Gå til innhold

Kan stesønnene mine bli seksuelt tent?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har to stesønner på 22år, jeg er 35. De bor hos moren begge fortsatt. Gikk i bikinien i sommer (da de var på besøk) og la merke til i en anledning at han ene tittet litt på rumpa da jeg gikk. Tenkte litt på dette i ettertid. Er det noe form for seksuell tiltrekning hos slike når relasjonen er så nær? 

Mumi35

Anonymkode: 0ddc7...3ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du trenger jo ikke sprade rundt i bikinien overalt da selv om det er sommer. Det vanlige er å gå med vanlige klær innendørs og heller ta av seg til bikini når en skal ligge å sole seg. 

Anonymkode: 7d1a6...5aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har to stesønner på 22år, jeg er 35. De bor hos moren begge fortsatt. Gikk i bikinien i sommer (da de var på besøk) og la merke til i en anledning at han ene tittet litt på rumpa da jeg gikk. Tenkte litt på dette i ettertid. Er det noe form for seksuell tiltrekning hos slike når relasjonen er så nær? 

Mumi35

Anonymkode: 0ddc7...3ef

Ja.

Anonymkode: 0904d...f4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja.

Anonymkode: 0904d...f4f

Er det ikke noe kvalmt å se på sin ste-mor? Ville muligens jeg syntes om jeg hadde en stefar. Nei, sprader ikke rundt. Var inne å hentet cola på kjøkkenet, så ut i sola igjen. 

Anonymkode: 0ddc7...3ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har to stesønner på 22år, jeg er 35. De bor hos moren begge fortsatt. Gikk i bikinien i sommer (da de var på besøk) og la merke til i en anledning at han ene tittet litt på rumpa da jeg gikk. Tenkte litt på dette i ettertid. Er det noe form for seksuell tiltrekning hos slike når relasjonen er så nær? 

Mumi35

Anonymkode: 0ddc7...3ef

Du bør ikke legge for mye i at en 22-åring titter litt på rumpa di når du går i bikini.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Gargamel skrev:

Du bør ikke legge for mye i at en 22-åring titter litt på rumpa di når du går i bikini.

Nei, jeg følte meg en snmule pervers selv et øyeblikk der. Han er jo voksen, for all del. Men tanken blir nok feil. Beklager😆😫😫

Anonymkode: 0ddc7...3ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har to stesønner på 22år, jeg er 35. De bor hos moren begge fortsatt. Gikk i bikinien i sommer (da de var på besøk) og la merke til i en anledning at han ene tittet litt på rumpa da jeg gikk. Tenkte litt på dette i ettertid. Er det noe form for seksuell tiltrekning hos slike når relasjonen er så nær? 

Mumi35

Anonymkode: 0ddc7...3ef

Om du har vært deres stemor siden de var bittesmå, skjønner jeg at det kan oppfattes rart og litt feil. Men disse har jo en mor de bor hos, da er du vel mer bonusmor enn stemor? Om de ikke har hatt en nær foreldre-barn-relasjon til deg i oppveksten er det vel helt "normalt" at de kikker litt ekstra på deg i bikini ;) 

 

Nå måtte jeg korrigere meg selv litt i ettertid. Når du er 35 og "barnet" 22 er det vel tvilsomt at du var "stemor" i oppveksten, du var jo 13 år da han ble født...

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg følte meg en snmule pervers selv et øyeblikk der. Han er jo voksen, for all del. Men tanken blir nok feil. Beklager😆😫😫

Anonymkode: 0ddc7...3ef

Håpet du at han skulle være tent? 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke noe kvalmt å se på sin ste-mor? Ville muligens jeg syntes om jeg hadde en stefar. Nei, sprader ikke rundt. Var inne å hentet cola på kjøkkenet, så ut i sola igjen. 

Anonymkode: 0ddc7...3ef

Du er ikke deres mor. Du er kjæresten til faren eller moren deres. 

Anonymkode: 0904d...f4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Gargamel skrev:

Håpet du at han skulle være tent? 😄

Nei😅 Men jeg har da vært ung ei gang jeg også. selvom denne skrotten her ikke er sååå gammel enda. 

🤭

Anonymkode: 0ddc7...3ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke deres mor. Du er kjæresten til faren eller moren deres. 

Anonymkode: 0904d...f4f

Jeg er kjæresten til faren deres ja. Korrekt. 

Anonymkode: 0ddc7...3ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, Xtra skrev:

Om du har vært deres stemor siden de var bittesmå, skjønner jeg at det kan oppfattes rart og litt feil. Men disse har jo en mor de bor hos, da er du vel mer bonusmor enn stemor? Om de ikke har hatt en nær foreldre-barn-relasjon til deg i oppveksten er det vel helt "normalt" at de kikker litt ekstra på deg i bikini ;) 

 

Nå måtte jeg korrigere meg selv litt i ettertid. Når du er 35 og "barnet" 22 er det vel tvilsomt at du var "stemor" i oppveksten, du var jo 13 år da han ble født...

Sant det, har bare kommet inn i livet de siste årene. Så er relativt ung bonusmamma for de:-) De er jo voksne nå. 

Anonymkode: 0ddc7...3ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.12.2019 den 15.57, Xtra skrev:

Men disse har jo en mor de bor hos, da er du vel mer bonusmor enn stemor?

Blir det ikke stemor uansett? De fleste har vel ei mor utenom :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎18‎.‎12‎.‎2019 den 22.14, AnonymBruker skrev:

Er det noe form for seksuell tiltrekning hos slike når relasjonen er så nær? 

Prøv å Google "milf stepson" så får du svar på spørsmålet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, kupton skrev:

Prøv å Google "milf stepson" så får du svar på spørsmålet ditt.

Er det så normalt å like sin stemor/omvendt? Jeg undres over det. 

Anonymkode: 0ddc7...3ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det så normalt å like sin stemor/omvendt? Jeg undres over det. 

Anonymkode: 0ddc7...3ef

Se filmen Dronningen.

Anonymkode: b7204...4ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det så normalt å like sin stemor/omvendt? Jeg undres over det. 

Anonymkode: 0ddc7...3ef

Når du er så opphengt i dette og også spør om det «omvendte» er normalt, lurer jeg litt på om kanskje ikke du er litt tent på stesønnen. Det er vel noe mindre «normalt», selv om rarere ting har skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...