Gå til innhold

Er han begeistret for meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg traff en bekjent, har gått på skole med han i mange herrens år. Men aldri hatt mye kontakt med han annet enn at vi danset heftig på en klassefest. Vært nyskjerrig på han her lenge. 

Han er så kjekk at jeg nesten dør. Mørk og kjekk og jeg har navnet hans sitt i dagboka mi fra tidligere 😄 

Møtte han nettopp ista, og fikk først øye på han på avstand, han stod da stille og pratet med bekjente. Da jeg nærmet meg han merket jeg han bare kikket  og kikket ....og kikket! Helt til jeg passerte og gikk forbi, vi sa kun hei. Men han så ikke bort, kun på meg fra avstand til jeg gikk forbi. Tidligere har han blunket litt OG kikket intenst. Jeg har aldri i min ville fatasi tenkt at han kan like nettopp meg. Men er dette et tegn på at han er begeistret? Eller er jeg kun innbilsk her? 🙈 

Hilsen ei som føler meg som 14år igjen. 

Anonymkode: 57d2d...563

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg traff en bekjent, har gått på skole med han i mange herrens år. Men aldri hatt mye kontakt med han annet enn at vi danset heftig på en klassefest. Vært nyskjerrig på han her lenge. 

Han er så kjekk at jeg nesten dør. Mørk og kjekk og jeg har navnet hans sitt i dagboka mi fra tidligere 😄 

Møtte han nettopp ista, og fikk først øye på han på avstand, han stod da stille og pratet med bekjente. Da jeg nærmet meg han merket jeg han bare kikket  og kikket ....og kikket! Helt til jeg passerte og gikk forbi, vi sa kun hei. Men han så ikke bort, kun på meg fra avstand til jeg gikk forbi. Tidligere har han blunket litt OG kikket intenst. Jeg har aldri i min ville fatasi tenkt at han kan like nettopp meg. Men er dette et tegn på at han er begeistret? Eller er jeg kun innbilsk her? 🙈 

Hilsen ei som føler meg som 14år igjen. 

Anonymkode: 57d2d...563

Du er vel ikke veldig mye mer enn 14 (i mine dinosaurøyne)? Ja, han kan virke interessert. Men om han er interessert i forhold eller en het natt er ikke godt å si.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
15 timer siden, Xtra skrev:

Du er vel ikke veldig mye mer enn 14 (i mine dinosaurøyne)? Ja, han kan virke interessert. Men om han er interessert i forhold eller en het natt er ikke godt å si.
 

Er jo akkurat det. Han viser så inderlig at jeg er i hans fokus og han vil jeg skal se det. 

Han er faktisk gift😖 Jeg kan ikke legge noe mer i det pga det. Men hvorfor kikker han sååå på meg når han er gift? Ikke hakk meg for dette. Jeg sier bare hans sivilststus. Jeg selv er singel. 

Anonymkode: 57d2d...563

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er jo akkurat det. Han viser så inderlig at jeg er i hans fokus og han vil jeg skal se det. 

Han er faktisk gift😖 Jeg kan ikke legge noe mer i det pga det. Men hvorfor kikker han sååå på meg når han er gift? Ikke hakk meg for dette. Jeg sier bare hans sivilststus. Jeg selv er singel. 

Anonymkode: 57d2d...563

Har opplevd at menn kikker på meg og det er nok ikke fordi de er interessert, det er kanskje fordi jeg ikke kjenner dem igjen. Er ikke flink å kjenne igjen folk, så når noen kikker mye på meg smiler jeg bare. Tror nok folk kan kikke på hverandre og det er helt normalt, ville ikke lagt noe mer i det. Hvis noen kikker på min bror derimot, ja da er han gifteklar. Så folk tolker det forskjellig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
20 timer siden, Xtra skrev:

Du er vel ikke veldig mye mer enn 14 (i mine dinosaurøyne)? Ja, han kan virke interessert. Men om han er interessert i forhold eller en het natt er ikke godt å si.
 

Jeg er dobbelt så gammel ;)

Anonymkode: 57d2d...563

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 timer siden, stjernestøv skrev:

Har opplevd at menn kikker på meg og det er nok ikke fordi de er interessert, det er kanskje fordi jeg ikke kjenner dem igjen. Er ikke flink å kjenne igjen folk, så når noen kikker mye på meg smiler jeg bare. Tror nok folk kan kikke på hverandre og det er helt normalt, ville ikke lagt noe mer i det. Hvis noen kikker på min bror derimot, ja da er han gifteklar. Så folk tolker det forskjellig.

Ja, men han her kjenner jeg relativt godt. Han visste godt det var meg ved første øyekast. Jeg bare lurte på om det var typisk " jeg har lyst på deg" eller kan de også vise en forelskelse som oss kvinner? Holde blikket å bare smile. 

:)

Anonymkode: 57d2d...563

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men han her kjenner jeg relativt godt. Han visste godt det var meg ved første øyekast. Jeg bare lurte på om det var typisk " jeg har lyst på deg" eller kan de også vise en forelskelse som oss kvinner? Holde blikket å bare smile. 

:)

Anonymkode: 57d2d...563

Du kjenner han best :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Du kjenner han best :) 

Ja, men følte bare for å lufte tankene mine, jeg ble satt ut - helt sant. Følte selv det var noe med det blikket han sendte. For all del, det kan jo være han syntes jeg er rar😆 Han gliste og så hele tiden. En bevisst handling eller bare noe mannfolk gjør når de ser noe pent/noe de liker?  

Anonymkode: 57d2d...563

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men følte bare for å lufte tankene mine, jeg ble satt ut - helt sant. Følte selv det var noe med det blikket han sendte. For all del, det kan jo være han syntes jeg er rar😆 Han gliste og så hele tiden. En bevisst handling eller bare noe mannfolk gjør når de ser noe pent/noe de liker?  

Anonymkode: 57d2d...563

Det er vel det samme? Han er gift,ville heller ha glemt det. Men litt romantikk i hverdagen er jo lov ❤️ Bare man vet når man skal stoppe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men følte bare for å lufte tankene mine, jeg ble satt ut - helt sant. Følte selv det var noe med det blikket han sendte. For all del, det kan jo være han syntes jeg er rar😆 Han gliste og så hele tiden. En bevisst handling eller bare noe mannfolk gjør når de ser noe pent/noe de liker?  

Anonymkode: 57d2d...563

 

Tenk på det hele som at du har en god og livlig fantasi. Ikke noe galt i det, men ikke bra å legge seg etter gifte menn ;)

Anonymkode: ebfa5...2c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.1.2020 den 20.26, stjernestøv skrev:

Det er vel det samme? Han er gift,ville heller ha glemt det. Men litt romantikk i hverdagen er jo lov ❤️ Bare man vet når man skal stoppe. 

Ja, det er virkelig mest fornuftig.

Men hvorfor kikker han så mye når han da har kjæreste? Må kanskje være noe dødt det forholdet da. 

Anonymkode: 57d2d...563

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er virkelig mest fornuftig.

Men hvorfor kikker han så mye når han da har kjæreste? Må kanskje være noe dødt det forholdet da. 

Anonymkode: 57d2d...563

Herregud nå er du på god vei inn i elskerinnerollen. 

Anonymkode: d3ddb...183

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud nå er du på god vei inn i elskerinnerollen. 

Anonymkode: d3ddb...183

Det er jeg langt ifra. Jeg treffer han kanskje omtrent daglig ift noe jeg ikke kan si her. Han virker flørtete i blikket han sender, kanskje jeg også. Aner ikke hvordan han tolker mine signaler. Vi har jo verken rotet eller tatt på hverandre, så nei, jeg er ikke hans elskerinne! Ts

Anonymkode: 57d2d...563

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er virkelig mest fornuftig.

Men hvorfor kikker han så mye når han da har kjæreste? Må kanskje være noe dødt det forholdet da. 

Anonymkode: 57d2d...563

Kanskje det er "Bare se men ikke røre"?

Det er jo lov å se på flitte damer og kanskje flørte litt? Men ikke gå lenger enn det? 

Håper du finner ut av det da,kanskje han tar kontakt. Da må du vite hva du skal si. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er virkelig mest fornuftig.

Men hvorfor kikker han så mye når han da har kjæreste? Må kanskje være noe dødt det forholdet da. 

Anonymkode: 57d2d...563

Hvis du tror man slutter å kikke på det motsatte kjønn når man er i et bra forhold, mistenker jeg at du ikke har så mye erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jeg langt ifra. Jeg treffer han kanskje omtrent daglig ift noe jeg ikke kan si her. Han virker flørtete i blikket han sender, kanskje jeg også. Aner ikke hvordan han tolker mine signaler. Vi har jo verken rotet eller tatt på hverandre, så nei, jeg er ikke hans elskerinne! Ts

Anonymkode: 57d2d...563

Nei, men på god vei slik du tenker om at det sikkert ikke er et bra forhold. Rettferdiggjøringen er allerede i gang hos deg. 

Anonymkode: d3ddb...183

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Xtra skrev:

Hvis du tror man slutter å kikke på det motsatte kjønn når man er i et bra forhold, mistenker jeg at du ikke har så mye erfaring.

Denne kunne sitert til en AB over her. Jeg vet at man kikker på andre selv i et forhold. Er 30 år og vært i langvarige forhold. Men det er jo ikke alle man ser på, man ser jo gjerne på en attraktiv person eller en man har lyst på. Jeg ser han har lyst på meg, om jeg får lov å innrømme det. 

Ja jeg ser den, det er fort å gi etter en sykt kjekk mann/deilig dame. 

Anonymkode: 57d2d...563

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne kunne sitert til en AB over her. Jeg vet at man kikker på andre selv i et forhold. Er 30 år og vært i langvarige forhold. Men det er jo ikke alle man ser på, man ser jo gjerne på en attraktiv person eller en man har lyst på. Jeg ser han har lyst på meg, om jeg får lov å innrømme det. 

Ja jeg ser den, det er fort å gi etter en sykt kjekk mann/deilig dame. 

Anonymkode: 57d2d...563

Å kikke på noen betyr ikke nødvendigvis at man ønsker å innlede noe eller vil ha problemer med å holde seg på matta om sjansen skulle by seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.1.2020 den 15.57, Xtra skrev:

Å kikke på noen betyr ikke nødvendigvis at man ønsker å innlede noe eller vil ha problemer med å holde seg på matta om sjansen skulle by seg.

Ja, men sier det ikke noe da når blikket følger deg lenge. Det må jo være en grunn for det. Med helt vanlige folk pleier man å ha en normal blikk kontant. 

Anonymkode: 57d2d...563

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men sier det ikke noe da når blikket følger deg lenge. Det må jo være en grunn for det. Med helt vanlige folk pleier man å ha en normal blikk kontant. 

Anonymkode: 57d2d...563

Jeg kan godt følge en flott kar med blikket en stund, men det betyr på ingen måte noe annet enn at jeg liker det jeg ser. Kan tenke at om jeg var singel så kunne jeg tenkt meg å sjekke opp vedkommende, men jeg har ikke noen planer om å bytte ut den tullingen jeg har. 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...