Gå til innhold

Vurderer å spørre kjæresten om hans relasjon til kompisen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min kjæreste/ samboer må alltid treffe kompisen på sine fridager. Drar til han og er sammen med han i flere timer. Vet ingenting om hvorfor det er så viktig eller hva de driver med. Nå høres jeg sjalu, men jeg synes forholdet deres virker så rart. 

Kameraten har et utseende og en kledning som får meg til å tenke at han kan være homofil. 

Samboer / kjæresten min vil aldri ha sex lenger. Tror vi hadde en gang sex i starten av september eller noe. Det er ihvertfall lenge siden. Jeg mistenker ikke at han holder på med andre damer. Ikke i det hele tatt. Men hvis det er noe som jeg mistenker så er det kameraten. De treffes og ringes så ofte at det virker så rart. De møttes i morges og etter møte virket samboer ganske rar i blikk og oppførsel. 

Dersom jeg konfronterer han med det så vil han nok nekte. Men noen som vet noen spørsmål jeg kan stille om det? 

Anonymkode: 10477...6d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Regner med at denne kameraten ikke har kjæreste?

Anonymkode: 0924f...97e

Kameraten har kjæreste. Han bor egentlig ikke her i distriktet. Men han jobber her. Jeg har møtt kjæresten en gang. Hun var ganske stille. Og hun hadde et mannlig utseende for dame å være.  Hun er mor til kameratens voksne barn. Han har en voksen datter. Jeg reagerte på at min samboer virket til å overse henne helt i selskap med de. Kompisen ønsker å være mest mulig i distriktet vårt selv om dama er hjemme. Veldig merkelig. 

Anonymkode: 10477...6d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Regner med at denne kameraten ikke har kjæreste?

Anonymkode: 0924f...97e

Jeg kan ikke for det men jeg har en følelse om at de begge er skaphomser. Er fælt å tro det. Men jeg mistenker det pga måten samboer hopper opp av sengen og rett ut døren og løper rett til kompisen på hver fridag. Samt ingen sex. Han er ihvertfall ikke interessert i noe som helst kroppslig kontakt når kompisen er i distriktet. 

Anonymkode: 10477...6d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min kjæreste/ samboer må alltid treffe kompisen på sine fridager. Drar til han og er sammen med han i flere timer. Vet ingenting om hvorfor det er så viktig eller hva de driver med. Nå høres jeg sjalu, men jeg synes forholdet deres virker så rart. 

Kameraten har et utseende og en kledning som får meg til å tenke at han kan være homofil. 

Samboer / kjæresten min vil aldri ha sex lenger. Tror vi hadde en gang sex i starten av september eller noe. Det er ihvertfall lenge siden. Jeg mistenker ikke at han holder på med andre damer. Ikke i det hele tatt. Men hvis det er noe som jeg mistenker så er det kameraten. De treffes og ringes så ofte at det virker så rart. De møttes i morges og etter møte virket samboer ganske rar i blikk og oppførsel. 

Dersom jeg konfronterer han med det så vil han nok nekte. Men noen som vet noen spørsmål jeg kan stille om det? 

Anonymkode: 10477...6d6

Jeg har jo ment lenge at han må være homofil eller bifil og det du forteller nå gjør meg bare enda sikrere på det. Han vil vel uansett ikke innrømme noe vil jeg tro, men kanskje du kan spørre ham om hva han mener om homofili? Om det vil føre noe sted å spørre ham direkte om han har et forhold til kompisen sin må du kjenne på selv, han kommer vel mest sannsynlig til å gå i selvforsvar og benekte alt, men kanskje vil han åpne seg for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Lillemus skrev:

Jeg har jo ment lenge at han må være homofil eller bifil og det du forteller nå gjør meg bare enda sikrere på det. Han vil vel uansett ikke innrømme noe vil jeg tro, men kanskje du kan spørre ham om hva han mener om homofili? Om det vil føre noe sted å spørre ham direkte om han har et forhold til kompisen sin må du kjenne på selv, han kommer vel mest sannsynlig til å gå i selvforsvar og benekte alt, men kanskje vil han åpne seg for deg?

Begynner å tro at du har rett i din tro om det. Jeg har begynt å mistenke det mer og mer. 

Jeg har snakket om homofile før men da bare har han avvist diskusjon om homofile med å si at nei det prater vi ikke om..

Men jeg reagerte veldig på hva som skjedde i morgentimene. Kjæresten hadde fri til langt ut på ettermiddagen og det første han gjør er å kjøre til kameraten. Han spratt opp av sengen og sa at han måtte en tur til kameraten, men at han var tilbake om kort tid. Timene gikk og jeg begynte å tenke på hva i all verden er det de driver med. Plutselig så kom han hjem og så på meg med et blikk som om han hadde dårlig samvittighet for noe. Han virket helt fjern helt til han gikk på jobb. Vanligvis pleier han å tekste meg en del i pauser på jobben men ingenting. Jeg begynte å tenke på dette med kameraten. For jeg mistenker han faktisk ikke for å være utro med en dame. Men jeg mistenker faktisk at han er utro med en mann bak min rygg. En kompis som vet om meg. En som jeg har kjent lenge. En kompis som har en dame som ser ganske mannlig ut på hjemstedet sitt. 

Han kom innpå en gang at kompisen likte å se to damer kose. Det kom han innpå mens kompisen var hjemme hos oss... Han sa at han selv klarte ikke mer enn en dame. Det er for mye for meg nesten sa han. Veldig merkelig at han kom innpå det tema også mens kompisen hørte på. Ser ut til at de prater veldig åpent om sex osv. Det hele er merkelig. 

Jeg føler at jeg kjenner duften av kompisen hans på min samboer når han er i distriktet for å jobbe. 

Jeg skal forsøke å spørre hva han og kompisen gjorde på i dag og så skal jeg forsøke å spørre om noe med homofili uten at han skal føle seg mistenkt. 

Anonymkode: 10477...6d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han kom innpå en gang at kompisen likte å se to damer kose. Det kom han innpå mens kompisen var hjemme hos oss... Han sa at han selv klarte ikke mer enn en dame. Det er for mye for meg nesten sa han. Veldig merkelig at han kom innpå det tema også mens kompisen hørte på. Ser ut til at de prater veldig åpent om sex osv. Det hele er merkelig. 

Jeg føler at jeg kjenner duften av kompisen hans på min samboer når han er i distriktet for å jobbe. 

Jeg skal forsøke å spørre hva han og kompisen gjorde på i dag og så skal jeg forsøke å spørre om noe med homofili uten at han skal føle seg mistenkt. 

Anonymkode: 10477...6d6

Litt pussig at han skulle si det, han liker jo ikke at du snakker om sex? Med hans bakgrunn kan jeg jo skjønne at dette med homofili er vanskelig for ham, men det er direkte stygt å bruke deg som skalkeskjul for sin legning - om det er det han gjør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Lillemus skrev:

Jeg har jo ment lenge at han må være homofil eller bifil og det du forteller nå gjør meg bare enda sikrere på det. Han vil vel uansett ikke innrømme noe vil jeg tro, men kanskje du kan spørre ham om hva han mener om homofili? Om det vil føre noe sted å spørre ham direkte om han har et forhold til kompisen sin må du kjenne på selv, han kommer vel mest sannsynlig til å gå i selvforsvar og benekte alt, men kanskje vil han åpne seg for deg?

Jeg har veldig lyst til å vite hva som foregår mellom kameraten og han når de møtes. 

Anonymkode: 10477...6d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har veldig lyst til å vite hva som foregår mellom kameraten og han når de møtes. 

Anonymkode: 10477...6d6

Er det noen mulighet for at du kan snakke med kameratens kone? Kanskje hun tenker det samme? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lillemus skrev:

Litt pussig at han skulle si det, han liker jo ikke at du snakker om sex? Med hans bakgrunn kan jeg jo skjønne at dette med homofili er vanskelig for ham, men det er direkte stygt å bruke deg som skalkeskjul for sin legning - om det er det han gjør. 

Det er rart. Ja han liker ikke å prate om sex i det hele tatt. Det er fy og skam sier han. Så jeg husker det forbauset meg da han begynte å prate om at kompisen likte å se to damer ha sex. Og at det var noe han selv ikke likte. Også satt kompisen der og han kommenterte ikke det han sa.  Merkelig. 

Han opptrer som om han er gammeldags. Men jeg må ærlig si at jeg mistenker overhode ikke at han er utro med en dame. Kun en mann og det er denne kameraten som ser meget feminin ut i en mannekropp.... Han ser ut som en med homofil legning.  Store øyne.  Og en del trekk. Men jeg får håpe at jeg tar feil... 

Anonymkode: 10477...6d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Lillemus skrev:

Er det noen mulighet for at du kan snakke med kameratens kone? Kanskje hun tenker det samme? 

Jeg vet ikke navnet hennes. Men skal forsøke å finne mer ut om det. Hun ser jo ut som en lesbisk og jeg kan ikke forstå at hun aksepterer at han er så mye å jobber i vårt distrikt. Han kunne jobbet mindre her men han elsker å være her..... 

Anonymkode: 10477...6d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Lillemus skrev:

Er det noen mulighet for at du kan snakke med kameratens kone? Kanskje hun tenker det samme? 

Begynner å lure på hva som skjer bak min rygg. Hvorfor er det så viktig å møte kameraten alene hver dag når han er i distriktet. Pussig.... 

Anonymkode: 10477...6d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

HMin kjæreste/ samboer må alltid treffe kompisen på sine fridager. Drar til han og er sammen med han i flere timer. Vet ingenting om hvorfor det er så viktig eller hva de driver med. Nå høres jeg sjalu, men jeg synes forholdet deres virker så rart. 

Kameraten har et utseende og en kledning som får meg til å tenke at han kan være homofil. 

Samboer / kjæresten min vil aldri ha sex lenger. Tror vi hadde en gang sex i starten av september eller noe. Det er ihvertfall lenge siden. Jeg mistenker ikke at han holder på med andre damer. Ikke i det hele tatt. Men hvis det er noe som jeg mistenker så er det kameraten. De treffes og ringes så ofte at det virker så rart. De møttes i morges og etter møte virket samboer ganske rar i blikk og oppførsel. 

Dersom jeg konfronterer han med det så vil han nok nekte. Men noen som vet noen spørsmål jeg kan stille om det? 

Anonymkode: 10477...6d6

Jeg synes du skal konsentrere deg om ditt eget forhold til din samboer, og spørre deg selv om hva som gjør at du velger å være i dette forholdet. Det virker litt som om du er villig til omtrent hva som helst, bare du slipper å være uten en "partner". Jeg synes din opptatthet av samboerens relasjon til sin kamerat, er en avsporing fra hva som er viktig. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, frosken skrev:

Jeg synes du skal konsentrere deg om ditt eget forhold til din samboer, og spørre deg selv om hva som gjør at du velger å være i dette forholdet. Det virker litt som om du er villig til omtrent hva som helst, bare du slipper å være uten en "partner". Jeg synes din opptatthet av samboerens relasjon til sin kamerat, er en avsporing fra hva som er viktig. 

 

 

Mulig det. Jeg spurte samboer i morges om hva han og kompisen gjorde på i går. Han sa først at han ikke husket. Og så sa han at kameraten var syk. Ok du hjalp han med å handle eller noe sånnt da sa jeg. Han sa ja. Jeg spurte om kameraten var interessert i menn. Han sa at kameraten har kone hjemme. Han kommenterte ikke noe mer om det. Jeg lurer bare på om han er utro. Er vanskeligere å bli om det er tilfelle. Men jeg føler også at mangelen på et sexliv er veldig rart. Og jeg synes at sex er en måte å vise kjærlighet på. Så jeg må virkelig tenke gjennom dette og hva jeg skal gjøre. Jeg burde nok gjøre det slutt pga manglende sex. Men det er ikke så enkelt for jeg er allikevel blitt glad i han. 

Anonymkode: 10477...6d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Gargamel skrev:

 

Det eneste som er sikkert er at han ikke bryr seg om sex med deg. Det er egentlig alt du trenger å vite for å ta en beslutning.

Det er sant. Og jeg lurer på hvorfor. Mitt inntrykk er at de fleste menn elsker sex så jeg synes dette er veldig rart. 

Anonymkode: 10477...6d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er sant. Og jeg lurer på hvorfor. Mitt inntrykk er at de fleste menn elsker sex så jeg synes dette er veldig rart. 

Anonymkode: 10477...6d6

Det er ikke alle menn som elsker sex, men etter det du har fortalt så har han vært merkelig lite interessert i det helt fra starten av - og det synes jeg er litt rart! De fleste får jo ikke nok av partneren sin den første tiden i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Lillemus skrev:

Det er ikke alle menn som elsker sex, men etter det du har fortalt så har han vært merkelig lite interessert i det helt fra starten av - og det synes jeg er litt rart! De fleste får jo ikke nok av partneren sin den første tiden i alle fall.

Han viste veldig lite interesse for sex helt fra starten av. Jeg følte at jeg var pådriveren og den som tok initiativ til det hele tiden. Han skyldte mye på at han var trøtt og sliten pluss mye å gjøre på jobb. Vi hadde mer sex i starten enn hva vi har nå men det kunne bli lite da og. Etter hvert ble det mindre og mindre. Kunne gå to måneder mellom hver gang. Jeg sluttet å ta initiativ fordi han avviste meg en del. Jeg trodde at han derfor aldri ville bli samboer med meg. Men han spurte om vi kunne bli det. Jeg tenkte at det mulig ville komme seg når vi flyttet sammen. Men nei.

Han tok initiativ maks en gang i måneden og ofte når jeg hadde mensen. Dermed så ville han ikke ha sex. Han vil ikke ha sex når jeg har mensen. Jeg må basere den intime kontakten på at han tar initiativ. Han ser rart på meg om jeg tar initiativ og avslår meg. Men han tar selv initiativ når han vil. Veldig merkelig. 

Jeg har derfor tenkt mye på hva dette skyldes. Han skylder på tretthet. Og sier at han elsker meg og at jeg er drømmedama som han vil leve resten av sitt liv med. 

Jeg spurte en i familien hans om hvordan hun praktiserte religion. Hun sa at i familien så var de troende. Noen praktiserte det. Men hun praktiserte det ikke. Eneste hun praktiserte var at hun ba til Gud og møtte venner å ba til Gud sammen med dem. Haha mulig det han gjør med kompisen? Nei det tror jeg ikke.  Men dette med hans uinteresse for sex er rart. Jeg synes det er rart at han går rundt uten sex derfor tenker jeg mye på om han får behovet dekket andre plasser. Og det nærmeste jeg kom var kompisen  ;)

 

Anonymkode: 10477...6d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Lillemus skrev:

Det er ikke alle menn som elsker sex, men etter det du har fortalt så har han vært merkelig lite interessert i det helt fra starten av - og det synes jeg er litt rart! De fleste får jo ikke nok av partneren sin den første tiden i alle fall.

Han virket helt sjokket da jeg spurte om kompisen hans likte menn. Jeg forsøkte å teste han. Jeg sa at jeg har jo sett at han har kone men han bruker lite tid med henne. Men det kan være at jeg tar feil. Det er jo ikke sikkert at min kjæreste er utro. Men lett å mistenke det når sex uteblir. 

Det verste med manglende sex er ikke at sexen mangler. Men at jeg tror at noe er galt. 

Anonymkode: 10477...6d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...