Gå til innhold

Ang xeplion kupton eller ISW.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
6 minutter siden, Visma skrev:

Hvordan kan det være din "livsoppgave" når du ikke takler det? Og hvilken oppgave mener du?

Det er min livsoppgave å være et medium og kanskje heale folk,det har jeg gjort før. Føler meg totalt mislykket nå på medisiner,uten mine evner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hele mitt hjerte og liv ligger i det, det er min sjebne. Nå må jeg slutte å høre på folk som sier det er sykdom, må jo høre på hjertet mitt. 

Går du for dette nå igjen så synes jeg at du bør utestenges faktisk. 

Men det beste er vel at heller jeg drar fra dette forumet. Det er faen meg så mye sjukt som skrives her og så mange sjuke folk! (Jeg er en av dem som innimellom skriver mye sjukt, og som til tider er sjuk selv). Tror helt ærlig at dette forumet kke er godt for meg, det bare opprettholder mine egne problemer!

Har så mange ganger hatt behov for og lyst til å slutte å være her, men jeg greier jo ikke. Men må nok bare mobilisere enda mer viljestyrke! For det er absolutt ikke godt for meg å lese alt røret mange kommer med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
3 minutter siden, ISW skrev:

En liten refleksjon, Stjernestøv:

Jeg har bestemt meg for å (for en stund) slutte å drikke alkohol, og slutte å spise sukker. Nå er det fredag kveld, og normalt ville jeg nå ha vært ute og drukket øl med kompisene mine. I morgen ville jeg spist Oreokjeks. Jeg må innrømme at selv om jeg ikke har noen fysiske abstinenser, så kjennes livet litt tomt på fridagene uten å ta seg en øl, en burger eller en sjokolade. 

Løsningen kan ikke være å drikke øl og spise usunt. Da blir jeg enda feitere og føler meg dårligere med meg selv. Løsningen må være å finne lykken andre steder. At meningen med livet ikke bare er helgene med øl og usunn mat. Det er ikke gjort over natten, men det er en nyttig øvelse. For livet kan virkelig være mye mer enn man tror. 

Ja jeg holder på med det samme, spise sunt...kutte ut sjokolade og chips. Så akkurat det skjønner jeg godt og jeg skal klare det. Det er noe annet med det åndelige, det er min sjebne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
4 minutter siden, Visma skrev:

Går du for dette nå igjen så synes jeg at du bør utestenges faktisk. 

Men det beste er vel at heller jeg drar fra dette forumet. Det er faen meg så mye sjukt som skrives her og så mange sjuke folk! (Jeg er en av dem som innimellom skriver mye sjukt, og som til tider er sjuk selv). Tror helt ærlig at dette forumet kke er godt for meg, det bare opprettholder mine egne problemer!

Har så mange ganger hatt behov for og lyst til å slutte å være her, men jeg greier jo ikke. Men må nok bare mobilisere enda mer viljestyrke! For det er absolutt ikke godt for meg å lese alt røret mange kommer med. 

Det er helt opp til deg selv hva du velger å lese, du kan unnlate å lese tråder laget av stjernestøv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Det er helt opp til deg selv hva du velger å lese, du kan unnlate å lese tråder laget av stjernestøv. 

Neida, det er nok ikke deg spesielt. Jeg må bort fra ALT av dette! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, Visma skrev:

Går du for dette nå igjen så synes jeg at du bør utestenges faktisk. 

Men det beste er vel at heller jeg drar fra dette forumet. Det er faen meg så mye sjukt som skrives her og så mange sjuke folk! (Jeg er en av dem som innimellom skriver mye sjukt, og som til tider er sjuk selv). Tror helt ærlig at dette forumet kke er godt for meg, det bare opprettholder mine egne problemer!

Har så mange ganger hatt behov for og lyst til å slutte å være her, men jeg greier jo ikke. Men må nok bare mobilisere enda mer viljestyrke! For det er absolutt ikke godt for meg å lese alt røret mange kommer med. 

akkurat nå viser du veldig lite respekt for andre mennesker synes jeg . 

Anonymkode: dee4c...cb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

akkurat nå viser du veldig lite respekt for andre mennesker synes jeg . 

Anonymkode: dee4c...cb8

Enig 

Anonymkode: ae953...909

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

akkurat nå viser du veldig lite respekt for andre mennesker synes jeg . 

Anonymkode: dee4c...cb8

Ja, jeg vet. Derfor skal jeg nå lage en egen tråd om MITT problem som jeg sier litt om her. Unnskyld til deg stjernestøv for at jeg brukte tråden din til å komme med mitt utbrudd av frustrasjon! Ønsker deg bare alt godt, håper ikke du misforstod det. Jeg ønsker bare at du skal være så frisk som du kan! 

 

Endret av Visma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

akkurat nå viser du veldig lite respekt for andre mennesker synes jeg . 

Anonymkode: dee4c...cb8

 

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig 

Hvorfor kunne dere ikke si dette til meg med nick, egentlig? Er det feighet ute og går? Lag gjerne en ny tråd for å forklare meg dette er dere snille. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
49 minutter siden, Visma skrev:

Ja, jeg vet. Derfor skal jeg nå lage en egen tråd om MITT problem som jeg sier litt om her. Unnskyld til deg stjernestøv for at jeg brukte tråden din til å komme med mitt utbrudd av frustrasjon! Ønsker deg bare alt godt, håper ikke du misforstod det. Jeg ønsker bare at du skal være så frisk som du kan! 

 

Det er helt greit for meg, du har rett til å ytre deg hvordan du vil ❤️ Jeg bare mener du trenger ikke lese tråder du ikke har godt av å lese, det er et valg. Det er ditt eget ansvar hva du leser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Visma skrev:

Går du for dette nå igjen så synes jeg at du bør utestenges faktisk. 

Men det beste er vel at heller jeg drar fra dette forumet. Det er faen meg så mye sjukt som skrives her og så mange sjuke folk! (Jeg er en av dem som innimellom skriver mye sjukt, og som til tider er sjuk selv). Tror helt ærlig at dette forumet kke er godt for meg, det bare opprettholder mine egne problemer!

Har så mange ganger hatt behov for og lyst til å slutte å være her, men jeg greier jo ikke. Men må nok bare mobilisere enda mer viljestyrke! For det er absolutt ikke godt for meg å lese alt røret mange kommer med. 

Synes ikke dette er helt greit av deg. Ble litt overrasket av å lese dette, men antar begeret bare har blitt fullt. 

Jeg liker deg jeg, men tenker for din egen del at når du blir så påvirket trenger du kanskje litt pusterom. 

----- 

Til Stjernestøv. Jeg har ikke så mye klokt å komme med, annet enn at jeg får et inntrykk av at du får litt for diffuse tilbakemeldinger fra din psykiater rundt hva som absolutt er best her? Skjønner det jo slik at du ikke er på tvungent medisinering og at det sånn sett er opp til deg, men så mye som du tenker fram og tilbake på dette hver måned...Får du helt klare anbefalinger? Eller bare type "vi synes at....Men du bestemmer?" 

Forstår at du ønsker å føle mer, men til hvilken pris? Kanakje det finnes en mellomting. La det være opp til dem å få tak i 75 mg. Ikke bare slutt helt eller halvver fordi du tenker de ikke får tak i det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, ISW skrev:

En liten refleksjon, Stjernestøv:

Jeg har bestemt meg for å (for en stund) slutte å drikke alkohol, og slutte å spise sukker. Nå er det fredag kveld, og normalt ville jeg nå ha vært ute og drukket øl med kompisene mine. I morgen ville jeg spist Oreokjeks. Jeg må innrømme at selv om jeg ikke har noen fysiske abstinenser, så kjennes livet litt tomt på fridagene uten å ta seg en øl, en burger eller en sjokolade. 

Løsningen kan ikke være å drikke øl og spise usunt. Da blir jeg enda feitere og føler meg dårligere med meg selv. Løsningen må være å finne lykken andre steder. At meningen med livet ikke bare er helgene med øl og usunn mat. Det er ikke gjort over natten, men det er en nyttig øvelse. For livet kan virkelig være mye mer enn man tror. 

Smittet av Oreo-sug?😄 Du er flink! Jeg er på vei på samme sti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
33 minutter siden, Glitter skrev:

Synes ikke dette er helt greit av deg. Ble litt overrasket av å lese dette, men antar begeret bare har blitt fullt. 

Jeg liker deg jeg, men tenker for din egen del at når du blir så påvirket trenger du kanskje litt pusterom. 

----- 

Til Stjernestøv. Jeg har ikke så mye klokt å komme med, annet enn at jeg får et inntrykk av at du får litt for diffuse tilbakemeldinger fra din psykiater rundt hva som absolutt er best her? Skjønner det jo slik at du ikke er på tvungent medisinering og at det sånn sett er opp til deg, men så mye som du tenker fram og tilbake på dette hver måned...Får du helt klare anbefalinger? Eller bare type "vi synes at....Men du bestemmer?" 

Forstår at du ønsker å føle mer, men til hvilken pris? Kanakje det finnes en mellomting. La det være opp til dem å få tak i 75 mg. Ikke bare slutt helt eller halvver fordi du tenker de ikke får tak i det. 

Det er jo anbefalinger de kommer med,valget er mitt sier de og det vet jeg jo. Tenker og tenker,så et lite lys i dag og tenkte...ja de er her. Tror de støtter meg i å slutte med medisin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søkt tilbake her på forumet tilbake til før du begynte på medisin siste gang for å friske opp hukommelsen om hvordan du hadde det. 

Det er trist å høre at du ikke innser at du er syk og trenger medisin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, Visma skrev:

 

Hvorfor kunne dere ikke si dette til meg med nick, egentlig? Er det feighet ute og går? Lag gjerne en ny tråd for å forklare meg dette er dere snille. 

du bytter jo selv på å skrive med nick og anonym som det passer, da er det vel greit at jeg også gjør det ?  synes ikke det er greit å angripe andre når personen ber om råd eller hjelp . vi må jo ta litt vare på hverandre og ikke buse ut med "burde bli utestengt " eller "sjuke ting" i et vanlig innlegg der personen bare spør om noe uskyldig .

Anonymkode: dee4c...cb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, stjernestøv skrev:

Tror de støtter meg i å slutte med medisin.

Da er de ihvertfall ikke av lys og godhet, men av mørke og ondskap siden de vil deg så vondt at de vil du skal slutte med medisiner. Bare onde krefter kan ønske at du skal bli så redd og syk igjen at du ikke vet hvor du skal gjøre av deg til slutt. Bare onde krefter vil at du skal få det vondt og vanskelig. Ikke lyset og de som lever i lyset! 

Anonymkode: 79037...78c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

du bytter jo selv på å skrive med nick og anonym som det passer, da er det vel greit at jeg også gjør det ?  synes ikke det er greit å angripe andre når personen ber om råd eller hjelp . vi må jo ta litt vare på hverandre og ikke buse ut med "burde bli utestengt " eller "sjuke ting" i et vanlig innlegg der personen bare spør om noe uskyldig .

Anonymkode: dee4c...cb8

Jeg vet fremdeles ikke hvem jeg snakker med her, så ingen vits i å svare deg ordentlig på dette. Dessuten er disse mine siste ord på en stund siden jeg skal ha en pause nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, ISW skrev:

En liten refleksjon, Stjernestøv:

Jeg har bestemt meg for å (for en stund) slutte å drikke alkohol, og slutte å spise sukker. Nå er det fredag kveld, og normalt ville jeg nå ha vært ute og drukket øl med kompisene mine. I morgen ville jeg spist Oreokjeks. Jeg må innrømme at selv om jeg ikke har noen fysiske abstinenser, så kjennes livet litt tomt på fridagene uten å ta seg en øl, en burger eller en sjokolade. 

Løsningen kan ikke være å drikke øl og spise usunt. Da blir jeg enda feitere og føler meg dårligere med meg selv. Løsningen må være å finne lykken andre steder. At meningen med livet ikke bare er helgene med øl og usunn mat. Det er ikke gjort over natten, men det er en nyttig øvelse. For livet kan virkelig være mye mer enn man tror. 

Så bra reflektert! Kanskje jeg kan bruke dette på meg selv også og bare bytte ut "øl, burger og sjokolade/usunn mat" med "dol". Da er jeg nok på god vei jeg også med mitt prosjekt! 😉 Tuller litt, men jeg synes faktisk det var gode refleksjoner! Det finnes ganske så riktig mye annet i livet som kan gi mening enn "dol" og "usunn mat"! Lykke til med prosjektet ditt i alle fall! Tror du greier deg kjempefint! 👍😊

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
9 timer siden, Fionys skrev:

Søkt tilbake her på forumet tilbake til før du begynte på medisin siste gang for å friske opp hukommelsen om hvordan du hadde det. 

Det er trist å høre at du ikke innser at du er syk og trenger medisin.

Er bare så usikker på alt. Har prøvd å søkt men det går ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...