Gå til innhold

Unnvikende og narsissistisk - to sider av samme sak?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men dette er jo ikke noe jeg hevder eller mener. Jeg spør bare om det er sånn fordi jeg flere ganger har kommet over noen som sier dette, og jeg lurer på om det er sant. Jeg har ikke bokmerket det, og vil måtte bruke en del tid på å lete tilbake til det. Jeg er ikke ute etter å bevise noe, bare få svar. 

Anonymkode: 0e499...96b

Nei, men du hevdet at forskere hadde funnet ut dette, og det var det jeg ville ha link til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Visma skrev:

Nei, men du hevdet at forskere hadde funnet ut dette, og det var det jeg ville ha link til. 

Ja, flere av de jeg har kommet over har titulert seg som det. Om det er seriøst aner jeg ingenting om, og derfor spurte jeg her. Det er jo mange som gjør studier i rynkekremer også, uten at forskningen dems stemmer. Jeg har ikke heller ikke noen kilder på hånden som hevder at rynkekremer fungerer, bare så det er sagt. 

Anonymkode: 0e499...96b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en variant av narsissisme kalt covert/skjult, som har en del fellestrekk med unnvikende PF. Vet ikke hvor mye covert N.  blir brukt faglig. I alle tilfeller er det ikke samme diagnose som unnvikende PF. 

Anonymkode: af634...87f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...