Gå til innhold

Dette er vel ikke greit? Pm på Facebook


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har fått en melding på Messenger fra en som jeg aldri har hørt om. Profilen til vedkommende virker nyopprettet og falsk. 

Omtrent ordrett står det: Hei! Nå synes jeg at du noe så jævlig skal su deg i ræva! Men først bør du gå inn i skauen og finne deg en svær, tykk stokk å rævpule deg selv med. Etterpå kan du suge ut flisene! 

Først ble jeg redd. Så lei meg. Så lattermild. Nå er jeg redd igjen. Hvem kan det være som vil meg så vondt? Og hvorfor? Får ikke fred i sinnet. 😢

Anonymkode: 81dbd...a58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått en melding på Messenger fra en som jeg aldri har hørt om. Profilen til vedkommende virker nyopprettet og falsk. 

Omtrent ordrett står det: Hei! Nå synes jeg at du noe så jævlig skal su deg i ræva! Men først bør du gå inn i skauen og finne deg en svær, tykk stokk å rævpule deg selv med. Etterpå kan du suge ut flisene! 

Først ble jeg redd. Så lei meg. Så lattermild. Nå er jeg redd igjen. Hvem kan det være som vil meg så vondt? Og hvorfor? Får ikke fred i sinnet. 😢

Anonymkode: 81dbd...a58

helt normal spam melding. bare slett og blokker og rapporter

Anonymkode: 49193...f28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

helt normal spam melding. bare slett og blokker og rapporter

Anonymkode: 49193...f28

Er dette normalt? 🥺

Anonymkode: 81dbd...a58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått en melding på Messenger fra en som jeg aldri har hørt om. Profilen til vedkommende virker nyopprettet og falsk. 

Omtrent ordrett står det: Hei! Nå synes jeg at du noe så jævlig skal su deg i ræva! Men først bør du gå inn i skauen og finne deg en svær, tykk stokk å rævpule deg selv med. Etterpå kan du suge ut flisene! 

Først ble jeg redd. Så lei meg. Så lattermild. Nå er jeg redd igjen. Hvem kan det være som vil meg så vondt? Og hvorfor? Får ikke fred i sinnet. 😢

Anonymkode: 81dbd...a58

Jeg hadde blitt redd og lurt på hvem det var. Hadde blokkert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Worrysome plenty skrev:

Det er da bare å blokkere, rapportere osv så hører du ikke noe mer fra den kroniditioten.....

Gidder ikke. Jeg vet hvem det er og hvorfor hun skrev det. Det er bare en sjalu idiot av ei kjerring som ikke greier å gi slipp på fortiden, og ikke klarer å gi slipp på det som en gang var hennes. Egentlig er det bare synd på henne, men fortsetter hun vil jeg anse det som trakassering og rapportere henne. Før det vil jeg advare henne om at jeg kommer til å rapportere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pga at denne tråden egentlig skulle være anonym, føler jeg at jeg har driti meg ut. 

Det begynte med mitt svar/innlegg nr 3 hvor jeg glemte å huke av for anonym. Tenkte at jeg nå var avslørt, og valgte da også å skrive siste svar/innlegg med nick. (siden jeg uansett hadde avslørt meg).

Kan ikke leve med dette, så nå stikker jeg. Takk for meg! Ønsker alle alt godt videre! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Visma skrev:

Pga at denne tråden egentlig skulle være anonym, føler jeg at jeg har driti meg ut. 

Det begynte med mitt svar/innlegg nr 3 hvor jeg glemte å huke av for anonym. Tenkte at jeg nå var avslørt, og valgte da også å skrive siste svar/innlegg med nick. (siden jeg uansett hadde avslørt meg).

Kan ikke leve med dette, så nå stikker jeg. Takk for meg! Ønsker alle alt godt videre! 

Føler ikke selv du har driti deg ut, men. Slikt skjer tenkte jeg bare. 

Ønsker deg også alt godt hvis du ikke kommer tilbake. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Glitter skrev:

Føler ikke selv du har driti deg ut, men. Slikt skjer tenkte jeg bare. 

Ønsker deg også alt godt hvis du ikke kommer tilbake. 

Takk for det.

Nei, denne gangen kommer jeg ikke tilbake, i alle fall ikke på en god stund! Hadde jo uansett tenkt å ta en lengre pause herfra, og begynte derfor å trappe ned. Gikk ikke så veldig bra. Så kanskje dette var det som skulle til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Visma skrev:

Takk for det.

Nei, denne gangen kommer jeg ikke tilbake, i alle fall ikke på en god stund! Hadde jo uansett tenkt å ta en lengre pause herfra, og begynte derfor å trappe ned. Gikk ikke så veldig bra. Så kanskje dette var det som skulle til. 

Ok. Lykke til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Visma skrev:

Pga at denne tråden egentlig skulle være anonym, føler jeg at jeg har driti meg ut. 

Det begynte med mitt svar/innlegg nr 3 hvor jeg glemte å huke av for anonym. Tenkte at jeg nå var avslørt, og valgte da også å skrive siste svar/innlegg med nick. (siden jeg uansett hadde avslørt meg).

Kan ikke leve med dette, så nå stikker jeg. Takk for meg! Ønsker alle alt godt videre! 

Der har du grunnen til at jeg ikke skriver som anonym, jeg outer meg selv rett etterpå uansett. 

Nå er det vel ingen her som vet hvem du er på ordentlig så det er ingen grunn til å ta på vei for dette. Den som kan skamme seg er hun som skrev meldingen til deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uansett om du vet hvem som har skrevet denne meldingen så er en slik melding ikke greit, jeg hadde blokkert personen for å slippe flere slike meldinger. 

Synes ikke i utgangspunktet at du har drette deg ut, men når du etter å ha glemt å skrive som anonym sånne ting som jeg kan ikke leve med det, nå stikker jeg, takk for meg, ønsker alle alt godt osv. osv. så kan jeg bli litt oppgitt for det er slik i veldig mange tråder du lager. Trådene starter greit, men ender ofte opp slik som denne. 

Det kan sikkert være fint med en pause, men pausen bør ikke være fordi du følere at andre brukere her inne tenker at du har drette deg ut. Tror de fleste her inne ikke bryr seg om sånt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fionys skrev:

men når du etter å ha glemt å skrive som anonym sånne ting som jeg kan ikke leve med det, nå stikker jeg, takk for meg, ønsker alle alt godt osv. osv. så kan jeg bli litt oppgitt for det er slik i veldig mange tråder du lager. Trådene starter greit, men ender ofte opp slik som denne. 

Tror du forveksler meg med en annen her. Det er ikke meg som stadig sier noe ala: "Nå har jeg gjort noe dumt og må ta konsekvensene av det. Trekker meg derfor tilbake, både her og i rl." "Jeg skal ta konsekvensene av at ingen liker meg, trekker meg derfor bort nå" osv. 

Det er ikke meg. Dette handler om noe helt annet. 

Endret av Visma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Visma skrev:

Tror du forveksler meg med en annen her. Det er ikke meg som stadig sier noe ala: "Nå har jeg gjort noe dumt og må ta konsekvensene av det. Trekker meg derfor tilbake, både her og i rl." "Jeg skal ta konsekvensene av at ingen liker meg, trekker meg derfor bort nå" osv. 

Det er ikke meg. Dette handler om noe helt annet. 

Mulig jeg forveksler deg med en annen, er ikke alltid så lett å skille mellom de anonyme, men uansett om det er deg eller ikke så kommer det ikke noe godt ut av det for den som har skrevet det slik for eksempel denne tråden ble i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Visma skrev:

Tror du forveksler meg med en annen her. Det er ikke meg som stadig sier noe ala: "Nå har jeg gjort noe dumt og må ta konsekvensene av det. Trekker meg derfor tilbake, både her og i rl." "Jeg skal ta konsekvensene av at ingen liker meg, trekker meg derfor bort nå" osv. 

Det er ikke meg. Dette handler om noe helt annet. 

Tror nok ikke Fionys forveksler deg med en annen. Den hn skriver om i dette tilgellet er deg, så ikke skyld på andre. 

Anonymkode: 95571...f8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
På 10.1.2020 den 14.51, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått en melding på Messenger fra en som jeg aldri har hørt om. Profilen til vedkommende virker nyopprettet og falsk. 

Omtrent ordrett står det: Hei! Nå synes jeg at du noe så jævlig skal su deg i ræva! Men først bør du gå inn i skauen og finne deg en svær, tykk stokk å rævpule deg selv med. Etterpå kan du suge ut flisene! 

Først ble jeg redd. Så lei meg. Så lattermild. Nå er jeg redd igjen. Hvem kan det være som vil meg så vondt? Og hvorfor? Får ikke fred i sinnet. 😢

Anonymkode: 81dbd...a58

sikkert bare spam. jeg fikk beskjed om å vise fitta mi på pm fra en fake profil en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror nok ikke Fionys forveksler deg med en annen. Den hn skriver om i dette tilgellet er deg, så ikke skyld på andre. 

Anonymkode: 95571...f8d

😯

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Visma skrev:

Pga at denne tråden egentlig skulle være anonym, føler jeg at jeg har driti meg ut. 

Det begynte med mitt svar/innlegg nr 3 hvor jeg glemte å huke av for anonym. Tenkte at jeg nå var avslørt, og valgte da også å skrive siste svar/innlegg med nick. (siden jeg uansett hadde avslørt meg).

Kan ikke leve med dette, så nå stikker jeg. Takk for meg! Ønsker alle alt godt videre! 

Folk driter i om du driter deg ut. Vi har nok med vårt eget liv.

Anonymkode: 49193...f28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...