Gå til innhold

Kupton: PMS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, Eva Sofie skrev:

 

Istedenfor å lete etter unnskyldninger for dårlig oppførsel, synes jeg du bør lete etter grunner til å ha folkelig oppførsel.

PS: Jeg understreker at jeg nå ikke vet noe om deg og hvordan du oppfører deg til daglig, men ut ifra spørsmålet ditt, leser jeg at du leter etter en grunn til å kunne oppføre deg dårlig overfor andre. Det er fullt mulig jeg misforstår deg og da beklager jeg. Husk at jeg kun får et utdrag av livet ditt i én setning som en anonym bruker.

Ja, du misforstår. 

Anonymkode: 66c25...4d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var veldig ustabil med pms,men det kom seg da jeg begynte på p.sprøyte. Det var mye gråt og jeg var helt ifra meg,samtidig var jeg sint på mannen min. Han fikk gjennomgå,nei så ustabil vil jeg ikke bli igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...