Gå til innhold

Ang xeplion kupton eller ISW.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Jeg snakket i dag med sykepleieren, og snakket igjen om å slutte med xeplion som jeg alltid gør. Han nevte at jeg istedenfor kanskje kunne redusere dosen,det vil jeg gjerne siden jeg er ganske følelsesløs på 100 mg. Og jeg vil ha mer av det åndelige, det går meg på nervene å ikke ha noe...bare noen lys i julen så de er med meg...lysvesene. Vil bare ha litt mer, kan jeg klare meg med 50 mg uten at jeg tar inn for mye energi?Skal jo ha injeksjon på tirsdag,er så usikker på alt. Men det er kanskje en ide å redusere dosen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du vil bli syk igjen er det sikkert en glimrende idé.

Anonymkode: 4d4f6...9da

Jeg er bare undrende når jeg ser tilbake på livet mitt, alt det åndelige jeg har opplevd. Det er jo ikke sykdom, det er virkelig...det er noe jeg bare vet. Vil nå ha litt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Ser på meg selv som heldig som har fått oppleve så mye åndelig, når jeg var på et alternativt kurs sa de jeg var heldig og at de også gjerne ville oppleve mer. Men det var ikke bare godt, jeg har vært vettskremt. Er vel ikke sånn at jeg bare kan få de gode opplevelsene? Min mann og sa "Jeg hadde ikke vært redd, det hadde vært spennende". Forstår dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Det er jo mitt livsoppgave,jeg må jo klare det. Jeg er så frustrert,nok en gang stenger jeg det igjen med medisiner. Faen ta meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Here we go again.. :(

Anonymkode: ae953...909

Jeg klarer ikke dette livet uten det åndelige :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ser på meg selv som heldig som har fått oppleve så mye åndelig, når jeg var på et alternativt kurs sa de jeg var heldig og at de også gjerne ville oppleve mer. Men det var ikke bare godt, jeg har vært vettskremt. Er vel ikke sånn at jeg bare kan få de gode opplevelsene? Min mann og sa "Jeg hadde ikke vært redd, det hadde vært spennende". Forstår dere?

Nei.

Tenker det er en grunn til at du alltid begynner igjen etter du har sluttet.

Anonymkode: 4d4f6...9da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Jeg skal klare det og ikke bli redd,det har jo ikke drept meg enda. Forstår ikke hvorfor jeg skal bli redd, men har hatt mer angst nå uten kontakt med hjelpere og pleiadene. Vet de er der bare at vi ikke har kontakt, jeg vil ha kontakt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Jeg skal klare det og ikke bli redd,det har jo ikke drept meg enda. Forstår ikke hvorfor jeg skal bli redd, men har hatt mer angst nå uten kontakt med hjelpere og pleiadene. Vet de er der bare at vi ikke har kontakt, jeg vil ha kontakt. 

Du har sagt dette uttallige ganger før, alle ganger har det gått like galt, om ikke verre. Du blir bare sykere av det for hver gang, ser du det ikke selv? 

Anonymkode: ae953...909

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei.

Tenker det er en grunn til at du alltid begynner igjen etter du har sluttet.

Anonymkode: 4d4f6...9da

Men jeg kan ikke holde på å begynne og slutte begynne og slutte resten av livet, må bare stå i det. Tror det var energier som plaget meg mest sist, og hørte nok flere negative stemmer enn jeg trodde. Nå er de borte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har sagt dette uttallige ganger før, alle ganger har det gått like galt, om ikke verre. Du blir bare sykere av det for hver gang, ser du det ikke selv? 

Anonymkode: ae953...909

Det er akkurat det, tror du virkelig det er sykdom? Det er jo mange som har åndelige opplevelser, det er bare jeg som ikke takler det. Må en gang bli sterk nok. En healer sa til meg"Hvorfor vil de gi deg nevroleptika". Det er vel det jeg opplever sa jeg, da sa hun "Du trenger ikke fortelle alt". Det blir jo sett på som sykt. Men en gang sa hun "Ja ta medisiner for å få litt fred". Og fred fikk jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men jeg kan ikke holde på å begynne og slutte begynne og slutte resten av livet, må bare stå i det.

Det sier du hver gang. På tide å lære av tidligere erfaringer.

6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Tror det var energier som plaget meg mest sist, og hørte nok flere negative stemmer enn jeg trodde. Nå er de borte. 

De er borte fordi du bruker medisiner som holder sykdommen i sjakk.

Anonymkode: c9ab2...0c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det sier du hver gang. På tide å lære av tidligere erfaringer.

De er borte fordi du bruker medisiner som holder sykdommen i sjakk.

Anonymkode: c9ab2...0c7

Jeg må lære meg å hådtere onde ånder/energier, alt er energi. Det er jeg som ser virkeligeligheten rett,men sier ikke at andre ikke må få tro på det de vil. Det er greit for meg det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg snakket i dag med sykepleieren, og snakket igjen om å slutte med xeplion som jeg alltid gør. Han nevte at jeg istedenfor kanskje kunne redusere dosen,det vil jeg gjerne siden jeg er ganske følelsesløs på 100 mg. Og jeg vil ha mer av det åndelige, det går meg på nervene å ikke ha noe...bare noen lys i julen så de er med meg...lysvesene. Vil bare ha litt mer, kan jeg klare meg med 50 mg uten at jeg tar inn for mye energi?Skal jo ha injeksjon på tirsdag,er så usikker på alt. Men det er kanskje en ide å redusere dosen?

Jeg vil tro at det er mye klokere med en langsommere nedtrapping enn halvering. Du har jo nå vært stabil og ganske symptomfri mht psykose en stund, og derfor ville jeg redusert svært sakte i håp om at den positive virkningen ikke blir borte. Du tåler å vente litt lenger på mer av lysopplevelsene dine:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
6 minutter siden, frosken skrev:

Jeg vil tro at det er mye klokere med en langsommere nedtrapping enn halvering. Du har jo nå vært stabil og ganske symptomfri mht psykose en stund, og derfor ville jeg redusert svært sakte i håp om at den positive virkningen ikke blir borte. Du tåler å vente litt lenger på mer av lysopplevelsene dine:-)

Men jeg skal jo ta 100 mg på tirsdag? Tror ikke de rekker å bestille ny innen den tid på 75 mg. Apoteket har ikke xeplion liggende,så nå er jeg veldig usikker. Og ifølge den begravelsen jeg så i dag er ikke det jeg opplever sykt, de opplever jo slikt de også. Oppegående mennesker. Det er ikke bare lysopplevelser, det er kontakt med ånder, hjelpere, engler og pleiadene. Det er ingenting av det nå, prøver å få kontakt men nei det går ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil i utgangspunktet ikke mene så mye om medisineringen din, @stjernestøv. Dette burde vært håndtert av en spesialist på sykdommen din. 

Jeg forstår behovet ditt for å oppleve dypere følelser enn du gjør nå, samtidig som det er et faktum at du trenger medisin for å fungere, og ikke minst for å hindre progresjon av sykdommen din. Uansett er det aller verste du kan gjøre å starte og slutte med medisin hele tiden. Det er skadelig for deg. 

En halvering av det du tar nå synes jeg høres ut som for lite medisin. Jeg tror uansett det lureste du gjør er å prøve og finne et liv med mening også utenfor det åndelige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, ISW skrev:

Jeg vil i utgangspunktet ikke mene så mye om medisineringen din, @stjernestøv. Dette burde vært håndtert av en spesialist på sykdommen din. 

Jeg forstår behovet ditt for å oppleve dypere følelser enn du gjør nå, samtidig som det er et faktum at du trenger medisin for å fungere, og ikke minst for å hindre progresjon av sykdommen din. Uansett er det aller verste du kan gjøre å starte og slutte med medisin hele tiden. Det er skadelig for deg. 

En halvering av det du tar nå synes jeg høres ut som for lite medisin. Jeg tror uansett det lureste du gjør er å prøve og finne et liv med mening også utenfor det åndelige. 

Ok. Det er jo en psykiater inne i bildet, han mente det holdt med 100 mg og at jeg ikke trengte å øke som min gamle psykiater mente. Men hva når 100 mg er for mye? Akkurat som han ville jeg skulle sette pris på det, ikke mer enn 100 mg. Phø! 

Ja det har gått opp for meg, kan ikke holde på som dette...begynne og slutte osv. Medisiner gjør noe med hjernen. Var hos foreldrene mine før jul, satt bare å stirret i bordet og fikk melding av min mor etterpå om hvordan det gikk. Hun mente jeg var dårlig,men jeg tror det er medisinen. Og hvordan vite om det virkelig er sykdom? Ingen kan vite det med sikkerhet. Det er så frustrerende. 

Jeg klarer meg visst ikke uten det åndelige,det veier mest mot å kutte helt ut nå. Ikke ta noe på tirsdag.Jeg vil så sterkt så sterkt takle dette her. Hele mitt hjerte og liv ligger i det, det er min sjebne. Nå må jeg slutte å høre på folk som sier det er sykdom, må jo høre på hjertet mitt. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er jo mitt livsoppgave,jeg må jo klare det. Jeg er så frustrert,nok en gang stenger jeg det igjen med medisiner. Faen ta meg!!!

Hvordan kan det være din "livsoppgave" når du ikke takler det? Og hvilken oppgave mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Det er jo en psykiater inne i bildet, han mente det holdt med 100 mg og at jeg ikke trengte å øke som min gamle psykiater mente. Men hva når 100 mg er for mye? Akkurat som han ville jeg skulle sette pris på det, ikke mer enn 100 mg. Phø! 

Ja det har gått opp for meg, kan ikke holde på som dette...begynne og slutte osv. Medisiner gjør noe med hjernen. Var hos foreldrene mine før jul, satt bare å stirret i bordet og fikk melding av min mor etterpå om hvordan det gikk. Hun mente jeg var dårlig,men jeg tror det er medisinen. Og hvordan vite om det virkelig er sykdom? Ingen kan vite det med sikkerhet. Det er så frustrerende. 

Jeg klarer meg visst ikke uten det åndelige,det veier mest mot å kutte helt ut nå. Ikke ta noe på tirsdag.Jeg vil så sterkt så sterkt takle dette her. Hele mitt hjerte og liv ligger i det, det er min sjebne. Nå må jeg slutte å høre på folk som sier det er sykdom, må jo høre på hjertet mitt. 

 

En liten refleksjon, Stjernestøv:

Jeg har bestemt meg for å (for en stund) slutte å drikke alkohol, og slutte å spise sukker. Nå er det fredag kveld, og normalt ville jeg nå ha vært ute og drukket øl med kompisene mine. I morgen ville jeg spist Oreokjeks. Jeg må innrømme at selv om jeg ikke har noen fysiske abstinenser, så kjennes livet litt tomt på fridagene uten å ta seg en øl, en burger eller en sjokolade. 

Løsningen kan ikke være å drikke øl og spise usunt. Da blir jeg enda feitere og føler meg dårligere med meg selv. Løsningen må være å finne lykken andre steder. At meningen med livet ikke bare er helgene med øl og usunn mat. Det er ikke gjort over natten, men det er en nyttig øvelse. For livet kan virkelig være mye mer enn man tror. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...