Gå til innhold

Hva er dette?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Er prikking i hele kroppen angst? Satt i sofaen og så på tv og ble plutselig besatt, det føles sånn. Noe mørkt er inni meg, har tatt vival og håper det hjelper. Noe annet jeg kan gjøre? Er redd. Vil ikke dø nå, kan ikke være som dette i julen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler meg fjern og dopa, kan jo ikke dette nå. Får besøk på julaften. Er jeg forgiftet? Kan det være symptomer på det?Eller kan det være pga puls og blodtrykk, altså noe fysisk?

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, stjernestøv skrev:

Er prikking i hele kroppen angst? Satt i sofaen og så på tv og ble plutselig besatt, det føles sånn. Noe mørkt er inni meg, har tatt vival og håper det hjelper. Noe annet jeg kan gjøre? Er redd. Vil ikke dø nå, kan ikke være som dette i julen.

Høres ut som angst🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, frosken skrev:

Høres ut som angst🙂

Ok. Da håper jeg på det, at det ikke er mørke krefter som er ute etter meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Da håper jeg på det, at det ikke er mørke krefter som er ute etter meg. 

Hvorfor i all verden skulle mørke krefter være ute etter deg? Og deg spesielt? Hva får deg til å tenke i de baner? Legger du godviljen og fornuften til, så skjønner du selv at det ikke er tilfelle. Du må nekte deg selv i å bli dratt inn i slike tankebaner, for da blir du bare psykotisk igjen. 

Anonymkode: b1d86...782

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i all verden skulle mørke krefter være ute etter deg? Og deg spesielt? Hva får deg til å tenke i de baner? Legger du godviljen og fornuften til, så skjønner du selv at det ikke er tilfelle. Du må nekte deg selv i å bli dratt inn i slike tankebaner, for da blir du bare psykotisk igjen. 

Anonymkode: b1d86...782

Kan ikke bli psykotisk når jeg tar medisiner vel?

Og jeg har nettopp sett en hel sesong av supernatural, de mørke kreftene er ute etter alle de. Hvem som helst for å si det sånn. Men skal prøve å tenke at det er angst, at det er over til i morgen. Vel, håper det er over til jeg legger meg,prikkingen har gitt seg noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Serien Supernatural er fiction og har ingenting med virkeligheten å gjøre. Du kan ikke tillate deg å tro på sånt og ta dette for sannhet. Er du ikke et normalt, voksent og fornuft menneske? Dyrk heller de normale, friske sidene ved deg selv fremfor de sidene ved deg som vil gjøre deg syk. 

Anonymkode: b1d86...782

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, stjernestøv skrev:

Kan ikke bli psykotisk når jeg tar medisiner vel?

Og jeg har nettopp sett en hel sesong av supernatural, de mørke kreftene er ute etter alle de. Hvem som helst for å si det sånn. Men skal prøve å tenke at det er angst, at det er over til i morgen. Vel, håper det er over til jeg legger meg,prikkingen har gitt seg noe. 

Du forstår at den serien er fiksjon, ingen dokumentar?

Anonymkode: d7a2f...1c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Da håper jeg på det, at det ikke er mørke krefter som er ute etter meg. 

Selvfølgelig er det ikke det.

Anonymkode: d7a2f...1c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du forstår at den serien er fiksjon, ingen dokumentar?

Anonymkode: d7a2f...1c4

Mye av det stemmer med sannheten i den overnaturlige verden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Serien Supernatural er fiction og har ingenting med virkeligheten å gjøre. Du kan ikke tillate deg å tro på sånt og ta dette for sannhet. Er du ikke et normalt, voksent og fornuft menneske? Dyrk heller de normale, friske sidene ved deg selv fremfor de sidene ved deg som vil gjøre deg syk. 

Anonymkode: b1d86...782

Jo er ganske fornuftig, skal prøve å tenke rasjonelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Phu. Håper det. 

Noen ganger blir jeg litt irritert over slikt som dette. Så lenge man ikke er mentalt tilbakestående så skjønner man forskjell på fiksjon og fakta. Noen ganger lurer jeg på om noen nyter å lulle seg inn i en fantasiverden ned vilje for å få oppmerksomhet og omsorg. Du kan bedre enn dette her, stjernestøv! Appellerer til de friske sidene i deg!

Anonymkode: b1d86...782

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Noen ganger blir jeg litt irritert over slikt som dette. Så lenge man ikke er mentalt tilbakestående så skjønner man forskjell på fiksjon og fakta. Noen ganger lurer jeg på om noen nyter å lulle seg inn i en fantasiverden ned vilje for å få oppmerksomhet og omsorg. Du kan bedre enn dette her, stjernestøv! Appellerer til de friske sidene i deg!

Anonymkode: b1d86...782

Det er ikke en fantasiverden, det er min verden. Fikk ikke mye omsorg og oppmerksomhet da jeg vokste opp med dette, ble heller oversett som jeg var ingenting. Noen har en annen virkelighetoppfatning, det er ikke et oppmerksomhetsbehov. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Er prikking i hele kroppen angst? Satt i sofaen og så på tv og ble plutselig besatt, det føles sånn. Noe mørkt er inni meg, har tatt vival og håper det hjelper. Noe annet jeg kan gjøre? Er redd. Vil ikke dø nå, kan ikke være som dette i julen.

har dte slik når jeg har angst :) 

Anonymkode: 2b154...c7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

har dte slik når jeg har angst :) 

Anonymkode: 2b154...c7f

Ok. Det var en lettelse, phu. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ok. Det var en lettelse, phu. 

høres sikkert teit ut men noen gode julekaker , gode filmer/serier, og god brus er bra medisin føler ihvertfall jeg :)  så kan vi spare slankinga til 1 januar 2020 ;) 

Anonymkode: 2b154...c7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er ikke en fantasiverden, det er min verden. Fikk ikke mye omsorg og oppmerksomhet da jeg vokste opp med dette, ble heller oversett som jeg var ingenting. Noen har en annen virkelighetoppfatning, det er ikke et oppmerksomhetsbehov. 

Men går det ikke an å VELGE deg ut av det? Nekte deg selv å gå inn i slike ting? Bruke fornuften osv?

Anonymkode: b1d86...782

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

høres sikkert teit ut men noen gode julekaker , gode filmer/serier, og god brus er bra medisin føler ihvertfall jeg :)  så kan vi spare slankinga til 1 januar 2020 ;) 

Anonymkode: 2b154...c7f

Ja satt og så på en serie når det kom, "The witcher" på netflix,får se mer i morgen. Ja slankingen begynner 1 januar ;) Da skal jeg ta tak :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men går det ikke an å VELGE deg ut av det? Nekte deg selv å gå inn i slike ting? Bruke fornuften osv?

Anonymkode: b1d86...782

Jeg vet ikke, men med nok ap forsvinner alle sånne tanker. Sykepleieren sa jeg tok en lav dose nå,100 mg xeplion. De ville jeg skulle få beholde litt av det åndelige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...