Gå til innhold

Frp. ut av regjering - lysere tider


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er så deilig å bli kvitt Frp. ut av regjeringen.  Endelig kunne se mot lysere tider i politikken i Norge.

Anonymkode: d9da1...0a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Jeg synes også det var deilig. Nå slipper FRP å jenke seg ned til Venstre og KRF sitt lavmål.

Anonymkode: 00f57...3d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte om pensjonister som hadde tatt på seg gule vester og demonstrerte for høyere pensjon i Sverige. Flere hundre tusen personer syntes det var vanskelig å leve av 12.000 kr etter skatt i måneden. Alt koster i dag og man må ofte ta tingene litt om litt eller " pø om pø" også der tror jeg uten at jeg har fulgt med og vært tur i Sverige på mange år.

Politikere er ingenting i dag over hele fjøla synes jeg.

Anonymkode: eba97...b97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.1.2020 den 16.46, Villemo70 skrev:

Forskjellen er bare at Frp ikke VIL være i regjering lenger, oppslutningen kommer nok ikke til å synke dessverre.

De går kraftig frem på siste meningsmåling ja.

Anonymkode: 97297...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hørte om pensjonister som hadde tatt på seg gule vester og demonstrerte for høyere pensjon i Sverige. Flere hundre tusen personer syntes det var vanskelig å leve av 12.000 kr etter skatt i måneden. Alt koster i dag og man må ofte ta tingene litt om litt eller " pø om pø" også der tror jeg uten at jeg har fulgt med og vært tur i Sverige på mange år.

Politikere er ingenting i dag over hele fjøla synes jeg.

Anonymkode: eba97...b97

Vi har alle vårt.

Anonymkode: 97297...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte driver bare med juks og bedrag tror jeg. Som alltid. Tror jeg.

Om ikke Frp blir "det nye Arbeiderpartiet" da. ? Hva tror eller vet du?

Anonymkode: eba97...b97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om ikke all politikk bare er " et skittent spill" da? Eller den ultimate  " tingliggjøring" av psykisk lidelse? Man vet jo aldri helt hvem som er sykest. Vi som stemmer eller dem som stiller til valg. Om man ikke er president eller noe kanskje? I legeforeningen eller kanskje helst i " Dusteforbundet". Det er jo bare å følge med ja.

Anonymkode: eba97...b97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv tror jeg mest på " juks og bedrag teorien".i politikken.  Husker i utlandet jeg var på et loppesirkus engang på tivoli. En stor eske med lokk som vi fikk titte ned i. Kunne ha sverget jeg så alle loppene i fullt arbeid og seletøy og det hele. Et utslag av høflighet da jeg befant meg i utlandet for mange år siden eller fordi jeg gjerne ville se og oppleve noe som liksom var inkludert i settingen med et tivoli med respekt for seg selv dengang. Vanskelig å si. Ingen der å drøfte det hele med på norsk akkurat og ingen hendelse som interesserte mange på den tiden tror jeg.  Men været var bra. Dengang. Men alt var ikke bedre før i tida som jeg husker direkte.

Vi lever kanskje i en mer politisert virkelighet i dag eller mange vil vi skal.?

Jeg tror vi alle har vårt ja.

Anonymkode: eba97...b97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er forskjellige og reagerer forskjellig på ting. Det hørtes jo ut på noe av det Siv Jensen så at alt hadde ikke vært bare i Regjering heller for Frp. Det kan jo være så mange ting sikkert.Vanskelig å si hvem som vil vinne og hvem som vil tape på lang sikt synes jeg.

Anonymkode: eba97...b97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politikk er ikke så lett om noe er.

Men nå er det vel kanskje snart stengetid for kvelden her på doktoronline.Enkelte forum og aviser og  kommentarfelt stenger ikke bare kl 24.00 men enda tidligere.

Kanskje ikke så dumt?

Anonymkode: eba97...b97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert derfor vi har politikere til å ivareta den jobben. Jeg for min del tror jeg bryr meg for lite om hvordan alt går til slutt.

Anonymkode: eba97...b97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men nå er det vel kanskje snart stengetid for kvelden her på doktoronline.Enkelte forum og aviser og  kommentarfelt stenger ikke bare kl 24.00 men enda tidligere.

Kanskje ikke så dumt?

DOL stenger ikke om natten, som du vel oppdaget. Her må vi sette grenser selv når det gjelder innlegg om natten - noe som kanskje heller ikke er så dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Det er nok splitt og strid i det norske samfunn og verden for øvrig tror jeg som det er.

Anonymkode: eba97...b97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye bare rystes i sine demokratiske grunnvoller i dag i rettstaten og alt  føler jeg og at også Frp synes det blir for mye er jo kanskje bare helt forståelig sett innenfra partiet selv og et friskhetstegn kanskje.

Anonymkode: eba97...b97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.1.2020 den 20.28, AnonymBruker skrev:

Det er så deilig å bli kvitt Frp. ut av regjeringen.  Endelig kunne se mot lysere tider i politikken i Norge.

Anonymkode: d9da1...0a4

Skulle ønske du hadde rett, men tror nok bare de kommer til å bruke utestemme til å servere egne standpunkt i enda større grad. Strategisk begrunnet dette. Listhaugallergien min er allerede tilbake med full kraft. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er superherlig å se att FRP våkner til god gammel form. Ikke sitter i en regjering med ånnvandringsliberale kristne nisser, og venstrefolk. Jeg har blitt født på ny Frepper. Jepp. Nå er det ikke noe mer utvannet høyre-klone, men ett parti som grenser mot det nasjonalkonservative, i stedet for en skygge av seg selv. Har tro på brakvalg i 2021.

 

Hva oppnådde de i regjering? Ikke mye.... Forøvrig har jeg ikke så sans for Listhaug, mer sans for Christian Tybring-Gjedde, han er mindre harry.

Anonymkode: 00f57...3d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...