Gå til innhold

TAKK


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du opptrår ganske ofte som belærende og flink pasient

Anonymkode: 31b9f...6cb

Eller kunnskapsrik og løsningsorientert, sånn jeg ser det. 

Anonymkode: a4a6f...aeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du opptrår ganske ofte som belærende og flink pasient

Anonymkode: 31b9f...6cb

Eller så har hun kanskje kommet et stykke lenger enn mange av oss. Ville det ikke vært kjipt hvis alle på forumet var på samme nivå av kaos og fornuft? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Eller kunnskapsrik og løsningsorientert, sånn jeg ser det. 

Anonymkode: a4a6f...aeb

Ja, det er to vinkler å se det fra slik jeg ser det. Den ene innebærer kanskje noe bitterhet i seg fordi jeg får til ting som h*n ikke har fått til (enda) og den andre ser det fra litt avstand og ønsker å lære av det jeg deler. Jeg skriver og deler mitt i håp om at andre kan lære av det jeg selv har erfart, tenkt og følt, men jeg forstår at det oppfattes på forskjellige måter fra ulike personer. Min litt direkte og ærlige måte å uttrykke meg på faller ikke i god jord hos alle, men ifølge samboeren min er ærligheten min det han verdsetter mest med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Eva Sofie skrev:

Ja, det er to vinkler å se det fra slik jeg ser det. Den ene innebærer kanskje noe bitterhet i seg fordi jeg får til ting som h*n ikke har fått til (enda) og den andre ser det fra litt avstand og ønsker å lære av det jeg deler. Jeg skriver og deler mitt i håp om at andre kan lære av det jeg selv har erfart, tenkt og følt, men jeg forstår at det oppfattes på forskjellige måter fra ulike personer. Min litt direkte og ærlige måte å uttrykke meg på faller ikke i god jord hos alle, men ifølge samboeren min er ærligheten min det han verdsetter mest med meg.

Vil bare si at jeg syns du skriver mye som er klokt,ting andre kan lære av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Glitter skrev:

Eller så har hun kanskje kommet et stykke lenger enn mange av oss. Ville det ikke vært kjipt hvis alle på forumet var på samme nivå av kaos og fornuft? 

Ja, og vi må alle begynne et sted. Du skal vite at jeg har vært i fullstendig kaos en gang, men jeg håper at folk kan se på det som at det er mulig å komme seg. Det ble planlagt for meg at jeg skulle i psykiatribolig fordi det så ut som eneste fornuftige løsning. Situasjonen min så helt fastlåst og håpløs ut midt i kaoset. Det skjedde aldri fordi jeg nektet og flyttet bort fra hjelpeapparatet. Jeg nektet å inn i psykiatribolig. I dag har jeg et godt liv. Og det har ikke kommet gratis og rekende på ei fjøl. Den som tror det må tro om igjen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Vil bare si at jeg syns du skriver mye som er klokt,ting andre kan lære av. 

Tusen takk Stjernestøv. Det var hyggelig å høre :) Jeg synes du er en herlig person selv. Du gjør litt uheldige valg for deg selv i blant, men du tør alltid å skrive med brukernavn og det står det enormt stor respekt av. Jeg ser opp til deg for det og skriver i de aller fleste tilfeller under med brukernavn selv.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Eva Sofie skrev:

Ja, og vi må alle begynne et sted. Du skal vite at jeg har vært i fullstendig kaos en gang, men jeg håper at folk kan se på det som at det er mulig å komme seg. Det ble planlagt for meg at jeg skulle i psykiatribolig fordi det så ut som eneste fornuftige løsning. Situasjonen min så helt fastlåst og håpløs ut midt i kaoset. Det skjedde aldri fordi jeg nektet og flyttet bort fra hjelpeapparatet. Jeg nektet å inn i psykiatribolig. I dag har jeg et godt liv. Og det har ikke kommet gratis og rekende på ei fjøl. Den som tror det må tro om igjen... :)

Det er beundringsverdig. Jeg har akkurat sagt fra meg å skulle flytte inn i slik bolig selv da jeg har kommet meg mye siden jeg ble søkt inn, men står stadig og vipper mellom tilbakefall og tilfriskning. Så har lang vei å gå. 

Jeg setter i hvert fall pris på å lese om noen som har klart å komme seg såpass mye som du har. Det kommer definitivt ikke gratis nei. 

Men noen liker bare å finne feil ved alt og alle på slike forum. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Glitter skrev:

Men noen liker bare å finne feil ved alt og alle på slike forum. 

Nei, og det er ikke alle som liker å se at andre lykkes mens de selv ikke lykkes. Det finnes to typer misunnelse. Den ene er å ønske seg det den andre har, men fremdeles unne den andre det og den andre måten er å ønske seg det den andre har og ikke unne den andre den gleden eller fornøyelsen. Den som lider av det siste må ha det vondt inni seg dessverre og bør heller gå i seg selv og spørre seg "hvorfor unner jeg ikke den andre den gleden?" istedenfor å holde på som den gjør. Det er noe å lære av sine egne feil.

Endret av Eva Sofie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...