Gå til innhold

Kan stesønnene mine bli seksuelt tent?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

12 timer siden, Gargamel skrev:

Det er sant. Det ville vært vanskelig å ikke se hvis en onkel gikk i bikini også.

Nei, men du forstår jo at det er mye mulig disse twinsa kan være seksuelt tiltrukket av sin noe unge stemor. Jeg har selv en stedatter som er frelst etter meg.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg vet om en som har hatt sex med sin ex-stemor, eller fars tidligere kjæreste er vel det riktige å si.

Anonymkode: 5d0ef...b22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.2.2020 den 17.33, AnonymBruker skrev:

Jeg vet om en som har hatt sex med sin ex-stemor, eller fars tidligere kjæreste er vel det riktige å si.

Anonymkode: 5d0ef...b22

Det vet jeg også om, kanskje samme historie - eller så er det flere av dem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, S87s skrev:

Det vet jeg også om, kanskje samme historie - eller så er det flere av dem ;)

Ser ikke helt bort fra det, sånn som samfunnet har blitt. Jeg har også hørt om ei som har hatt seg med sin ex-svigersønn.  Det er dog noe jeg bare har hørt rykter om.

Anonymkode: 5d0ef...b22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser ikke helt bort fra det, sånn som samfunnet har blitt. Jeg har også hørt om ei som har hatt seg med sin ex-svigersønn.  Det er dog noe jeg bare har hørt rykter om.

Anonymkode: 5d0ef...b22

Sant det. Hørt samme, kanskje fra KG? ;) Mulig det at det som ikke er lov, gjør til at lysten forsterkes. 

Anonymkode: 0ddc7...3ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sant det. Hørt samme, kanskje fra KG? ;) Mulig det at det som ikke er lov, gjør til at lysten forsterkes. 

Anonymkode: 0ddc7...3ef

Det er ikke noe ulovlig i å ha sex med sin eks-svigersønn. Tabu-belagt og litt etisk tvilsomt kanskje, men slett ikke forbudt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Lillemus skrev:

Det er ikke noe ulovlig i å ha sex med sin eks-svigersønn. Tabu-belagt og litt etisk tvilsomt kanskje, men slett ikke forbudt.

Nei, såklart ikke. Det er heller ikke forbudt å ha sex med sin eks stemor. Så lenge begge er voksne. Vet ikke helt hva som hørtes mest galt ut her. 

Jeg syntes igrunnen det er verre å sex med sin eks svigersønn. Sin egen datter har blitt penetrert av denne mannen og elsket han. Da er det vel noe bedre å ha sex med eksen til pappa?😅

Anonymkode: 0ddc7...3ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er på sin plass å nevne at det er et ganske stort antall nyanser mellom det å kikke på en rumpe i bikini og å ha sterke seksuelle fantasier om noen. 
 

Jeg tror det er en rimelig normal ting å gjøre å se på rumpa til noen som har bikini på. Det er vel ikke noe som trenger å dramatiseres? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, ISW skrev:

Jeg synes det er på sin plass å nevne at det er et ganske stort antall nyanser mellom det å kikke på en rumpe i bikini og å ha sterke seksuelle fantasier om noen. 
 

Jeg tror det er en rimelig normal ting å gjøre å se på rumpa til noen som har bikini på. Det er vel ikke noe som trenger å dramatiseres? 

Neida, ingen dramatikk.

Jeg la ut et litt smådristig bilde av meg på instagram i helgen, da jeg var i utdrikkingslag til ei venninne. Jeg trodde selv at jeg hadde gjort det slik at han ikke kunne snappe bildet mitt opp, men joda. Jeg fullførte ikke redigeringen på instillingene, så han fikk også se på "my history". Hva tenker du om jeg legger ut bilder av rumpa mi med en trangt halvlangt skjørt? Altså, pinlig for de stakkar sønnene til mannen min. Mon tro om de tenker; wow så lekker, milf! 😂 Hadde jeg ikke vært kona til farn dems, så kunne det fint skjedd. Alderen er ikke helt gal. 

Ville du droppet å legge ut fine/sexy bilder pga nær familie? De er jo unge menn i sin beste testosteron-alder. 

Anonymkode: 0ddc7...3ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neida, ingen dramatikk.

Jeg la ut et litt smådristig bilde av meg på instagram i helgen, da jeg var i utdrikkingslag til ei venninne. Jeg trodde selv at jeg hadde gjort det slik at han ikke kunne snappe bildet mitt opp, men joda. Jeg fullførte ikke redigeringen på instillingene, så han fikk også se på "my history". Hva tenker du om jeg legger ut bilder av rumpa mi med en trangt halvlangt skjørt? Altså, pinlig for de stakkar sønnene til mannen min. Mon tro om de tenker; wow så lekker, milf! 😂 Hadde jeg ikke vært kona til farn dems, så kunne det fint skjedd. Alderen er ikke helt gal. 

Ville du droppet å legge ut fine/sexy bilder pga nær familie? De er jo unge menn i sin beste testosteron-alder. 

Anonymkode: 0ddc7...3ef

Nå er jeg virkelig spent på svaret.

Vil @ISW  slutte å poste sexy bilder av rumpa si hvis han får hormonelle tenåringsjenter i familien🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Gargamel skrev:

Nå er jeg virkelig spent på svaret.

Vil @ISW  slutte å poste sexy bilder av rumpa si hvis han får hormonelle tenåringsjenter i familien🤔

Haha.

Jeg tror ikke «sexy bilde» og «rumpa mi» hører hjemme i samme setning 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Neida, ingen dramatikk.

Jeg la ut et litt smådristig bilde av meg på instagram i helgen, da jeg var i utdrikkingslag til ei venninne. Jeg trodde selv at jeg hadde gjort det slik at han ikke kunne snappe bildet mitt opp, men joda. Jeg fullførte ikke redigeringen på instillingene, så han fikk også se på "my history". Hva tenker du om jeg legger ut bilder av rumpa mi med en trangt halvlangt skjørt? Altså, pinlig for de stakkar sønnene til mannen min. Mon tro om de tenker; wow så lekker, milf! 😂 Hadde jeg ikke vært kona til farn dems, så kunne det fint skjedd. Alderen er ikke helt gal. 

Ville du droppet å legge ut fine/sexy bilder pga nær familie? De er jo unge menn i sin beste testosteron-alder. 

Anonymkode: 0ddc7...3ef

Om du er voksen og legger ut dristige bilder tenker jeg det kun er pinlig for deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Gargamel skrev:

Nå er jeg virkelig spent på svaret.

Vil @ISW  slutte å poste sexy bilder av rumpa si hvis han får hormonelle tenåringsjenter i familien🤔

 

29 minutter siden, ISW skrev:

Haha.

Jeg tror ikke «sexy bilde» og «rumpa mi» hører hjemme i samme setning 🤣

Må innrømme at jeg lo høyt av ts sitt rumpe-innlegg, med dere ass - hahaha :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Kayia skrev:

Det kan også være at de tenker "wow så desp" ;) 

Hvor mange viser ikke treningsbilder idag på insta? Helt normalt å se lite klær, tettsittende og utfordrende klær idag. ;)

Anonymkode: 0ddc7...3ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Neida, ingen dramatikk.

Jeg la ut et litt smådristig bilde av meg på instagram i helgen, da jeg var i utdrikkingslag til ei venninne. Jeg trodde selv at jeg hadde gjort det slik at han ikke kunne snappe bildet mitt opp, men joda. Jeg fullførte ikke redigeringen på instillingene, så han fikk også se på "my history". Hva tenker du om jeg legger ut bilder av rumpa mi med en trangt halvlangt skjørt? Altså, pinlig for de stakkar sønnene til mannen min. Mon tro om de tenker; wow så lekker, milf! 😂 Hadde jeg ikke vært kona til farn dems, så kunne det fint skjedd. Alderen er ikke helt gal. 

Ville du droppet å legge ut fine/sexy bilder pga nær familie? De er jo unge menn i sin beste testosteron-alder. 

Anonymkode: 0ddc7...3ef

Herregud så innbillsk du er, godt mulig de ser på deg som ei gammal kjerring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer egentlig ganske tydelig fram her at det kanskje først og fremst er du som tenner på- eller ihvertfall liker tanken på at de syns du er sexy🙂

Ser hvordan innlegget og kommentarene sikkert kan provosere litt her. Både pga jantelov og fordi dette er litt tabu tema i utgangspunktet. Samtidig er jo ikke tabuet like drøyt og ‘farlig når aldersforskjellen mellom deg og sønnene ikke er svært stor. Kan jeg spørre om hvor stor aldersforskjell det er sånn ca?

Det er uansett ikke noe som helst incestuøst i dette. Særlig mtp at du og faren ikke har vært sammen svært lenge. Mulig det mer kan sammenlignes med at en eldre god kompis hadde en fin, sexy dame. De kan syns hun er sexy, men et forbudt område de fleste ikke tillater seg å fantasere mer om.

Kjenner forøvrig til en litt spesiell sak, der mor hadde en mye yngre kjærest/elsker. Tenåringsdatteren syntes dette var litt flaut og vanskelig. 10 år senere ble tenåringsdatteren og denne unge ‘stefaren’ et par i stedet og fikk barn sammen. Det hadde da vært slutt med mor og stesønn i mange år. 
 

Jeg vet forøvrig ingenting om hvor mye tenåringsdatteren smugtittet på ‘stefaen’ sin, men det gjorde hun sikkert;) Det var ca 10 år i aldersforskjell mellom henne og stefar og mellom mor og stefar.

Anonymkode: c1a76...1fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange viser ikke treningsbilder idag på insta? Helt normalt å se lite klær, tettsittende og utfordrende klær idag. ;)

Anonymkode: 0ddc7...3ef

Er ikke det mest vanlig hos rosabloggere som er 10-15 år yngre enn deg? Men for all del - om du og mannen din (og stesønnene dine) liker det så værsågod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lillemus skrev:

Er ikke det mest vanlig hos rosabloggere som er 10-15 år yngre enn deg? Men for all del - om du og mannen din (og stesønnene dine) liker det så værsågod.

Enig! Mulig jeg og er for gammel... - Men jeg synes det er en flau og spesiell trend som umulig kan være sunn. Iscenesette poserende bilder for å vise hvor digg man er... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...