Gå til innhold

Kjenner på glede


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har bestemt meg for å ikke være syk lengre. Jeg skal ut å erobre verden igjen som et hvilket som helst annet friskt menneske! Fikk i sta en deilig følelse av opptur etter så mange dager med depresjon! Nå er jeg ferdig med den, og skal aldri tillate meg selv å få tilbakefall av noe slag. Verken av bipolar sykdom eller personlighetsmessig. Nå skal jeg være sterk, ha nok av normal selvtillit og normalt selvbilde, og være stabil for resten av livet! Juhuuu! Det er det jeg ønsker, og jeg tror jeg kan få det til! 👍😊

Jeg skal ikke klage til noen lengre, for jeg har bestemt meg for å takle livet! På mandag tenker jeg å si opp plassen min på DPS, og tanken på det gjør meg glad! For da er jeg ikke lenger blant de syke, så da kan andre få den i stedet!

Anonymkode: 6f4ec...de0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg ville slutte på DPS  ble jeg tilbudt en ordning der jeg kunne ta kontakt å få videre behandling, en slags åpen retur på et halvt år. Kanskje du kan høre om du kan få en lignende løsning så slipper du å bryte alle bånd imens du prøver deg på egen hånd. Så slipper du å få ny henvisning vis ting ikke går så bra som du hadde håpet på.

Men lykke til som frisk ,håper det går bra. 

Anonymkode: c406e...d3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fikk i sta en deilig følelse av opptur etter så mange dager med depresjon! Nå er jeg ferdig med den, og skal aldri tillate meg selv å få tilbakefall av noe slag. Verken av bipolar sykdom eller personlighetsmessig.

Jeg er ingen ekspert, men jeg tror ikke du skal ta den følelsen som et tegn på at du ikke er bipolar lenger.

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

På mandag tenker jeg å si opp plassen min på DPS

Ikke brenn alle broer før det har gått litt tid og du ser hvordan det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, laban skrev:

Jeg er ingen ekspert, men jeg tror ikke du skal ta den følelsen som et tegn på at du ikke er bipolar lenger.

Ikke brenn alle broer før det har gått litt tid og du ser hvordan det går.

Jeg er mer på landjorda i dag. Har det fremdeles bra, men den plutselige, positive og fantastiske oppvåkningen fra det mørke dypet gikk meg vel litt til hodet der og da siden kontrasten ble så utrolig stor. 

Jeg er i dag helt fin, samtidig som jeg i dag også er realistisk: Jeg er syk, og jeg sier ikke fra meg plassen på DPS på mandag. :)

Anonymkode: 6f4ec...de0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er mer på landjorda i dag. Har det fremdeles bra, men den plutselige, positive og fantastiske oppvåkningen fra det mørke dypet gikk meg vel litt til hodet der og da siden kontrasten ble så utrolig stor. 

Jeg er i dag helt fin, samtidig som jeg i dag også er realistisk: Jeg er syk, og jeg sier ikke fra meg plassen på DPS på mandag. :)

Anonymkode: 6f4ec...de0

Mistenker at du kun er ute etter bekreftelse og oppmerksomhet fra oss på forumet. Om du ønsker å si opp plassen din så er det helt opp til deg og vi trenger ikke å vite det.

Anonymkode: d8e76...5e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mistenker at du kun er ute etter bekreftelse og oppmerksomhet fra oss på forumet. Om du ønsker å si opp plassen din så er det helt opp til deg og vi trenger ikke å vite det.

Anonymkode: d8e76...5e2

Er det noen spesiell grunn til att du er så spydig?

Om du ikke liker innlegget er helt opp til deg og vi trenger ikke å vite det.

Anonymkode: 1f292...e9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mistenker at du kun er ute etter bekreftelse og oppmerksomhet fra oss på forumet. Om du ønsker å si opp plassen din så er det helt opp til deg og vi trenger ikke å vite det.

Anonymkode: d8e76...5e2

Åja. Da burde du vel strengt tatt logge deg av doktoronline og la være å poste noe her. Hvis ikke du gjør det, så kan jo folk lett komme i skade for å tro at du kun er ute etter oppmerksomhet og bekreftelse! 

Jeg derimot, poster når jeg føler for det, og deler det jeg føler for. Jeg har en reell sykdom som gjør at jeg svinger en del. Og nå etter maaange dager med depresjon, var det utrolig godt å komme ut av den ved det plutselige stemningsskiftet seint i går. Og det er vel lov å gi uttrykk for? 

Jeg sliter også innimellom med sykdomsinnsikt, og oppturen jeg gikk seint i går, fikk meg til å tenke at jeg nå var blitt frisk. Det er faktisk ikke min skyld at jeg får sånne tanker og følelser. Men jeg følte det var riktig nå i dag å rette opp de gale tankene fra i går etter at Laban svarte meg. Siden jeg i dag er landet på realismen. 

Hva er forresten din sykdom? Hva er det du sliter sånn med siden du svarer meg slik du gjør? Noe må det jo være! Ønsker deg masse god bedring! 

Anonymkode: 6f4ec...de0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mistenker at du kun er ute etter bekreftelse og oppmerksomhet fra oss på forumet. Om du ønsker å si opp plassen din så er det helt opp til deg og vi trenger ikke å vite det.

Anonymkode: d8e76...5e2

Synes det var en unødvendig kommentar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det deg igjen? Var det ikke du som lagde et tilsvarende innlegg der du skrev at du skulle slette brukeren din og logge av for bare noen dager siden?

Er så lei av sånne tråder der ts kun er ute etter oppmerksomhet og sympati.

Anonymkode: 9ea0c...318

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det deg igjen? Var det ikke du som lagde et tilsvarende innlegg der du skrev at du skulle slette brukeren din og logge av for bare noen dager siden?

Er så lei av sånne tråder der ts kun er ute etter oppmerksomhet og sympati.

Anonymkode: 9ea0c...318

Ikke les de da hvis det plager deg sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det deg igjen? Var det ikke du som lagde et tilsvarende innlegg der du skrev at du skulle slette brukeren din og logge av for bare noen dager siden?

Er så lei av sånne tråder der ts kun er ute etter oppmerksomhet og sympati.

Anonymkode: 9ea0c...318

Sier du som har minst to brukerkontoer. Bruker du en av de andre nå slik at du skal gi inntrykk av at ts har flere fiender enn hun har? Det er nok bare deg ja, lett å kjenne deg igjen på stilen din og alle de ekle utbruddene dine ovenfor svakere stilte enn deg selv. Du burde gå i deg selv litt syns jeg. 

Anonymkode: 3a80e...2a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sier du som har minst to brukerkontoer. Bruker du en av de andre nå slik at du skal gi inntrykk av at ts har flere fiender enn hun har? Det er nok bare deg ja, lett å kjenne deg igjen på stilen din og alle de ekle utbruddene dine ovenfor svakere stilte enn deg selv. Du burde gå i deg selv litt syns jeg. 

Anonymkode: 3a80e...2a0

Tåler du ikke at flere syns det er irriterende eller? Hvor mange brukere har du da siden du drar opp flere brukere? Det kunne aldri falle meg inn å lage flere brukere. 

Anonymkode: 9ea0c...318

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at det er irriterende! Og tro meg, det er det for meg også! Jeg misliker sterkt hvordan jeg er, men siden jeg er i et litt bedre modus nå kan jeg kontre med å svare at denne adferden, om ikke annet, beviser at jeg er en verdig bruker av psykiatriforumet! ;)

Anonymkode: 6f4ec...de0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er så lei av sånne tråder der ts kun er ute etter oppmerksomhet og sympati.

Anonymkode: 9ea0c...318

Hvordan kan du vite hva jeg ute etter? Mener du at alle som skriver her for å fortelle ting, forklare ting, og spørre om ting kun er ute etter oppmerksomhet og sympati? 

Som andre sier her; tåler du ikke å lese så bør du la være. Det var ikke så lenge siden jeg heller ikke tålte så godt å lese her. Da var det godt å ta en pause, og jeg anbefaler deg om å gjøre det samme hvis det å lese her skaper problemer for deg.  :)

Anonymkode: 6f4ec...de0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner at det er irriterende! Og tro meg, det er det for meg også! Jeg misliker sterkt hvordan jeg er, men siden jeg er i et litt bedre modus nå kan jeg kontre med å svare at denne adferden, om ikke annet, beviser at jeg er en verdig bruker av psykiatriforumet! ;)

Anonymkode: 6f4ec...de0

Jeg synes ikke det er irriterende, jeg kjenner meg igjen i mye av det du skriver og det er godt å vite at man ikke er alene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, RamonaK skrev:

Jeg synes ikke det er irriterende, jeg kjenner meg igjen i mye av det du skriver og det er godt å vite at man ikke er alene. 

Godt at min galskap kan hjelpe noen, da! 😅

Anonymkode: 6f4ec...de0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er så lei av sånne tråder der ts kun er ute etter oppmerksomhet og sympati.

Anonymkode: 9ea0c...318

Det er ingen lesetvang her på DOL og du har en fri vilje til å avstå fra å lese det du ikke ønsker å bruke tiden din på, så jeg foreslår du heller finner andre tråder du kan bruke din dyrebare tid å lese i som ikke plager deg sånn som denne åpenbart gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du ikke sier i fra deg plassen på DPS. Jeg kjenner til veldig de tankene når jeg har forandret stemningsleie.

Jeg tror det verste man kan gjøre for seg selv er å avslutte behandlingen. Det kommer jo alltid en nedtur igjen, selvom man tror man er frisk😊

Anonymkode: 85a0a...e2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...