Gå til innhold

Vannet smaker gift


Cesium

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva var det du ønsket å høre av denne dagkontakten din da? At hun skulle si "så så cesium, jeg ser at du har det vanskelig og at du er svært alvorlig syk nå. Jeg skjønner at du har hatt en vanskelig oppvekst. Vi skjønner at du trenger veldig mye hjelp og omsorg fra helsevesenet så syk som du er *klem*", ville dette svaret vært bedre for deg?

Anonymkode: 6bf81...ff5

Nei, jeg tror ikke det hadde hjulpet. Jeg hadde nok sprayet henne med forsvarssprayen min før hun hadde kommet nær nok til å gi meg en klem😂

Jeg tar meg ikke lett nær av ting, så hvis du prøvde å treffe et eller annet svakt punkt her, så må du prøve litt hardere. 

Eller kanskje du genuint mener at en slik reaksjon fra kontakten min hadde hjulpet meg, fordi det er det er sånn du øsnker å bli møtt? 

Jeg tenker at noen ganger trenger jeg bare noen som lytter og som anerkjenner hva jeg sier. Ikke interessert i å høre deres mening om jeg tenker riktig eller feil. Vil bare ha noen som lytter og forstår. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

42 minutter siden, XbellaX skrev:

Dette høres vondt ut Cesium. Er det noen måte du kunne blitt trygget på at vannet ikke er forgiftet? Er det noe de kunne sagt eller gjort som ville gitt deg litt ro?

Jeg kunne kanskje prøvd å få henne til å drikke av det samme glasset. Men jeg tviler på at hun hadde gjort det. 

Men det går bedre nå! Jeg tenker at hvis det var gift så drakk jeg uansett såpass lite at det sikkert er ute av systemet mitt nå. Prøver å tenke det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Cesium skrev:

Jeg kunne kanskje prøvd å få henne til å drikke av det samme glasset. Men jeg tviler på at hun hadde gjort det. 

Men det går bedre nå! Jeg tenker at hvis det var gift så drakk jeg uansett såpass lite at det sikkert er ute av systemet mitt nå. Prøver å tenke det. 

Bra, hold deg fast i den tankegangen så lenge du klarer. 

(Forøvrig forfriskende godt svar du kom med i forrige innlegg. +1 til deg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Cesium skrev:

Har snakket litt om det, men jeg er så redd for å fortelle for mye om hva jeg tenker om ting, for er redd de bare skal sykeliggjøre meg. Nå er jeg innstilt på utskrivelse. Prøvde i morges å snakke med dagkontakten min og hun var mest opptatt av å fortelle meg at jeg tar feil. Det hjelper lite.

Men jeg føler et behov for å snakke om det. Jeg er mye redd og det er tungt. Ensomt å holde tankene for seg selv, men redd for å snakke om det også. Har også en mann i nærheten nærmest konstant som ikke vil at jeg skal fortelle. "De må ikke vite at du vet", "ikke si noe, da blir det bare verre", "du må late som ingenting", "de prøver å lure deg, ikke stol på dem." Ahhhh er så LEI 

Denne mannen, er det en medpasient? Eller er det en stemme du hører? Uansett ikke hør på han! :)

Som du sa tidligere i dag. Du lever jo enda. Du har ikke opplevd noen symptomer på forgiftning. 

Du er flink som prøver å rasjonalisere tankene du har nå. Forstår at det er vanskelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Cesium skrev:

Prøvde i morges å snakke med dagkontakten min og hun var mest opptatt av å fortelle meg at jeg tar feil. Det hjelper lite.

Men du tar jo feil. Fullstendig feil. 

Anonymkode: 899b2...6bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...