Gå til innhold

Frp. ut av regjering - lysere tider


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Kayia skrev:

Skulle ønske du hadde rett, men tror nok bare de kommer til å bruke utestemme til å servere egne standpunkt i enda større grad. Strategisk begrunnet dette. Listhaugallergien min er allerede tilbake med full kraft. 

Siv Jensen og FrP har fått en rask og raus gavepakke bare dager etter at partiet sa farvel til Erna Solberg, Venstre og KrF. Velgerne belønner partiet med en betydelig fremgang på Ipsos politiske barometer for januar 2020. 15.7 prosent er partiets sterkeste måling siden april 2018. Siv henter tilbake tidligere FrP-velgere i andre partier, og blant den store gruppa som har satt seg på gjerdet.

https://www.dagbladet.no/kultur/velgerne-lofter-siv/72061958

Anonymkode: 97297...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Siv Jensen og FrP har fått en rask og raus gavepakke bare dager etter at partiet sa farvel til Erna Solberg, Venstre og KrF. Velgerne belønner partiet med en betydelig fremgang på Ipsos politiske barometer for januar 2020. 15.7 prosent er partiets sterkeste måling siden april 2018. Siv henter tilbake tidligere FrP-velgere i andre partier, og blant den store gruppa som har satt seg på gjerdet.

https://www.dagbladet.no/kultur/velgerne-lofter-siv/72061958

Anonymkode: 97297...4b0

Og digg at de tre tullepartiene Rødt, SV og MDG, alle går tilbake.

http://www.pollofpolls.no/?cmd=Maling&gallupid=4082

Anonymkode: 97297...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pipa får nok snart en annen lyd også her til lands tror jeg. Så mange har lagt seg til veldig kontinentale levevaner i dag basert på gedigent løgn og bedrag. Det er levevanene våre det handler om tror jeg og som gjør oss så sårbare for alt mulig. Vi er ved begynnelsen tror jeg og ikke slutten som mange unge hevder. 

 

Anonymkode: eba97...b97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaver tror jeg bare vi kan glemme utover de som måtte være gitt oss alle fra naturens side  og politikerene kan jo nøye seg med å kaste papirfly på de tillitsvalgte på forhandlingsmøter og noen  selfies kanskje. Om jeg skal se  inn i min glasskule. 

Anonymkode: eba97...b97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så mange har lagt seg til veldig kontinentale levevaner i dag basert på gedigent løgn og bedrag. Det er levevanene våre det handler om tror jeg og som gjør oss så sårbare for alt mulig.

Kan du utdype det der litt? Levevaner basert på løgn og bedrag?

Anonymkode: 19b02...129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk flest kommer til å by opp politikerene til dans tror jeg. Skinnkåpene i Venstre og KrF i gulltøfler  med Senter partiet tango med Støre så melkeskvetter og Frp som veggpryd.

 

Anonymkode: eba97...b97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror de fleste forstår hva mener.

Anonymkode: eba97...b97

Jeg er helt blank.

Anonymkode: 97297...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MGP og Rødt kan jo selge vinlodd og dele ut små kremmerhus med godterier til alle barna og de ikke er gått hjem for å bue i egen seng.

Du synes kanskje ikke vi har levet på for stor sko her til lands.?

Anonymkode: eba97...b97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere mener kanskje at politikerene " har noe på kistebunnen" eller " kan trylle noe av ermet". De har jo brakt oss hvor vi alle" er "vil vel mange helt berettgett tenke.

Anonymkode: eba97...b97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først i løypa tror jeg om noen dager Brexit i England er jo ikke " tatt ut av luften" og alt underskrevet hørte jeg. Mer enn EØS avtalen var. . Mange tror jo vi vil merke det på både medisintilgang og vareutvalg i butikkene. Mye utlands arbeidskraft velger kanskje å flytte uten at nyrekruttering " står klar" lenger. Omlegginger av datasystemer ikke minst kanskje i alle berørte etater. 

Anonymkode: eba97...b97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dette en film som kommer til Norge?

Anonymkode: eba97...b97

Nei...

Anonymkode: 97297...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt lille poeng. Vi her på DOL står jo  alltid fjellstøtt for våre ord men vil politikerene gjøre det?

Alt er bare avtalt spill for galleriet kanskje?

SV talte jo varmt om mulighet for nordisk samarbeide om medisinprodukson. Hvordan går det? De har vel ikke hentet champagne flaskene i kjøleskapet allerede etter nyhene om Frp sin avgang fra de innerste sirkler i politikken?

 

Anonymkode: eba97...b97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mye å tenke på kanskje🤔

Ting kan komme til oss alle. Kanskje medisinen er å prøve å leve mer i " nuet" om man kan.

Håper dere alle her  får en hyggelig og god og fredlig helg med ikke for mange politiske vindkast og stormer!

Anonymkode: eba97...b97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare veldig rart at ikke hele "kostebinderiet" har måttet gå for lenge siden med NRK og det hele reflekterer jeg for meg selv over radioapparatet.  Resultatene av politikken deres er jo bare en mer og mer svekket nasjon. Rart ikke flere tenker.

Anonymkode: eba97...b97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...