt Imovane/zopiklone i det siste?

For noen dager siden, ja. Men vannet smakte ikke bare den ekle bismaken man får etter å ha tatt Imovane. Det smakte som å tygge på en Imovane-tablett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, Cesium skrev:

Oppdatering. Cesium lever. 

Men hvorfor er du innlagt dersom du bare tror at de prøver å drepe deg egentlig?

Anonymkode: 6bf81...ff5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor er du innlagt dersom du bare tror at de prøver å drepe deg egentlig?

Anonymkode: 6bf81...ff5

Jeg føler meg tryggere her enn jeg gjør hjemme. De fleste som jobber her stoler jeg på, men det er noen jeg ikke stoler på i det hele tatt. Men føler meg mer utrygg etter i natt. Følelse av at jeg må være mer på vakt og ikke senke skuldrene. Skal hjem på tirsdag da, så da slipper jeg å forholde meg til de jeg ikke stoler på

Endret av Cesium
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sagt til dem at du er redd de forsøker å forgifte deg? 

Jeg forstår på en måte følelsene og tankene du har nå da jeg har hatt det på samme måte. Det var rusutløst da, men satte i en stund etter jeg var nykter også. Kan jo være det føles verre når det ikke er rusutløst, men. Det er i alle fall vonde tanker å ha, men som kanskje vil bli svakere hvis du får snakket om det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Glitter skrev:

Har du sagt til dem at du er redd de forsøker å forgifte deg? 

Jeg forstår på en måte følelsene og tankene du har nå da jeg har hatt det på samme måte. Det var rusutløst da, men satte i en stund etter jeg var nykter også. Kan jo være det føles verre når det ikke er rusutløst, men. Det er i alle fall vonde tanker å ha, men som kanskje vil bli svakere hvis du får snakket om det? 

Har snakket litt om det, men jeg er så redd for å fortelle for mye om hva jeg tenker om ting, for er redd de bare skal sykeliggjøre meg. Nå er jeg innstilt på utskrivelse. Prøvde i morges å snakke med dagkontakten min og hun var mest opptatt av å fortelle meg at jeg tar feil. Det hjelper lite.

Men jeg føler et behov for å snakke om det. Jeg er mye redd og det er tungt. Ensomt å holde tankene for seg selv, men redd for å snakke om det også. Har også en mann i nærheten nærmest konstant som ikke vil at jeg skal fortelle. "De må ikke vite at du vet", "ikke si noe, da blir det bare verre", "du må late som ingenting", "de prøver å lure deg, ikke stol på dem." Ahhhh er så LEI 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Cesium skrev:

Har snakket litt om det, men jeg er så redd for å fortelle for mye om hva jeg tenker om ting, for er redd de bare skal sykeliggjøre meg. Nå er jeg innstilt på utskrivelse. Prøvde i morges å snakke med dagkontakten min og hun var mest opptatt av å fortelle meg at jeg tar feil. Det hjelper lite.

Men jeg føler et behov for å snakke om det. Jeg er mye redd og det er tungt. Ensomt å holde tankene for seg selv, men redd for å snakke om det også. Har også en mann i nærheten nærmest konstant som ikke vil at jeg skal fortelle. "De må ikke vite at du vet", "ikke si noe, da blir det bare verre", "du må late som ingenting", "de prøver å lure deg, ikke stol på dem." Ahhhh er så LEI 

Dette høres vondt ut Cesium. Er det noen måte du kunne blitt trygget på at vannet ikke er forgiftet? Er det noe de kunne sagt eller gjort som ville gitt deg litt ro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Cesium skrev:

Har snakket litt om det, men jeg er så redd for å fortelle for mye om hva jeg tenker om ting, for er redd de bare skal sykeliggjøre meg. Nå er jeg innstilt på utskrivelse. Prøvde i morges å snakke med dagkontakten min og hun var mest opptatt av å fortelle meg at jeg tar feil. Det hjelper lite.

Men jeg føler et behov for å snakke om det. Jeg er mye redd og det er tungt. Ensomt å holde tankene for seg selv, men redd for å snakke om det også. Har også en mann i nærheten nærmest konstant som ikke vil at jeg skal fortelle. "De må ikke vite at du vet", "ikke si noe, da blir det bare verre", "du må late som ingenting", "de prøver å lure deg, ikke stol på dem." Ahhhh er så LEI 

Hva var det du ønsket å høre av denne dagkontakten din da? At hun skulle si "så så cesium, jeg ser at du har det vanskelig og at du er svært alvorlig syk nå. Jeg skjønner at du har hatt en vanskelig oppvekst. Vi skjønner at du trenger veldig mye hjelp og omsorg fra helsevesenet så syk som du er *klem*", ville dette svaret vært bedre for deg?

Anonymkode: 6bf81...ff5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...