Gå til innhold

Nedtrapping Lamictal


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Håpeful

Hvis man skal gi Lamictal en skikkelig sjangs så bør man vel opp i et serumnivå mellom 20 og 40. Har man først begynt kan man jo prøve ordentlig når man allikevel står på det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 15.1.2020 den 19.12, AnonymBruker skrev:

I teorien kan man vel autoseponere lamictal, da man ikke får "bivirkninger" av å slutte. Likevel kan det være en elendig idé, da man raskt kan bli mye sykere. Jeg sluttet brått med lamictal, og det gikk ikke lenge før jeg havnet i en alvorlig depresjon. 

Anonymkode: 57ba2...1c4

Trur en kan få "bivirkninger" hvis en slutter brått. Kommer kanskje an på hvilken dose en bruker. Og andre medisiner en bruker. Det  ble skrevet i min journal at om jeg skulle måtte slutte brått, skulle jeg ha krampeprofylakse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...