Gå til innhold

Orker ikke sitte oppe


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja så lenge jeg kan huske, han var åtte år eldre enn meg. Begynte med alkohol på ungdomsskolen og drikkingen tok aldri slutt, så han var nok alkoholiker. Fikk tidlig hjelp av utekontakten og familievernkontoret, husker det var en psykolog hjemme hos oss. Han var på en avvenningsklinikk også og tok antabus, ingenting hjalp. Det var ikke kjekt å vokse opp med, det var hele tiden problemer og bråk hjemme. Og det tok aldri slutt, ikke før han døde. Jeg flyttet hjemmenfra før han, jeg orket ikke mer. 

Huff, dette var trist lesing 😢 du har jammen hatt det tøft ;( 

Anonymkode: 150aa...781

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Huff, dette var trist lesing 😢 du har jammen hatt det tøft ;( 

Anonymkode: 150aa...781

Det var jo tøft å vokse opp der og veldig nervepirrende,er bare glad det er over nå. Men jeg skjønner at det er vanskelig for deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var din bror syk lenge? 
Mitt søsken får masse hjelp, men ingenting hjelper. 

Anonymkode: 150aa...781

Håper noen til slutt tør å ansvarliggjøres han ved å si rett ut at ok, bare ta livet ditt hvis det er det du ønsker. Ingen her i verden kan hindre deg i det uansett. Det er ditt valg, og ditt alene. Værsågo

Anonymkode: c56b3...f43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper noen til slutt tør å ansvarliggjøres han ved å si rett ut at ok, bare ta livet ditt hvis det er det du ønsker. Ingen her i verden kan hindre deg i det uansett. Det er ditt valg, og ditt alene. Værsågo

Anonymkode: c56b3...f43

Jeg synes det er harde ord og det må gå an å ansvarliggjøre vedkommende på en annen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
19 minutter siden, emilie321 skrev:

Jeg synes det er harde ord og det må gå an å ansvarliggjøre vedkommende på en annen måte.

Har prøvd. Hen bryr seg ikke når vi skriver at hen betyr mye for oss heller. Det blir bare oversett 

Anonymkode: 150aa...781

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...