Gå til innhold

Dersom ditt barn var et "donorbarn"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, cilie skrev:

Ett egg blir jo et menneske. - Halvparten fra deg. Kanskje med dine trekk både i utseende og personlighet. For meg er dette noe helt annet enn om noen fikk en nyre?

Liv er liv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med fare for avspore tråden her nå... så synes jeg også abort er problematisk. Ja, jeg ønsker fri abort, og ja jeg kunne sikkert gjort det selv. Likevel - uten å være «en mørkemann» - synes jeg det dypest sett er å fjerne et liv. Alt ligger der klart. Det skal bare vokse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Kayia skrev:

Liv er liv. 

?

Jeg ville dessuten tenkt på dette mennesket der ute et sted. Lurer det på hvem som er genetisk mor? Har det det bra? Det ville blitt et sug i magen for alltid. 

Endret av cilie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, cilie skrev:

?

Jeg ville dessuten tenkt på dette mennesket der ute et sted. Lurer det på hvem som er genetisk mor? Har det det bra? Det ville blitt et sug i magen for alltid. 

Du ville ikke visst om egget ble befruktet faktisk. Men nei, slik du føler det burde du nok ikke bli eggdonor nei. Jeg tror jeg fint kunne gjort det, og tenkt at «kanskje ga jeg et barnløst par muligheten til å få et barn i familien».  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...