Gå til innhold

TAKK


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jævla takk for at man får svar på så mange viktige spørsmål her!

Anonymkode: 3c8cc...a48

hvilket innlegg gjelder det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ro deg ned, V. Jeg ser knapt et innlegg som ikke har fått svar.

Anonymkode: 31b9f...6cb

 

Akkurat nå, XbellaX skrev:

hvilket innlegg gjelder det?

Jeg tok innlegget bokstavelig og tolket det som at ts faktisk syntes innleggene får mange jævlige bra svar. Så takk til min autisme.

La meg gjette, var det bruken av jævlig foran som gjorde at dere tenkte det var sarkasme?

Anonymkode: 10f58...7fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

Jeg tok innlegget bokstavelig og tolket det som at ts faktisk syntes innleggene får mange jævlige bra svar. Så takk til min autisme.

La meg gjette, var det bruken av jævlig foran som gjorde at dere tenkte det var sarkasme?

Anonymkode: 10f58...7fd

Ja :- ) men jeg aner ikke hva som er riktig..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ro deg ned, V. Jeg ser knapt et innlegg som ikke har fått svar.

Anonymkode: 31b9f...6cb

Først skjønte jeg ikke hva du mente med V. Men trur jeg skjønner det nå. Vet ikke hva som fikk deg til å tru at det har hen. Det finnes andre som kan bli sure også, og denne gang var det meg 🙈🎉

Anonymkode: 3c8cc...a48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

Jeg tok innlegget bokstavelig og tolket det som at ts faktisk syntes innleggene får mange jævlige bra svar. Så takk til min autisme.

Anonymkode: 10f58...7fd

Jeg har ingen autismediagnose, men tolket det på samme måte :) Vi er visst positivt tenkende får vi tolke det som!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Jeg tok innlegget bokstavelig og tolket det som at ts faktisk syntes innleggene får mange jævlige bra svar. Så takk til min autisme.

La meg gjette, var det bruken av jævlig foran som gjorde at dere tenkte det var sarkasme?

Anonymkode: 10f58...7fd

Ja, helt klart. Om man ordlegger seg på den måten til vanlig når man mener å være positiv vil jeg tro man opplever mange misforståelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Jeg tok innlegget bokstavelig og tolket det som at ts faktisk syntes innleggene får mange jævlige bra svar. Så takk til min autisme.

La meg gjette, var det bruken av jævlig foran som gjorde at dere tenkte det var sarkasme?

Anonymkode: 10f58...7fd

Jeg tolket det også sånn som deg. Men jeg har visst Asperger så kanskje det var derfor for min del og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jævla takk for at man får svar på så mange viktige spørsmål her!

Anonymkode: 3c8cc...a48

Hvilken tråd sikter du til? Du kan jo skrive det så kan folk svare da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hvilken tråd sikter du til? Du kan jo skrive det så kan folk svare da. 

Feks denne.

Og alle andre tråder som forblir stående ubesvarte eller med et svar som ikke er hjelpsomt. Bare å kikke seg rundt og bla bakover det

Anonymkode: 3c8cc...a48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Feks denne.

Og alle andre tråder som forblir stående ubesvarte eller med et svar som ikke er hjelpsomt. Bare å kikke seg rundt og bla bakover det

Anonymkode: 3c8cc...a48

Håper folk svarer der da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Feks denne.

Og alle andre tråder som forblir stående ubesvarte eller med et svar som ikke er hjelpsomt. Bare å kikke seg rundt og bla bakover det

Anonymkode: 3c8cc...a48

Men man kan jo ikke diktere hvilke svar man forventer å få i en tråd på et diskusjonsforum. Om man ikke får svar, er svaret enten stilt feil, folk anser det som uinteressant å bruke tiden sin på, medlemmer er avlogget i lengre tid av gangen og svarer da naturlig nok ikke eller kanskje noen rett og slett ikke har noe godt svar å gi. Om du mener at enkelte brukere innehar kompetanse og burde ha svart, kan det være mange grunner til at de ikke svarer. Jeg synes man skal respektere om folk velger å la være å svare i en tråd og ikke bli sur og furten av den grunn og ikke få det jeg velger å kalle en smålig oppførsel. For dette var rett og slett smålig av TS og rett og slett respektløst mot de man i så fall indirekte forventer svar fra. Hadde det vært meg, hadde jeg av prinsipp i hvert fall ikke svart i tråden, for å bli mast på på den måten kan jeg virkelig ikke fordra. Vil ikke noen svare i en tråd, så godta så for Guds skyld det. Jeg har opplevd det selv og selvsagt er det litt leit, men ikke noe å bli furten over. Det er tross alt ikke livets undergang - livet går videre uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Capella33 er ikke ansvarlig for tråden som heter TAKK. Jeg dro bare opp dette som eksempel på at noen ikke får svar. Ihvertfall det jeg mente med det. 

Anonymkode: 3c8cc...a48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Capella33 er ikke ansvarlig for tråden som heter TAKK. Jeg dro bare opp dette som eksempel på at noen ikke får svar. Ihvertfall det jeg mente med det. 

Anonymkode: 3c8cc...a48

Og jeg ansvarliggjør ikke Capella33 om det er meg du sikter til. Jeg ansvarliggjør TS i denne tråden fullt og helt. Eksempelet som trekkes frem er egentlig uvesentlig i mitt svar, men vet ikke om det var meg du skrev til siden du ikke siterte noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Eva Sofie skrev:

Og jeg ansvarliggjør ikke Capella33 om det er meg du sikter til. Jeg ansvarliggjør TS i denne tråden fullt og helt. Eksempelet som trekkes frem er egentlig uvesentlig i mitt svar, men vet ikke om det var meg du skrev til siden du ikke siterte noen?

Noen spurte etter eksempler og jeg kom med et. Ingen grunn til å bli så streng og belærende over det.

Anonymkode: 3c8cc...a48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen spurte etter eksempler og jeg kom med et. Ingen grunn til å bli så streng og belærende over det.

Anonymkode: 3c8cc...a48

Jeg mente ikke å være belærende, men jeg har en direkte måte å uttrykke meg på som kan virke litt kontant og som ofte kan misforstås. Jeg lot meg provosere når du skrev: "Og alle andre tråder som forblir stående ubesvarte eller med et svar som ikke er hjelpsomt. Bare å kikke seg rundt og bla bakover det" Ut ifra det leser jeg at du forventer å få svar og hjelp og når du ikke får det blir du misfornøyd enten på egne eller andres vegne. Og det er visst mange eksempler å ta av. Jeg har ikke ført noen statistikk, men jeg synes at de aller fleste spørsmålene her på forumet får et svar. Om man er fornøyd med svaret blir jo en helt annen diskusjon, men det kan ikke respondensen ansvarliggjøres for... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Eva Sofie skrev:

Jeg mente ikke å være belærende, men jeg har en direkte måte å uttrykke meg på som kan virke litt kontant og som ofte kan misforstås. Jeg lot meg provosere når du skrev: "Og alle andre tråder som forblir stående ubesvarte eller med et svar som ikke er hjelpsomt. Bare å kikke seg rundt og bla bakover det" Ut ifra det leser jeg at du forventer å få svar og hjelp og når du ikke får det blir du misfornøyd enten på egne eller andres vegne. Og det er visst mange eksempler å ta av. Jeg har ikke ført noen statistikk, men jeg synes at de aller fleste spørsmålene her på forumet får et svar. Om man er fornøyd med svaret blir jo en helt annen diskusjon, men det kan ikke respondensen ansvarliggjøres for... :)

Du opptrår ganske ofte som belærende og flink pasient

Anonymkode: 31b9f...6cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...