Gå til innhold

Når pynter dere til jul?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vanligvis første søndag i advent også tar jeg juletre den 21. Men de tre siste juletidene har jeg vært på institusjon og i år skal jeg flytte i desember. Så alt av pynting blir nok den 21 i år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg pyntet idag :) 

Anonymkode: 46f53...c97

Har hengt opp julegardinene og tatt frem litt juletekstiler på kjøkkenet. Har også ordnet litt adventspynt rundt adventsstaken. :) Neste helg kommer ungene og da skal vi bake og pynte mer. Vi har ekte tre som hentes fra hagen så det blir ikke før den 22. tenker jeg. Kooooos!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har pyntet litt til advent nå og hengt opp julegariner på kjøkkenet, i stuene orker jeg ikke henge opp julegardiner i år. I morgen blir det lilla duker og lilla lys. Får ikke håpe mannen tar frem alle nissene i morgen, det gjorde han i fjor på andvent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida

I morgen skal stjerna i vinduet opp og lys surret rundt gelenderet på verandaen. 

Noe mer pynting blir det ikke før det nærmer seg jul. 

Vi var og besøkte foreldrene mine i dag og der var det full julestemning allerede på utsiden av huset med juletre og nisser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal henge opp adventsstjerne i morra. Når ungene feirer jul hos meg, har jeg juletre, rød duk, røde lys og masse røde tulipaner inne fra lille julaften. Pælmer ut treet med en gang kidsa drar 3. dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar ikke fram så veldig mye - men lys i vinduer og noen hvite/grå/sølvting kommer nok opp i dag - og bort før jeg begynner på jobb etter Nyttårsaften. Jeg synes det er hyggeligst med jul nå - som altså avsluttes for min del på Nyttårsaften. Svibler har jeg dilla på, så de er her i flertall allerede. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pynter ikke til jul. Er ikke så viktig for meg, og så kommer det ingen på besøk hit heller, så da er det liksom ikke så farlig :)

Anonymkode: 9ca91...94f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninna mi har hengt opp julegardiner for meg i helga 😃

Jeg fikk en nisse i gave for noe jeg hadde utført, så den sitter på ene benken vår.

Adventstjerner er på plass, fint med lys i vinduene. Har hengt opp litt lys ute også. Jeg liker det nå som det er så mørkt, lyser så fint i hager og hus rundt omkring 🌟

 

Resten av pyntinga kommer jeg til å ta litt og litt. Vi pleier ikke ha fullt julepynta hus tidlig i desember, men pynter litt rett før jul. Nå skal vi være hjemme i jula, lenge siden sist, så i år blir det nok litt mer pynting.

Lenge siden vi har hatt juletre, så det blir koselig 😃 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, cilie skrev:

Jeg tar ikke fram så veldig mye - men lys i vinduer og noen hvite/grå/sølvting kommer nok opp i dag - og bort før jeg begynner på jobb etter Nyttårsaften. Jeg synes det er hyggeligst med jul nå - som altså avsluttes for min del på Nyttårsaften. Svibler har jeg dilla på, så de er her i flertall allerede. 

Jeg liker også svibler! Har satt en på hvert bad, der liker de seg godt! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, mariaflyfly skrev:

Jeg liker også svibler! Har satt en på hvert bad, der liker de seg godt! 😊

De er vakre, men vokser alt for fort og lukter litt for sterkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Xtra skrev:

De er vakre, men vokser alt for fort og lukter litt for sterkt.

Mine vokser også for fort og blir lange, pjuske og skjeve. De ligner ikke det spøtt på de man ser i interiørmagasiner <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Lillemus skrev:

Har hengt opp julegardinene og tatt frem litt juletekstiler på kjøkkenet. Har også ordnet litt adventspynt rundt adventsstaken. :) Neste helg kommer ungene og da skal vi bake og pynte mer. Vi har ekte tre som hentes fra hagen så det blir ikke før den 22. tenker jeg. Kooooos!

Julegardiner altså? Det trodde jeg ikke noen i vår generasjon drev på med :) 

Kos med tre fra egen hage da, jeg liker også ekte tre best

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Kayia skrev:

Julegardiner altså? Det trodde jeg ikke noen i vår generasjon drev på med :) 

Kos med tre fra egen hage da, jeg liker også ekte tre best

Jeg har hatt julegardiner i mange år jeg - synes det er koselig. :) Og så er det jo en grei anledning til å få tatt ned og vasket de andre gardinene, det skjer kun den ene gangen i året hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Lillemus skrev:

Jeg har hatt julegardiner i mange år jeg - synes det er koselig. :) Og så er det jo en grei anledning til å få tatt ned og vasket de andre gardinene, det skjer kun den ene gangen i året hos meg.

Handler sikkert om vaner og smak :) Jeg har ikke gardiner på kjøkkenet resten av året heller jeg, kun en rullegardin som er usynlig når den ikke er trukket ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier ikke pynte så voldsomt, siden jeg er bortreist i jule- og nyttårsdagene. Stjerne i stuevinduet, adventsstake, lilla duker og lyslenke på verandaen er det jeg bruker. Litt lys i mørketida synes jeg er koselig, så verandalysene får henge godt ut på nyåret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...