Gå til innhold

Vil heller kalle det pedofilt

Anbefalte innlegg

https://www.dagbladet.no/video/stemples-som-sexistisk/9sYJPmYC

Denne reklamen er kalt sexistisk. Ja det er den, og det i en pedofil form. 

Her er det altså to mindreårige gutter som blir helt satt ut av en voksen kvinnes bryster. Det hadde gjort seg om det var motsatt, at to mindreårige jenter hadde stirret med stor interesse på en voksen muskuløs mann i bar overkropp. Barna blir jo brukt i voksen seksualitet, og slikt hører ikke noe sted hjemme. 

Anonymkode: f5797...db8

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/452807-vil-heller-kalle-det-pedofilt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må tilstå at jeg ikke hadde sett den før jeg skrev innlegget men nå har jeg gjort det og den var ikke så ille som jeg hadde trudd. Guttene er lattermilde og en annen voksen sitter også i bilen. Så var ikke så stor grunn til ramaskrik det her. Sårri.

7 minutter siden, Lillemus skrev:

Herregud. Velkommen til de krenkedes tidsalder. De aller fleste heterofile gutter over 12 år hadde siklet der...

Og motsatt da? To mindreårige jenter og en voksen mann? Da blir det straks sykere, sant?

Gjest Gargamel
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og motsatt da? To mindreårige jenter og en voksen mann? Da blir det straks sykere, sant?

Jeg har aldri vært mindreårig jente, men tipper de også kan bli forelsket i skuespillere etc som er voksne. Det hadde sikkert ikke gått an å lage en sånn reklame, for noen ville sett på det som legitimering av pedofili. Jeg tenker at folk har hormoner før de fyller 16, men at voksne ikke må utnytte seg av det. Et overgrep blir neppe mindre skamfullt og komplisert av at barnet har en slags følelser for den voksne.

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har da sett nok av unge jenter som sikler etter brad pitt og johnny depp

Anonymkode: d57cf...3f3

11 timer siden, laban skrev:

Jeg for min del undrer meg mest på hvordan noen som skal lage reklame for hurtigmat, kommer opp med den idéen der som den beste... 

Hey - treffer målgruppen så det holder den der! Om det blir litt debatt og ekstra oppmerksomhet er det enda bedre fra eg reklameståsted :) Verddns eldste salgstriks funker fremdeles, både når det gjelder junkfood, tyggis, klær, bil etc. 

TS: Du har nok helt misforstått hva pedofili er. Pedofili er når en voksen blir seksuelt tiltrukket av en ikke kjønnsmoden person. At barn blir fasinert av en voksen person har ingenting med pedofili å gjøre.

I tillegg er dette helt normale reaksjoner fra 12 år gamle gutter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...