Gå til innhold

Er han begeistret for meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 timer siden, Lillemus skrev:

Jeg kan godt følge en flott kar med blikket en stund, men det betyr på ingen måte noe annet enn at jeg liker det jeg ser. Kan tenke at om jeg var singel så kunne jeg tenkt meg å sjekke opp vedkommende, men jeg har ikke noen planer om å bytte ut den tullingen jeg har. 🥰

Så om man da går litt i fantasiverden, så er det jo lett å kan fantasere seksuelt om en flott person da. Jeg høres kanskje innbilsk ut, men jeg kan nesten se at liker meg utseendemessig. 🤔🙈

Anonymkode: 57d2d...563

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så om man da går litt i fantasiverden, så er det jo lett å kan fantasere seksuelt om en flott person da. Jeg høres kanskje innbilsk ut, men jeg kan nesten se at liker meg utseendemessig. 🤔🙈

Anonymkode: 57d2d...563

Vel, jeg er glad man ikke kan lese andres tanker... Jeg tenker innimellom svært syndige tanker om menn jeg ser på gata eller på bussen f.eks. 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lillemus skrev:

Vel, jeg er glad man ikke kan lese andres tanker... Jeg tenker innimellom svært syndige tanker om menn jeg ser på gata eller på bussen f.eks. 😁

Du sier noe der😄 Ser ofte menn jeg har syndige tanker om. Er nok ekstremt guttegær'n, selvom jeg vet de er i et forhold. Men det er nettopp noe med de som er uoppnåelige, de blir gjerne mer interessante. Så han jeg prater om her er og forblir nok i tankene ;)

Anonymkode: 57d2d...563

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.1.2020 den 11.30, Lillemus skrev:

Vel, jeg er glad man ikke kan lese andres tanker... Jeg tenker innimellom svært syndige tanker om menn jeg ser på gata eller på bussen f.eks. 😁

Helt vanlig😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...