Gå til innhold

Bipolar 1, noen tips?


RamonaK

Anbefalte innlegg

26 minutter siden, RamonaK skrev:

Ja, jeg var pasienten hans., og det er en av grunnene til at jeg synes det er vanskelig å spørre om hjelp. Men jeg ser ikke på ham som noe dumt i den forstand, han er en av grunnene til at jeg sluttet å få hjelp. 

Da er det jo noe dumt det som skjedde siden det endte med at du sluttet å få hjelp.

Anonymkode: c2324...24f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da er det jo noe dumt det som skjedde siden det endte med at du sluttet å få hjelp.

Anonymkode: c2324...24f

Ja, bare så du vet det så er jeg den samme som skrev hjelp innlegget. Så jeg kan nok si at hadde det ikke vært for psykiateren og psykologen hadde nok livet mitt vært annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 20.1.2020 den 22.19, RamonaK skrev:

Ja, jeg var pasienten hans., og det er en av grunnene til at jeg synes det er vanskelig å spørre om hjelp. Men jeg ser ikke på ham som noe dumt i den forstand, han er en av grunnene til at jeg sluttet å få hjelp. 

Du må rapportere han! Du er sikkert ikke første eller siste, han utnytter mennesker i en sårbar situasjon når han selv sitter i en maktsituasjon. 

Anonymkode: 50444...f73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må rapportere han! Du er sikkert ikke første eller siste, han utnytter mennesker i en sårbar situasjon når han selv sitter i en maktsituasjon. 

Anonymkode: 50444...f73

Ja, jeg had bestemt meg for å gjøre det:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...