Gå til innhold

Tidligere fastlege og nå åpen om betatthet.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke i tvil på min posisjon,

Det var ikke det jeg mente. Du er i tvil om det etiske, og for meg høres det ut som du problematiserer det på en måte som tilsier at magefølelsen din sier at det ikke er ok. Du spør hva vi mener, og jeg mener altså at du bør lytte til magefølelsen, og heller se om du finner en ny mann du ikke har hatt en lege/pasient-relasjon til. 

Så igjen: Når du er såpass i tvil bør du la det ligge. 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Kayia skrev:

Gargamel skrev «skrivefeil» men kunne sikkert skrevet «formuleringer», som var det han svarte på. 

I tillegg til dårlige formuleringer er det ellers flere grammatiske feil, om du ønsker at man er mer presis. Forbud bøyes ikke som brukt her feks, og man legger til grunn, ikke til grunne.

Jeg pleier ikke å kommentere slike feil, men her var det påfallende og rart med tanke på vedkommendes lange og høye utdannelse. Derfor mente jeg at dette, i kombinasjon med et rart case, var relevant å kommentere. 

Stavefeil/skrivefeil kan selv en lege ha. Det er ikke slik at du ikke blir allmennlege fordi man skal henge seg opp i enkelte små skrivefeil. Det er spesielt anatomi som er det sterke faget til en lege. Min advokat hadde endel uttalelse og skrivevansker blant annet, tross hanhøye utdanning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, S87s skrev:

Stavefeil/skrivefeil kan selv en lege ha. Det er ikke slik at du ikke blir allmennlege fordi man skal henge seg opp i enkelte små skrivefeil. Det er spesielt anatomi som er det sterke faget til en lege. Min advokat hadde endel uttalelse og skrivevansker blant annet, tross hanhøye utdanning. 

Poenget mitt er:

Når en historie ikke virker troverdig, svekkes den ytterligere av andre utypiske kjennetegn.

See?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Kayia skrev:

Poenget mitt er:

Når en historie ikke virker troverdig, svekkes den ytterligere av andre utypiske kjennetegn.

See?

Det kommer skjeldent ut i offentligheten. Jeg har selv kun hørt om et tilfelle tidligere hvor en behandler befant seg i en slik situasjon som dette. 

Anonymkode: 3b603...7e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...