Gå til innhold

Hjelp


RamonaK

Anbefalte innlegg

20 timer siden, RamonaK skrev:

ja, jeg skjønner hva du mener. Har bare så mange dårlige erfaringer at jeg sliter veldig med å åpne meg. Den episoden som sliter mest er når jeg tok overdose, kollapset foran psykiateren å hun ba meg slutte å skape meg og bare gikk ut av kontoret. 

Men psykiater'n skjønte vel alvoret etter at du hadde kollapset? Hva skjedde etterpå kollapsen? Ble det full fart inn til pumping og soma.behandling?

Anonymkode: 99464...924

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men psykiater'n skjønte vel alvoret etter at du hadde kollapset? Hva skjedde etterpå kollapsen? Ble det full fart inn til pumping og soma.behandling?

Anonymkode: 99464...924

Jeg ble funnet av en annen pasient. Hadde ikke henne funnet meg hadde jeg vært død. Jeg husker ingenting av det som skjedde, men jeg måtte rense blodet og få blodoverføring. Jeg ble ikke pumpa for det hadde visst godt for lang tid. Lå på akutten i tre dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, RamonaK skrev:

Jeg ble funnet av en annen pasient. Hadde ikke henne funnet meg hadde jeg vært død. Jeg husker ingenting av det som skjedde, men jeg måtte rense blodet og få blodoverføring. Jeg ble ikke pumpa for det hadde visst godt for lang tid. Lå på akutten i tre dager.

Da håper jeg denne psykiateren fikk seg en skikkelig skrape i lakken i ettertid!

Anonymkode: 99464...924

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da håper jeg denne psykiateren fikk seg en skikkelig skrape i lakken i ettertid!

Anonymkode: 99464...924

Ja det skulle jeg å. Men det skjedde aldri. Men psykologen og psykiateren er grunnen til at jeg finner det fryktelig vanskelig å søke hjelp og stole på noen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, RamonaK skrev:

Ja det skulle jeg å. Men det skjedde aldri. Men psykologen og psykiateren er grunnen til at jeg finner det fryktelig vanskelig å søke hjelp og stole på noen. 

Synes du bør gå til de som har med pasientskader å gjøre. Du har jo blitt skadet av den behandlingen du fikk! Hadde det ikke vært for dette så hadde du jo fungert bedre. Hadde du hatt tillitt til psykiateren hadde du mest sannsynlig også gått på medisiner. 

Kan du ikke be fastlegen om å henvise deg på nytt til en annen psykiater? Det er avgjørende for en med bipolar og få medisiner. 

Anonymkode: 99464...924

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes du bør gå til de som har med pasientskader å gjøre. Du har jo blitt skadet av den behandlingen du fikk! Hadde det ikke vært for dette så hadde du jo fungert bedre. Hadde du hatt tillitt til psykiateren hadde du mest sannsynlig også gått på medisiner. 

Kan du ikke be fastlegen om å henvise deg på nytt til en annen psykiater? Det er avgjørende for en med bipolar og få medisiner. 

Anonymkode: 99464...924

Ja, jeg får nok prøve å finne en psykiater, for jeg kan ikke ha det sånn her lenger. Vurderte å klage men har så på følelsen at de ikke kommer til å tro meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, RamonaK skrev:

Ja det skulle jeg å. Men det skjedde aldri. Men psykologen og psykiateren er grunnen til at jeg finner det fryktelig vanskelig å søke hjelp og stole på noen. 

Det er ofte den som ikke har grunn til å skamme seg som går og skammer seg mens den som har oppført seg ufint går videre i livet går fri. Ut ifra din beskrivelse er det ikke du som skal sitte med skyldfølelse her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...