Gå til innhold

Hjerneskade?


Gjest Visma

Anbefalte innlegg

På 13.2.2020 den 5.29, Elektronet skrev:

Så du klarer ikke bevise at mani skader hjernen? Den er grei. 

Når man leser om bipolar så står det ikke hva de ulike svingningene IKKE gjør. Det står derimot hva det gjør. 

Du kommer med en påstand, jeg har aldri sett det i noen artikler eller noe forskning så jeg er interessert i å vite hvor jeg kan lese mer om dette.

Men da kan vi bli enig om at du påstår ting uten å kunne henvise til det og at du heller ikke kan diskutere en sak på en saklig og ordentlig måte. 

Og jeg må jo legge til at måten du går rett i forsvar på et enkelt spørsmål tyder på at du påstår ting du egentlig ikke kan noe om. Ingen som vet hva de snakker om gir sånne svar som du gjør her...

 

Endret av Bia_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Drømmeautomat

Her er det mye drittslenging fram og tilbake, men det er ennå ingen som har noen linker til kilder for det de påstår. Så for en naiv stakkars faen er det fortsatt uavklart om mani skader hjernen eller ikke. 

Jeg har ikke tatt noe standpunkt i denne saken, men foreløpig framstår begge leire like dårlig fundert. Uten kilder er det ikke grunn til å tro på noen av dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fastnick
4 timer siden, Drømmeautomat skrev:

Her er det mye drittslenging fram og tilbake, men det er ennå ingen som har noen linker til kilder for det de påstår. Så for en naiv stakkars faen er det fortsatt uavklart om mani skader hjernen eller ikke. 

Jeg har ikke tatt noe standpunkt i denne saken, men foreløpig framstår begge leire like dårlig fundert. Uten kilder er det ikke grunn til å tro på noen av dere.

Så får man vel heller prøve å google for å se om man finner kilder selv, eller? Du finner nok ut mye om du googler, evt spør legen din. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...