Gå til innhold

Dette er vel ikke greit? Pm på Facebook


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 timer siden, Fionys skrev:

Synes ikke i utgangspunktet at du har drette deg ut, men når du etter å ha glemt å skrive som anonym sånne ting som jeg kan ikke leve med det, nå stikker jeg, takk for meg, ønsker alle alt godt osv. osv. så kan jeg bli litt oppgitt for det er slik i veldig mange tråder du lager. Trådene starter greit, men ender ofte opp slik som denne. 

Det kan sikkert være fint med en pause, men pausen bør ikke være fordi du følere at andre brukere her inne tenker at du har drette deg ut. Tror de fleste her inne ikke bryr seg om sånt. 

Enig.

6 timer siden, Visma skrev:

Tror du forveksler meg med en annen her. Det er ikke meg som stadig sier noe ala: "Nå har jeg gjort noe dumt og må ta konsekvensene av det. Trekker meg derfor tilbake, både her og i rl." "Jeg skal ta konsekvensene av at ingen liker meg, trekker meg derfor bort nå" osv. 

Det er ikke meg. Dette handler om noe helt annet. 

Jo det er deg . Det vet du at er sant så slutt å ro.

Anonymkode: 49193...f28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, Visma skrev:

Pga at denne tråden egentlig skulle være anonym, føler jeg at jeg har driti meg ut. 

Det begynte med mitt svar/innlegg nr 3 hvor jeg glemte å huke av for anonym. Tenkte at jeg nå var avslørt, og valgte da også å skrive siste svar/innlegg med nick. (siden jeg uansett hadde avslørt meg).

Kan ikke leve med dette, så nå stikker jeg. Takk for meg! Ønsker alle alt godt videre! 

Var bare en liten glipp, du tåler såpass.  I morgen er det glemt 🙂 

Anonymkode: 01332...993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Visma skrev:

Tror du forveksler meg med en annen her. Det er ikke meg som stadig sier noe ala: "Nå har jeg gjort noe dumt og må ta konsekvensene av det. Trekker meg derfor tilbake, både her og i rl." "Jeg skal ta konsekvensene av at ingen liker meg, trekker meg derfor bort nå" osv. 

Det er ikke meg. Dette handler om noe helt annet. 

Nei, du har et noe annet mønster enn brukeren du refererer til over. Du har likevel utallige ganger annonsert din avskjed her inne, og ellers uttrykt stor ambivalens over å være her/ting du har sagt, så jo: dette gjelder nok deg. 

Det er jo uansett stor takhøyde på DOL, så det er vel ikke så farlig. Synes i likhet med andre at det er mer masete med alt styret i etterkant enn hva du skriver i opprinnelige innlegg, men selvsagt mest stressende for deg selv. 

Anonymkode: 91d52...92a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, du har et noe annet mønster enn brukeren du refererer til over. Du har likevel utallige ganger annonsert din avskjed her inne, og ellers uttrykt stor ambivalens over å være her/ting du har sagt, så jo: dette gjelder nok deg. 

Det er jo uansett stor takhøyde på DOL, så det er vel ikke så farlig. Synes i likhet med andre at det er mer masete med alt styret i etterkant enn hva du skriver i opprinnelige innlegg, men selvsagt mest stressende for deg selv. 

Anonymkode: 91d52...92a

Oioioi, her ble det mye mer drama enn jeg hadde forestilt meg, gitt. Ikke meninga det. 

Ok, jeg kan innrømme at @Fionys hadde rett. Jeg er dog ikke den personen jeg selv siktet til, selv om vi av og til kan ha visse likhetstrekk. 

Men nå glemmer vi hele greia. Jeg skal i alle fall gjøre det. I morgen ringer jeg den dama som skrev dette til meg sånn at vi evt får skværet opp og lagt ting bak oss. Null stress. (håper jeg). 

Alt godt til alle fra meg 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, du har et noe annet mønster enn brukeren du refererer til over. Du har likevel utallige ganger annonsert din avskjed her inne, og ellers uttrykt stor ambivalens over å være her/ting du har sagt, så jo: dette gjelder nok deg

Godt observert og konkludert, forresten! 👍😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal uansett ha pause. Og kanskje dukker jeg opp igjen på et seinere tidspunkt. Hvem vet. 

Endret av Visma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...