stjernestøv Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 Er prikking i hele kroppen angst? Satt i sofaen og så på tv og ble plutselig besatt, det føles sånn. Noe mørkt er inni meg, har tatt vival og håper det hjelper. Noe annet jeg kan gjøre? Er redd. Vil ikke dø nå, kan ikke være som dette i julen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 21. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2019 (endret) Føler meg fjern og dopa, kan jo ikke dette nå. Får besøk på julaften. Er jeg forgiftet? Kan det være symptomer på det?Eller kan det være pga puls og blodtrykk, altså noe fysisk? Endret 21. desember 2019 av stjernestøv 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 27 minutter siden, stjernestøv skrev: Er prikking i hele kroppen angst? Satt i sofaen og så på tv og ble plutselig besatt, det føles sånn. Noe mørkt er inni meg, har tatt vival og håper det hjelper. Noe annet jeg kan gjøre? Er redd. Vil ikke dø nå, kan ikke være som dette i julen. Høres ut som angst🙂 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 21. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2019 3 minutter siden, frosken skrev: Høres ut som angst🙂 Ok. Da håper jeg på det, at det ikke er mørke krefter som er ute etter meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 19 minutter siden, stjernestøv skrev: Ok. Da håper jeg på det, at det ikke er mørke krefter som er ute etter meg. Hvorfor i all verden skulle mørke krefter være ute etter deg? Og deg spesielt? Hva får deg til å tenke i de baner? Legger du godviljen og fornuften til, så skjønner du selv at det ikke er tilfelle. Du må nekte deg selv i å bli dratt inn i slike tankebaner, for da blir du bare psykotisk igjen. Anonymkode: b1d86...782 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 21. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor i all verden skulle mørke krefter være ute etter deg? Og deg spesielt? Hva får deg til å tenke i de baner? Legger du godviljen og fornuften til, så skjønner du selv at det ikke er tilfelle. Du må nekte deg selv i å bli dratt inn i slike tankebaner, for da blir du bare psykotisk igjen. Anonymkode: b1d86...782 Kan ikke bli psykotisk når jeg tar medisiner vel? Og jeg har nettopp sett en hel sesong av supernatural, de mørke kreftene er ute etter alle de. Hvem som helst for å si det sånn. Men skal prøve å tenke at det er angst, at det er over til i morgen. Vel, håper det er over til jeg legger meg,prikkingen har gitt seg noe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 Serien Supernatural er fiction og har ingenting med virkeligheten å gjøre. Du kan ikke tillate deg å tro på sånt og ta dette for sannhet. Er du ikke et normalt, voksent og fornuft menneske? Dyrk heller de normale, friske sidene ved deg selv fremfor de sidene ved deg som vil gjøre deg syk. Anonymkode: b1d86...782 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 16 minutter siden, stjernestøv skrev: Kan ikke bli psykotisk når jeg tar medisiner vel? Og jeg har nettopp sett en hel sesong av supernatural, de mørke kreftene er ute etter alle de. Hvem som helst for å si det sånn. Men skal prøve å tenke at det er angst, at det er over til i morgen. Vel, håper det er over til jeg legger meg,prikkingen har gitt seg noe. Du forstår at den serien er fiksjon, ingen dokumentar? Anonymkode: d7a2f...1c4 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 44 minutter siden, stjernestøv skrev: Ok. Da håper jeg på det, at det ikke er mørke krefter som er ute etter meg. Selvfølgelig er det ikke det. Anonymkode: d7a2f...1c4 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 21. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du forstår at den serien er fiksjon, ingen dokumentar? Anonymkode: d7a2f...1c4 Mye av det stemmer med sannheten i den overnaturlige verden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 21. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig er det ikke det. Anonymkode: d7a2f...1c4 Phu. Håper det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 21. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Serien Supernatural er fiction og har ingenting med virkeligheten å gjøre. Du kan ikke tillate deg å tro på sånt og ta dette for sannhet. Er du ikke et normalt, voksent og fornuft menneske? Dyrk heller de normale, friske sidene ved deg selv fremfor de sidene ved deg som vil gjøre deg syk. Anonymkode: b1d86...782 Jo er ganske fornuftig, skal prøve å tenke rasjonelt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 7 minutter siden, stjernestøv skrev: Phu. Håper det. Noen ganger blir jeg litt irritert over slikt som dette. Så lenge man ikke er mentalt tilbakestående så skjønner man forskjell på fiksjon og fakta. Noen ganger lurer jeg på om noen nyter å lulle seg inn i en fantasiverden ned vilje for å få oppmerksomhet og omsorg. Du kan bedre enn dette her, stjernestøv! Appellerer til de friske sidene i deg! Anonymkode: b1d86...782 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 21. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Noen ganger blir jeg litt irritert over slikt som dette. Så lenge man ikke er mentalt tilbakestående så skjønner man forskjell på fiksjon og fakta. Noen ganger lurer jeg på om noen nyter å lulle seg inn i en fantasiverden ned vilje for å få oppmerksomhet og omsorg. Du kan bedre enn dette her, stjernestøv! Appellerer til de friske sidene i deg! Anonymkode: b1d86...782 Det er ikke en fantasiverden, det er min verden. Fikk ikke mye omsorg og oppmerksomhet da jeg vokste opp med dette, ble heller oversett som jeg var ingenting. Noen har en annen virkelighetoppfatning, det er ikke et oppmerksomhetsbehov. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 1 time siden, stjernestøv skrev: Er prikking i hele kroppen angst? Satt i sofaen og så på tv og ble plutselig besatt, det føles sånn. Noe mørkt er inni meg, har tatt vival og håper det hjelper. Noe annet jeg kan gjøre? Er redd. Vil ikke dø nå, kan ikke være som dette i julen. har dte slik når jeg har angst Anonymkode: 2b154...c7f 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 21. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: har dte slik når jeg har angst Anonymkode: 2b154...c7f Ok. Det var en lettelse, phu. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 1 minutt siden, stjernestøv skrev: Ok. Det var en lettelse, phu. høres sikkert teit ut men noen gode julekaker , gode filmer/serier, og god brus er bra medisin føler ihvertfall jeg så kan vi spare slankinga til 1 januar 2020 Anonymkode: 2b154...c7f 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 16 minutter siden, stjernestøv skrev: Det er ikke en fantasiverden, det er min verden. Fikk ikke mye omsorg og oppmerksomhet da jeg vokste opp med dette, ble heller oversett som jeg var ingenting. Noen har en annen virkelighetoppfatning, det er ikke et oppmerksomhetsbehov. Men går det ikke an å VELGE deg ut av det? Nekte deg selv å gå inn i slike ting? Bruke fornuften osv? Anonymkode: b1d86...782 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 21. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: høres sikkert teit ut men noen gode julekaker , gode filmer/serier, og god brus er bra medisin føler ihvertfall jeg så kan vi spare slankinga til 1 januar 2020 Anonymkode: 2b154...c7f Ja satt og så på en serie når det kom, "The witcher" på netflix,får se mer i morgen. Ja slankingen begynner 1 januar Da skal jeg ta tak 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 21. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men går det ikke an å VELGE deg ut av det? Nekte deg selv å gå inn i slike ting? Bruke fornuften osv? Anonymkode: b1d86...782 Jeg vet ikke, men med nok ap forsvinner alle sånne tanker. Sykepleieren sa jeg tok en lav dose nå,100 mg xeplion. De ville jeg skulle få beholde litt av det åndelige. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.